abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91151413

• Woon je in of rond Den Haag ouwehoer dan gezellig mee. Aanmelden zodat je in de OP komt te staan kan in het topic zelf of per PM aan MissMSX of CaleX. Idem voor op- en aanmerkingen op en toevoegingen aan de OP.

• Kom je zomaar eens een keertje buurten in Den Haag bekijk dan de linkjes in de OP voor wat er zoal te doen is of stel je vraag aan de altijd vriendelijke Hagenaars en Hagenezen alhier :)

=========================================================================================

In beeld:

iconnew.jpg tb303.jpg dollzfant12.gif 2rnzoe1.gif
dug.gif STIG.jpg sheep.JPG HappyBunny.jpg
mary-poppins.jpg 3734.jpg Aphrodite.gif escher.jpg
664093012.jpg jb_small.JPG 4elements.jpg
imagesCA7YHLEX.jpg test.gif1R8i3n.jpgBarretje80.png
calimero_.jpg

In woord:

• 4-elements
• admiraal_anaal
• Atreidez
• AirwiN
• Barretje80

• becky27
• BrinkydeBMW
• CaLeX
• Charisma
• Civilian

• Den_Haag
• Flappekz
• GotC
• Jill-RMC
• knnth

• Knuffelzacht
• Lovechild
• Marvelous
• melanie_the _miss
• MissMSX

• nectarientje
• RATMEN
• Ronnie_bravo
• soapie
• tuintegel

• WheeleE

=========================================================================================

Toeristische trekpleisters:
Bezoekerssite gemeente Den Haag - Voor als je zelf iets leuks uit wilt zoeken
Gevangenpoort met ouderwetse martelkamers
Escher in het paleis
Panorama Mesdag
Bijwonen van de Tweede Kamer
3D Bioscoop Omniversum
Madurodam

Winkelen:
De Haagse Markt
Verschillende winkelgebieden anders dan het centrum

Eten en drinken:
In en rond het centrum:
Leopold
Florencia ijs (Zet je geluid niet te hard, want je schrikt je de pleuris)

Uitgaan (muziek/toneel/film/etc.):
3voor12denhaag - Concertinfo, foto's, prijsvragen, agenda, recencies in/uit de Haagse regio
Het Paard van Troje - Poppodium
Pathe bioscoop aan het Spui
Lucent Danstheater / Dr Anton Philipszaal

Nederlands-Haags vertaalprogramma
Haagse Wikipedia

Rond het station:

Het Binnenhof:

Het Vredespaleis:

Scheveningen:

Link naar het OP-document.

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_91151598
Zo, heerlijk 6km hardgelopen....nu de deur uit :W
Ik ben van pindavlees
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:55:15 #3
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91151660
Eens!
pi_91151692
Waarom was het in Rijswijk zo druk vanmorgen?
pi_91151741
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
De A13 stond muurvast door een ongeluk, en dus ook de afrit van de A4 naar de A13, en dus ook de oprit náár de A4. Ik heb bijna 3 kwartier gedaan over Dierenselaan-A12. Vanaf de Boogaard was het schuifeltje-schuifeltje. Tijd om een alternatieve route te zoeken...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:58:26 #6
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91151746
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Waarom was het bij de Laan van Meedervoort zo druk vanmorgen? }:|
pi_91151962
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:58 schreef WheeleE het volgende:

[..]

De A13 stond muurvast door een ongeluk, en dus ook de afrit van de A4 naar de A13, en dus ook de oprit náár de A4. Ik heb bijna 3 kwartier gedaan over Dierenselaan-A12. Vanaf de Boogaard was het schuifeltje-schuifeltje. Tijd om een alternatieve route te zoeken...
Ah....ik heb zo'n hekel aan mensen die niet zien, dat wanneer ze doorrijden...ze midden op het kruispunt stilstaan . Verkeersinzicht is dat toch? :) Ik kan daar zo slecht tegen aarrggh! Stop gewoon voordat je andere verkeersdeelnemers blokkeert en nog meer file veroorzaakt.
pi_91152007
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ah....ik heb zo'n hekel aan mensen die niet zien, dat wanneer ze doorrijden...ze midden op het kruispunt stilstaan . Verkeersinzicht is dat toch? :) Ik kan daar zo slecht tegen aarrggh! Stop gewoon voordat je andere verkeersdeelnemers blokkeert en nog meer file veroorzaakt.
Mja, zoeentje was ik vanochtend ook, al kwam ik precies op de middenberm terecht en stond ik dus niet in de weg :@. Ik wijt het nu nog aan het feit dat het nog een nieuwe route is voor mij. Net afgelopen woensdag verhuisd, en nu kom ik via Rijswijk de A4 op i.p.v. via DH-Zuid. Scheelt aanzienlijk merk ik nu.
pi_91152621
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:08 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Mja, zoeentje was ik vanochtend ook, al kwam ik precies op de middenberm terecht en stond ik dus niet in de weg :@. Ik wijt het nu nog aan het feit dat het nog een nieuwe route is voor mij. Net afgelopen woensdag verhuisd, en nu kom ik via Rijswijk de A4 op i.p.v. via DH-Zuid. Scheelt aanzienlijk merk ik nu.
*gaat niet de sluiproute vertellen anders doe ik er nog langer over * :X

ik rij voorlopig weer gewoon binnendoor naar mariahoeve, ook al woon ik naast de snelweg en zou ik ere theoretisch 15 min over doen...

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_91152712
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:31 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

*gaat niet de sluiproute vertellen anders doe ik er nog langer over * :X

ik rij voorlopig weer gewoon binnendoor naar mariahoeve, ook al woon ik naast de snelweg en zou ik ere theoretisch 15 min over doen...
Verstandig :P.
Ik ga de routeplanner eens aanslingeren om alternatieven te bekijken...
pi_91153156
hmm.. volgende week moedervlek laten verwijderen..
de assistente had het over verdoving en hechting :?

niet tof... -O-

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_91155090
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:33 schreef tuintegel het volgende:

[..]

nou ja ik ben liever vrolijk en fleurig en zie graag dat elk gezin net zoveel houdt van zijn of haar kinderen zoals ik van die van mij houdt.
Niet elk gezin is zo en soms zie je dingen gebeuren die niet zo horen misschien.

Een vriendin van mij is kraamverzorgster en zij verteld ook weleens de moeilijke kanten... zo heeft ze ook eens gekraamd bij een gezin waarvan 1 van een tweeling doodgeboren was. Dat is dus niks voor mij en daar ben ik te gevoelig voor...
daarom vind ik het knap van mensen die een verzorgend beroep uitvoeren.
Oh, zo ja.
Aan het tweede moest ik inderdaad denken, bij dingen die je liever niet wilt zien. Maar ik denk dat ik dat wel kan handelen en ik weet ook dat het vaak ook mooi is als je ouders in die dagen een beetje kunt/mag bijstaan.

En hoe ik me zal voelen bij mensen die niet zo met hun kinderen omgaan zoals ik dat het liefste zou zien, dat kan ik nu niet inschatten. Dat zal ik moeten ervaren.
Don't you love her madly?
pi_91155176
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 10:49 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. volgende week moedervlek laten verwijderen..
de assistente had het over verdoving en hechting :?

niet tof... -O-
Okeee...
Ik heb dat al meerdere keren laten doen en ik hoefde nooit gehecht te worden. Verdoving kan ik me niet zo herinneren, volgens mij niet. Laatste keer werd het ding eraf geknipt...
Maar het zal wel ook aan plaats en grootte liggen.
Don't you love her madly?
pi_91155275
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 11:41 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Okeee...
Ik heb dat al meerdere keren laten doen en ik hoefde nooit gehecht te worden. Verdoving kan ik me niet zo herinneren, volgens mij niet. Laatste keer werd het ding eraf geknipt...
Maar het zal wel ook aan plaats en grootte liggen.
hmm we gaan het meemaken.. moedervlek zit Net boven de rand van de trouwjurk en het is z'n joekel.. dus die maar even weg laten halen..
die sluier hou ik wsl niet de hele dag op :P

pi_91156122
Als het een joekel is kan ik me wel voorstellen dat ze het hechten :)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_91156230
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:03 schreef MissMSX het volgende:
Als het een joekel is kan ik me wel voorstellen dat ze het hechten :)
Zunne joekel jonguh!
pi_91156275
Bij mijn vriendin hebben ze 3 weken geleden een joekel van een moedervlek weggehaald. Alleen dat is gedaan bij de Mauritskliniek en die hebben ze weggesneden (kaasschaaf techniek).Geen hechtingen nodig. Nu 3 weken later is het echt onwijs mooi geworden, helemaal vlak met de huid
pi_91156342
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bij mijn vriendin hebben ze 3 weken geleden een joekel van een moedervlek weggehaald. Alleen dat is gedaan bij de Mauritskliniek en die hebben ze weggesneden (kaasschaaf techniek).Geen hechtingen nodig. Nu 3 weken later is het echt onwijs mooi geworden, helemaal vlak met de huid
heheh..
dat wordt zeker niet vergoed door de verzekering?? ;)

pi_91156359
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:09 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

heheh..
dat wordt zeker niet vergoed door de verzekering?? ;)
:Y wel
Doorverwijzing van huisarts gekregen
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:37:08 #20
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91164109
zo, ben weer thuis :Y)
pi_91164216
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:37 schreef GotC het volgende:
zo, ben weer thuis :Y)
En, en, en? Hoe is het gegaan? :)
50.000 O+
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:43:02 #22
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91164331
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:39 schreef MissMSX het volgende:

[..]

En, en, en? Hoe is het gegaan? :)
Ik denk positief? Die man heeft ongeveer 4/5e van het gesprek gepraat over het bedrijf etc, en ik heb geen idiote antwoorden gegeven :+

Wel grappig, ik had 5 januari gesolliciteerd op die vacature, werd gisteren gebeld of ik vandaag op gesprek wilde komen. Tijdens het gesprek vertelden ze dat ze eigenlijk al genoeg sollicitanten hadden, maar mij toch wilde laten komen.. Positief?
pi_91164366
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef GotC het volgende:

[..]

Positief?
:Y
pi_91164500
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik denk positief? Die man heeft ongeveer 4/5e van het gesprek gepraat over het bedrijf etc, en ik heb geen idiote antwoorden gegeven :+

Wel grappig, ik had 5 januari gesolliciteerd op die vacature, werd gisteren gebeld of ik vandaag op gesprek wilde komen. Tijdens het gesprek vertelden ze dat ze eigenlijk al genoeg sollicitanten hadden, maar mij toch wilde laten komen.. Positief?
Dat lijkt mij zeker positief :)
En hoe verder? Is er nog een tweede ronde of kun je meteen aan de slag?
50.000 O+
  dinsdag 11 januari 2011 @ 15:47:40 #25
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_91164523
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

:Y
Ben benieuwd :) Hoor einde vd week of ik doorben, en zo ja, volgende week 2e gesprek.
Is precies 30 min rijden vanaf thuis.. Voornamelijk snelweg, dus goed te doen. Had denk ik liever met de fiets naar werk gegaan, maar dat is wel erg ambitieus :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')