De A13 stond muurvast door een ongeluk, en dus ook de afrit van de A4 naar de A13, en dus ook de oprit náár de A4. Ik heb bijna 3 kwartier gedaan over Dierenselaan-A12. Vanaf de Boogaard was het schuifeltje-schuifeltje. Tijd om een alternatieve route te zoeken...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Waarom was het in Rijswijk zo druk vanmorgen?
Waarom was het bij de Laan van Meedervoort zo druk vanmorgen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Waarom was het in Rijswijk zo druk vanmorgen?
Ah....ik heb zo'n hekel aan mensen die niet zien, dat wanneer ze doorrijden...ze midden op het kruispunt stilstaan . Verkeersinzicht is dat toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:58 schreef WheeleE het volgende:
[..]
De A13 stond muurvast door een ongeluk, en dus ook de afrit van de A4 naar de A13, en dus ook de oprit náár de A4. Ik heb bijna 3 kwartier gedaan over Dierenselaan-A12. Vanaf de Boogaard was het schuifeltje-schuifeltje. Tijd om een alternatieve route te zoeken...
Mja, zoeentje was ik vanochtend ook, al kwam ik precies op de middenberm terecht en stond ik dus niet in de wegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ah....ik heb zo'n hekel aan mensen die niet zien, dat wanneer ze doorrijden...ze midden op het kruispunt stilstaan . Verkeersinzicht is dat toch?Ik kan daar zo slecht tegen aarrggh! Stop gewoon voordat je andere verkeersdeelnemers blokkeert en nog meer file veroorzaakt.
*gaat niet de sluiproute vertellen anders doe ik er nog langer over *quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:08 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Mja, zoeentje was ik vanochtend ook, al kwam ik precies op de middenberm terecht en stond ik dus niet in de weg. Ik wijt het nu nog aan het feit dat het nog een nieuwe route is voor mij. Net afgelopen woensdag verhuisd, en nu kom ik via Rijswijk de A4 op i.p.v. via DH-Zuid. Scheelt aanzienlijk merk ik nu.
Verstandigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*gaat niet de sluiproute vertellen anders doe ik er nog langer over *
ik rij voorlopig weer gewoon binnendoor naar mariahoeve, ook al woon ik naast de snelweg en zou ik ere theoretisch 15 min over doen...
Oh, zo ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:33 schreef tuintegel het volgende:
[..]
nou ja ik ben liever vrolijk en fleurig en zie graag dat elk gezin net zoveel houdt van zijn of haar kinderen zoals ik van die van mij houdt.
Niet elk gezin is zo en soms zie je dingen gebeuren die niet zo horen misschien.
Een vriendin van mij is kraamverzorgster en zij verteld ook weleens de moeilijke kanten... zo heeft ze ook eens gekraamd bij een gezin waarvan 1 van een tweeling doodgeboren was. Dat is dus niks voor mij en daar ben ik te gevoelig voor...
daarom vind ik het knap van mensen die een verzorgend beroep uitvoeren.
Okeee...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:49 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. volgende week moedervlek laten verwijderen..
de assistente had het over verdoving en hechting![]()
niet tof...
hmm we gaan het meemaken.. moedervlek zit Net boven de rand van de trouwjurk en het is z'n joekel.. dus die maar even weg laten halen..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Okeee...
Ik heb dat al meerdere keren laten doen en ik hoefde nooit gehecht te worden. Verdoving kan ik me niet zo herinneren, volgens mij niet. Laatste keer werd het ding eraf geknipt...
Maar het zal wel ook aan plaats en grootte liggen.
Zunne joekel jonguh!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:03 schreef MissMSX het volgende:
Als het een joekel is kan ik me wel voorstellen dat ze het hechten
heheh..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bij mijn vriendin hebben ze 3 weken geleden een joekel van een moedervlek weggehaald. Alleen dat is gedaan bij de Mauritskliniek en die hebben ze weggesneden (kaasschaaf techniek).Geen hechtingen nodig. Nu 3 weken later is het echt onwijs mooi geworden, helemaal vlak met de huid
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh..
dat wordt zeker niet vergoed door de verzekering??
En, en, en? Hoe is het gegaan?quote:
Ik denk positief? Die man heeft ongeveer 4/5e van het gesprek gepraat over het bedrijf etc, en ik heb geen idiote antwoorden gegevenquote:
Dat lijkt mij zeker positiefquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk positief? Die man heeft ongeveer 4/5e van het gesprek gepraat over het bedrijf etc, en ik heb geen idiote antwoorden gegeven
Wel grappig, ik had 5 januari gesolliciteerd op die vacature, werd gisteren gebeld of ik vandaag op gesprek wilde komen. Tijdens het gesprek vertelden ze dat ze eigenlijk al genoeg sollicitanten hadden, maar mij toch wilde laten komen.. Positief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |