Draag comfort en zeker ook geluidskwaliteit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Bij die in-ears betaal je echt alleen om het merk...
Daar gaat je haar van in de war, je weet tochquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vind die Bose-oortjes persoonlijk niet speciaal qua geluid, nogal overrated. Het geld dat je met oordopjes bespaart kun je beter aan een goede koptelefoon uitgeven!
Ik heb die Bose zelf vergeleken met een goedkoop setje van Creative. Kon geen verschil aanwijzenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:58 schreef blup het volgende:
[..]
Draag comfort en zeker ook geluidskwaliteit.
Die reviews zien er wel goed uit. Zit nu te denken aan de V-moda Bass Freq.quote:
Nu nog Beats zoeken die wel echt zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Beats voor 56 gevonden, valt te doen.
Vertel even hoe ze bevallen. Je hebt ze toch niet van Marktplaats of wel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Waarschijnlijk oud model, hoger risico op kabelbreuk bij connector.
Niet goed, gaat pakketje linea rectaal terug natuurlijk.
IK OOK!quote:Hallo,
Uw bestelling wordt eind volgende week geleverd. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dat graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |