Goed zo. Zo is t goed.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik volgde het niet meer met al die dubbeltopics. Vanaf nu is dit 51.en verder /care
JAHZEKER KUT!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:41 schreef Graseter het volgende:
PAUL IS GODVERDOMME EEN GOEDE DJ GODVERDOMME!
Om 1 uur DJ Monoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
mag paul eigenlijk tot 1 uur? of komt er om 1 uur nog niemand? zonee, dan zeg ik, haal samen met paul de nacht door met paullll in the darkkkkkk
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Als ik morgen de mic aan de praat krijg, zodat ik niet van te voren opgenomen samples hoef af te spelen, dan ga ik niet meer zoveel mixen, maar gewoon kansloos lullen met hardstyle er tussendoor.
Bel dandybleu en er zullen tienen vallen. Twaalven. Hard.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:45 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga een nieuw onderdeel in me show gooien:
10 SECONDS OF FAME!
Ik bel iemand, en die mag dan 10 seconden wat zeggen, daarna word gestemd wat voor cijfer deze persoon krijgt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bel dandybleu en er zullen tienen vallen. Twaalven. Hard.
ik heb de skype functie nog niet helemaal werkend. Ga ik morgen regelen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:44 schreef Rockiejj het volgende:
Mono, wil jij straks anders Skype gesprek met mij?
Niets wint van Flippies gekreun.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:45 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga een nieuw onderdeel in me show gooien:
10 SECONDS OF FAME!
Ik bel iemand, en die mag dan 10 seconden wat zeggen, daarna word gestemd wat voor cijfer deze persoon krijgt.
Meer dan dat. Steden, forten, koningen, regeringen, complete staten, ze zullen vallen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bel dandybleu en er zullen tienen vallen. Twaalven. Hard.
okee!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ik heb de skype functie nog niet helemaal werkend. Ga ik morgen regelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |