Nop.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:45 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Zal ik niet aanraden.
Als er iedere dag mensen klikken met hetzelfde IP krijg je een Adsense-ban.
Ja he!quote:
Ssst, zien ze niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:46 schreef Dyr. het volgende:
Nu je advertenties hebt, moet je betalen voor het uitzenden van de meeste liedjes...
Godver, wat een bazen musicquote:Op maandag 10 januari 2011 23:46 schreef Nitrouz het volgende:
Ik wil graag D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict aanvragen
precies, dit gaat een keer foutquote:Op maandag 10 januari 2011 23:46 schreef Dyr. het volgende:
Nu je advertenties hebt, moet je betalen voor het uitzenden van de meeste liedjes...
Wel een lekker nummertje jaquote:Op maandag 10 januari 2011 23:46 schreef utopie het volgende:
[..]
Godver, wat een bazen musicIk heb 'm als ringtone
Zoals?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Kan er nog eens een plaatje van Dandybleu gedraaid worden?![]()
Ik weet het, ik had toen 4500+ euro op mijn adsense account.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
Ga het niet forceren, Graseter.
[ afbeelding ]
Ik moet nog steeds wenen, heb dat nooit uitgekeerd gekregen want deksel op neus.
Die andere grapjas heeft toen wel iets van 1500 USD uitgekeerd gekregen op die manier. Ik jaloers zijn wel.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet het, ik had toen 4500+ euro op mijn adsense account.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |