Waarom dan ?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey Teun,
Ik heb net een note gekregen.
Muiterij?
Kut, nou zit ik weer te knikkebollenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergis je niet, deze tijden lijken meer op de jaren dertig van de vorige eeuw dan menigeen erkent. Het wegzetten van een hele bevolkingsgroep alleen om het geloof dat ze aanhangen kan enorme consequenties hebben. En daarbij erkende de NSDAP het judaïsme nog als geloof, waar de PVV dat niet doet met de islam. Het is dat we nu ingebed zijn in de EU die het ons zal voorkomen om te vervallen tot een fascistische politiestaat anders zag ik de toekomst somber in.
Ja zo gaat het..quote:
Meh... niet zo tof als een ronde 10. Maar goed, één meer dan Cc.quote:Je hebt 11 notes gekregen van onze moderators.
Ergens heeft ie wel paar punten! Wacht maar even!quote:
Misschien zou je iets meer wakker moeten zijn om de huidige maatschappelijke problemen te onderkennen.quote:
Nu nog een baan, dan is dat ook weer klaarquote:Op maandag 10 januari 2011 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey Teun,
Ik heb net een note gekregen.
Muiterij?
Teun heeft een punt in de OP.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ergens heeft ie wel paar punten! Wacht maar even!
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergis je niet, deze tijden lijken meer op de jaren dertig van de vorige eeuw dan menigeen erkent. (<- een punt). Het wegzetten van een hele bevolkingsgroep alleen om het geloof dat ze aanhangen kan enorme consequenties hebben. (<- wederom een punt) En daarbij erkende de NSDAP het judaïsme nog als geloof, waar de PVV dat niet doet met de islam. (<- wederom een punt) Het is dat we nu ingebed zijn in de EU die het ons zal voorkomen om te vervallen tot een fascistische politiestaat anders zag ik de toekomst somber in. (<- tenslotte weer een correct toegepast punt)
Jajaja je lult het mooi maar heb je nu alle linkjes weggehaald?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien zou je iets meer wakker moeten zijn om de huidige maatschappelijke problemen te onderkennen.
Ik kan de mijne inzien, zie ik net.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Meh... niet zo tof als een ronde 10. Maar goed, één meer dan Cc.
Nee, ik denk dat Hidi die link wel als eerste gepost heeft, maar die kon ik zo snel niet vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
AH! DUS HET WAS DISANA!
Ik WIST het! Eerst een beetje zielig zitten doen van "ik ben ziek" maar ondertussen hier oorlogen voorbereiden!
Too soon?
Flauw Teun ...quote:Op maandag 10 januari 2011 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu nog een baan, dan is dat ook weer klaar
Huh, wa ......quote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien zou je iets meer wakker moeten zijn om de huidige maatschappelijke problemen te onderkennen.
Ja, of een uitkering. Die ik niet krijg. Dementor, lezen we mee?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu nog een baan, dan is dat ook weer klaar
Nee, dat was niet de intentje. Godverdomme, stelletje miereneukers, ik ben de hele avond nog niet vals geweestquote:
Hey, Dementor zegt hetzelfde over zijn eigen zus als over jou. Dat zegt wel wat over de liefde tussen jullie hè! Dat is bijna bloedverwantschap!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, of een uitkering. Die ik niet krijg. Dementor, lezen we mee?
Dan snap je het nog niet Remlof. Juist omdat we ingebed zijn in de EU worden we een fascistische politiestaat.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
Het is dat we nu ingebed zijn in de EU die het ons zal voorkomen om te vervallen tot een fascistische politiestaat anders zag ik de toekomst somber in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |