daagquote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ga maffen, tot morgenvroeg! Allemaal luisteren he.
trusteeequote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik ga maffen, tot morgenvroeg! Allemaal luisteren he.
De macht hebben om daadwerkelijk de geschiedenis te veranderen, massaal miljoenen mensen kunnen bewegen voor jouw idealen en iets nalaten voor latere generaties, iets wat nog eeuwen in de geschiedenisboeken zal staan.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je raad nooit wat ik wil gaan doen later
ALLES NAAR DE KLOTTEEEEEEquote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef _Fanta het volgende:
eej DJ heb je geen toffe muziek meer om ons wakker te houden?
Comic Sansquote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
nee man, fixedsys, is bijna het DOS lettertype!
Zeker!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:33 schreef Michhas het volgende:
Rockiej kan ik nog verzoekjes indienen?
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
kan ik trouwens zendtijd inkopen?
Ik wil graag om het uur een lengte van 56 seconden reserveren voor mijn site
PM Graseter!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik vermeld hem zo wel even.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik moet toch wat zetten.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik tune weer even in.
Wie is die blije gup?
De FOK!verkiezingen, daar lach ik om.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef PiRANiA het volgende:
Ik wil graag reclame kopen voor volgend jaar, vóór de FOK!verkiezingen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
Nou mensen ik ga jullie weer verlaten, het was weer een mooi uurtje radio (dacht ik) met een beetje slechte spreek kwaliteit. Maar toch een heel leuk en informatief sportblokje er tussendoor.
En nog even wat spam:
advertentie
MORGEN OM 22:00 HELOEFS REQUESTS!
DE RADIOSHOW WAARIN WE DRAAIEN WAT DE MENSEN WILLEN!
MET NIEUW SPORTBLOK, MORGEN IN BETERE KWALITEIT EN MISSCHIEN ZELFS MET LIVE GELUL VAN UW DJ, MITS HIJ WEET UIT TE VOGELEN HOE LIVE TE SPREKEN!
PLATEN KUNT U AANVRAGEN VIA TWITTER ( @DJRayen2 ) OF ALS DJ HELOEF ZICH LAAT ZIEN IN HET ONZ RADIO TOPIC, PLATEN DIE TIJDENS DE UITZENDING WORDEN AANGEVRAAGD KOMEN DE VOLGENDE DAG AAN BOT!
einde advertentie
Wel nummertje veranderenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:37 schreef PiRANiA het volgende:
Even ter herhaling: lapo opent met de nieuw-topic-knop
Twitter is voor paupersquote:
gaat het dan automaties?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:37 schreef PiRANiA het volgende:
Even ter herhaling: lapo opent met de nieuw-topic-knop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |