Wij waren er 2 weken geleden, zo'n uitje van papa's werk willen de kids niet overgeslagen hebbenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:00 schreef Poppejans het volgende:
Gave Efteling foto's! Wanneer waren jullie er Meimeltje? Wij zijn vrijdag geweest
en Dyon en Wolf gaan gelijk op qua eerste voorzichtige stapjes
Nou, hij is (meestal) zo leuk dat ik er wel 2 van wilquote:
Oh idd. Je hebt gelijk! Ik heb echt je hyves door gespitquote:Op maandag 24 januari 2011 16:17 schreef Sorbootje het volgende:
Zei ik gisteren net tegen B. dat ze in elk geval één ding van mij heeft; haar neusje.![]()
Ja zeg; waar blijft Willem nou?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:41 schreef flugeltje het volgende:
Wat blijft het toch ontzettend heerlijk om dit topic zo eens in de zoveel tijd door te scrollen
Ik maak veel te weinig foto's eigenlijkquote:
Das ook fotowaardigquote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik maak veel te weinig foto's eigenlijk
Zodra ik weer een leuke heb zal ik 'm hier meteen komen showen... Vandaag niet handig, m'n kind is ziek en chagerijnig...
Lekker toch gedaan!quote:
Ow ja!quote:
Naar mijn bed... (vanaf nu danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ow ja!woops!
Staan op de andere laptop en daar zit D. nu mee te spelen! Komen er aan, zometeen ff wisselen!
D. vroeg zich trouwens af waar je naartoe bent, wilde antwoord geven op fb en weg was je!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:49 schreef Leandra het volgende:
Wat een prachtige foto's weer![]()
Hier een "ouwetje..." van 2½ week geleden
[ afbeelding ]
oh!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:49 schreef Leandra het volgende:
Wat een prachtige foto's weer![]()
Hier een "ouwetje..." van 2½ week geleden
[ afbeelding ]
Wahahaha dat duimpjequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:43 schreef Vlindur het volgende:
"Oeh"
"Aaah!"
![]()
[ afbeelding ]
Onderweg in de auto. Die duim is een toevalstreffer
Effe crossposten dan maar...quote:
Ja hoor, we willen het maar wat graag verkopen, moet je wel in Friesland wonen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:47 schreef miss_sly het volgende:
Wat een gave foto's SorbootjeHoe heb je die laatste twee gemaakt?
Ik wil in het nieuwe huis net zo'n vloer en muren als jij...ik wil gewoon jullie huis, kan dat?
Tering, is dat de nieuwe tv?! Hoe groot issie dan wel niet!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:31 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja hoor, we willen het maar wat graag verkopen, moet je wel in Friesland wonen.
Die laatste twee zijn genomen terwijl ze voor de tv stond. Grappig effect he?!
Pvoess, wat een prachtig snuitje <3
Tirza en Harry aan de hand bij de vrouw zonder hoofd!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:56 schreef Twinkly het volgende:
Tirza en Harrygeweldige foto's! Ik ben benieuwd naar Asy met twee lopende dreumesjes aan de hand.
Dat was Tirza's laatste dag als 'baby' !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |