Haha héél toevallig dat je dat nu vraagt, want ik heb hem nèt vandaag afgebroken!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:07 schreef Raissa het volgende:
Ik zie trouwens dat je de box nog hebt staan sorbo, wil Isabeau daar nog in of is het meer een opslaagplaats voor speelgoed?
Oh neem jij hem dan maar, ik ben al getrouwd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh, enne de oom van Minke was mij ook opgevallen.
Damesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:23 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Oh neem jij hem dan maar, ik ben al getrouwd.
Nee, maar de leeftijd voor wettig en legaal is dan ook per 1 januari 1988 al teruggebracht naar 18quote:
Ja, jouw Milaquote:Op maandag 17 januari 2011 16:53 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mila? Mijn Mila? Qua ogen inderdaad wel jaWat grappig dat iemand mijn kind herkent in een ander kind, dacht dat ik daarvoor te onopvallend zou zijn op fok
![]()
Grote kindjes? Nee gewoon normaal..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:53 schreef Lujaxa het volgende:
jij hebt precies wel grote kindjes ticootje???
mooie foto's weer
Dat pakje valt gewoon als een 68.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:04 schreef Lujaxa het volgende:
Die met dat pyamaatje van 12 maand foto.. lijkt ze toch groot hoor...Hier had ik ook zo pyamaatjes met maattabel 12maand maar toen Jade 2jaar was kon ze er pas in
Ja, ze is heel vrolijk. Maar niet altijd hoor...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vrolijk ding of niet Fannetje!! ik zie haar altijd lachend op de foto staan!
Leuk dekentje! lakentje!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:13 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ja, ze is heel vrolijk. Maar niet altijd hoor...
[ afbeelding ]
Wat een leuk en mooi meidje heb je toch (en die olifant hebben wij ook)! Die huilfoto ook, dat "gegolfde" tongetje.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef Fannetje het volgende:
Wat een leuke foto's weer allemaal!
Leyla, wat trek je toch een leuk gezicht als je kletst, haha!
Ilse lekker slapend in de box, babymassage is ook heel vermoeiend!
Elise, mooi meisje!
Lente krijgt inderdaad een ander gezichtje. Ze wordt echt een grote meid!
Mijn moppie
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:25 schreef Juup© het volgende:
Dat is handig, zo'n warme harige tafel waar mijn puzzelstukjes mooi op blijven liggen:
[ afbeelding ]
Die gekke hond bleef gewoon staan, hij wist niet wat hij er mee moest en durfde niet te bewegen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:04 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een cambuur hooligan hier! (sjaal gejat van grote broer)
Van wie is Luuke? Wie moet ik om een foto van Luuke gaan vragen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Noli. het volgende:
En die ogen van Mila..![]()
(ze lijkt idd een beetje op Luuke)
van Lishe!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef Raissa het volgende:
[..]
Van wie is Luuke? Wie moet ik om een foto van Luuke gaan vragen?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef Raissa het volgende:
Een model in de dop, Inne, dat zie je zo!
(Liet gisteren aan Milanese de foto's zien van je bruidsboeket, en toen zag hij je meisje op de auto zitten met het boeket, hij riep heel hard: "AAAAAAAAAAHHHHHH![]()
" en dat hoor je hem niet zo vaak zeggen, dus ik dacht ik vertel het je even. Altijd leuk om te horen toch?)
Mooie oogjes Rienk!
-edit- Werkt subscript niet meer?![]()
Ik heb nog een hele kleine baby, hoor!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:42 schreef Lijnloos het volgende:
Holy crap... NU is dat Isa???? Wat is ze al een grote meid! Vind het meer een kleuter dan een dreumes haast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |