zoek je gt5 nog steeds?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:51 schreef impact010 het volgende:
In de aanbieding:
Fallout: New Vegas
Super Street Fighter 4
Mod Nation Racers (blanco hoesje incl boekje, foto op aanvraag)
Lost Planet Extreme Condition
Battlefield: Bad Company
Gezocht:
GT5
Zie je een of meerdere spellen voor castlevania?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:19 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil:
castlevania: lords of shadow
eat lead: the return of matt hazard
Ook ik heb interesse in Castelvania maar ik denk dat je al in mijn topic gekeken had. Maar voor de zekerheid: [TK/TR] PS3 spellenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:19 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil:
castlevania: lords of shadow
helaas, zo goed als allemaal al gehadquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:02 schreef vossen6 het volgende:
[..]
Zie je een of meerdere spellen voor castlevania?
Te ruil:
Dead space
Red Faction
Resident evil 5
Mercenaries 2
Modnation racers
Overlord 2
Lost Planet
Lost Planet 2
Fairytale fights* promo
Bioshock
Nier
Little Big Planet
Uncharted 2
White Knight Chronicles
nee, dacht dat je hem al gehad hadquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:15 schreef banapples het volgende:
[..]
Ook ik heb interesse in Castelvania maar ik denk dat je al in mijn topic gekeken had. Maar voor de zekerheid: [TK/TR] PS3 spellen
Dat kan wel. PM komt eraanquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:55 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nee, dacht dat je hem al gehad had![]()
tegen yakuza 3 en wet,is dat een eerlijke ruil?
zijn allebij al oude spellen toch?
geld je aanbieding nog?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:24 schreef Elkouw het volgende:
Iemand die GT5 zat is en hem wilt ruilen tegen mijn CoD:Black Ops?
Enslaved ruilen tegen iets van mij hier:quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil:
enslaved
mijn 360 heeft momenteel (alweerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef PP. het volgende:
[..]
Enslaved ruilen tegen iets van mij hier:
[CENTRAAL] Xbox 360-games ruil/verkoop topic deel 43
aan welke spellen zat je te denken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil:
enslaved
aan spellen met een goed verhaal, genre maakt me niet uitquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef tylercools het volgende:
[..]
aan welke spellen zat je te denken?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
aan spellen met een goed verhaal, genre maakt me niet uit
skate 1
dirt 1
gt5 prologue
is dit Miss iets?
mag ook allerdrie voor enslaved
dirt en gt5 heb ik al gehad, en skate is niks voor mijquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef Starzky het volgende:
De volgende spellen heb ik nog hier liggen om te ruilen:
• Condemned 2
• Demo disk Playstation move
• Beowulf
• Need for Speed prostreet
• Fifa 09
• Bioschock 1
Alleen enslaved vind ik een beetje mager (ligt voor 20 euro zelfs bij de Bart Smit), misschien nog wat erbij? (Geen interesse in Eat Lead trouwensquote:
ik heb morgen of overmorgen wet uitgespeelt, anders niks meerquote:Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef Pangafile het volgende:
[..]
Alleen enslaved vind ik een beetje mager (ligt voor 20 euro zelfs bij de Bart Smit), misschien nog wat erbij? (Geen interesse in Eat Lead trouwens)
Sorry, Wet heb ik al gespeeld.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb morgen of overmorgen wet uitgespeelt, anders niks meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |