Wat kan je doen dan met insert?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Insert is inderdaad het hiv-virus onder de toetsenbordknoppen.
druk er maar eens op hihiihihihihiquote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef MarlboroGold het volgende:
[..]
Wat kan je doen dan met insert?
ik heb die toETS ECHT NOG NOOIT GEBruikt...
niksquote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef MarlboroGold het volgende:
[..]
Toch maar gegoogledquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Insert is inderdaad het hiv-virus onder de toetsenbordknoppen.
Die kan alleen irritant zijn als je iets aan het toevoegen bent in een tekstje. Dat is de hoofdfunctie.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef MarlboroGold het volgende:
[..]
wauw, ze voegen evenveel toe aan mijn leven als de ipad van de vader van de vriend van mijn beste vriendin dr neef.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:08 schreef MarlboroGold het volgende:
[..]
Toch maar gegoogled
* Insert key
Toets op een toetsenbord. Als je op deze toets drukt, worden alle tekens na de cursor overschreven.
en scrolllock:
Scroll lock
Toets op het toetsenbord die wisselen mogelijk maakt tussen wel of niet rollen van het beeldscherm. Als Scroll lock aan staat, dan zal het beeld stil blijven staan als het onder aan het scherm is.
Misschien heeft hij wel twee toetsenbordenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:35 schreef Hyundai het volgende:
Zeg uh, ik heb eigenlijk maar één CAPS-LOCK toets. En, ik ben niet motorisch gestoord dus ik heb er eigenlijk geen last van.
Dan is met een .reg bestandje de toets uitschakelen (of als SHIFT laten fungeren) toch handiger.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef swollywood het volgende:
http://johnhaller.com/jh/useful_stuff/disable_caps_lock/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |