quote:Op woensdag 23 november 2011 13:15 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Heel toevallig nog foto's gemaakt?
uiteraard... maar mijn uploader is even wat vervelend, maar beloven dat ik binnen 2 werkdagen weer fotos kan postenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:15 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Heel toevallig nog foto's gemaakt?
Leuke foto's!quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
We zijn twee werkdagen later
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
complete verslag hier, denk dat niemand er vrolijk van word als ik hier alle 600 foto's neerknal
wat zou het probleem zijn voor motoren op een boot?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:43 schreef ArnosL het volgende:
Ziet er erg gaaf uit allemaal!
Worden die motoren tijdens de hele bootreis strak in de vering getrokken eigenlijk? Of hoe doen ze dat anders, want het lijkt met niet echt bevorderlijk voor de veren.
Geen idee eigenlijk, maar mij is het verteld dat het niet zo goed is voor de veren als ze lange tijd in de veren getrokken staan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:45 schreef densmee het volgende:
[..]
wat zou het probleem zijn voor motoren op een boot?
en ze worden wel aardig vastgetrokken inderdaad
Volgens De Gelderlander is de aanvraag er wel: http://www.gelderlander.n(...)nendaal-failliet.ecequote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef jpjedi het volgende:
Damn, hoop dat dit niet waar is: http://www.ttm.nl/nieuws/(...)en-agv-failliet.html
Da's niet zo'n goed nieuws zeg!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens De Gelderlander is de aanvraag er wel: http://www.gelderlander.n(...)nendaal-failliet.ece
mja, Wuf heeft niet zo heel veel met Ginaf te maken, behalve dan dat hij dealer in die meuk is. Ik denk dat hij vanuit zijn positie weinig kan doen momenteel.quote:Op zondag 27 november 2011 18:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Je zou het wel denken, maar goed als je de Dakar verkiest boven je bedrijf dat zegt misschien wel voldoende...
Als ik in mijn winkeltje spulletjes verkoop die jij produceert, kan ik er weinig aan doen als jij op de fles gaatquote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef Waffle het volgende:
Van Ginkel is toch fabrieksteam van Ginaf? Lijkt me dat ze er wel wat mee te maken hebben.
Het is een veel gebruikte smerige opzet die veel vrachtwagen/transport-gerelateerde bedrijven gebruiken om de boel niet volledig op de fles te laten gaan bij mindere tijden... Ene kant niet netjes, aan de andere kant; waarom niet..quote:Op zondag 27 november 2011 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ginaf hangt aan elkaarvan verschillende BV's. Wuf is van Ginaf Service in Ederveen. Ginaf Rally Service is een aparte BV die weer los stata van de rest. En Ginaf Rally Power is een stichting. En al deze 3 toko's staan los van Ginaf Veenendaal, de vrachtwagenfabriek die failliet is.
Ik denk dat het een groter effect heeft voor de deelname van JB Trading in 2013: die truck word daar op dit moment namelijk gebouwd.
Druk, ivm C1000 overnames? Ik zal morgen eens vragen aan een maatje van me. Vaders rijdt ook mee en kent zodoende van Eerd ook weer goed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:41 schreef Mikkie het volgende:
[Dakar] Debuut Verstappen nog niet zeker
Iemand die weet waarom Van Eerd niet kan?
Ja, dat is het.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:18 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Druk, ivm C1000 overnames? Ik zal morgen eens vragen aan een maatje van me. Vaders rijdt ook mee en kent zodoende van Eerd ook weer goed.
Hoezo smerige opzet? Dakar heeft in principe niets met productie te maken en service ook niet. Lijkt me verstandig om dat financieel te scheiden... Niets smerig aan.quote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef existenz het volgende:
[..]
Het is een veel gebruikte smerige opzet die veel vrachtwagen/transport-gerelateerde bedrijven gebruiken om de boel niet volledig op de fles te laten gaan bij mindere tijden... Ene kant niet netjes, aan de andere kant; waarom niet..
na weken lang elke dag veel nieuws is het vandaag wat rustig. Naja, Tim Coronel heeft mij nagedaan en is met zn buggy het water in gereden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoezo smerige opzet? Dakar heeft in principe niets met productie te maken en service ook niet. Lijkt me verstandig om dat financieel te scheiden... Niets smerig aan.
Maargoed, we gaan offtopic. Nog Dakar nieuws?
Afrika Eco Rally? Is nog steeds elk jaar geloof ik, maar niet zo;'n heel groot succes bij gebrek aan media aandacht en 'grote' namen. Doet dit jaar wel een erg gave Porsche 911 mee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:06 schreef classpc het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die alternatieve rally die i.p.v. Dakar Rally in Afrika werd gereden?
Kostbaar grapje om nu nog af te zeggenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:44 schreef ArnosL het volgende:
http://www.motor.nl/nieuw(...)or-van-der-beek.html
Jammer.
Toch nog veel afhakers voor aanvang.. Jammerquote:Op woensdag 21 december 2011 17:24 schreef Mikkie het volgende:
David Fretigne is er niet bij ivm een blessure. Zonde, goede coureur wel. Nog anderhalve week tot het begin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |