Twee van 90 is dan gebruikelijk denk ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee toch? oja wel shit. nou ja, een matras van 180x200 kun je kopen toch?
ik zal mn best doen! ik wil een grote vriezer want ik kan niet voor 1 persoon kokenquote:
echt waar?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Twee van 90 is dan gebruikelijk denk ik.
Maar een matras is het belangrijkste (en het duurste) aan een bed he.
echt waar?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
vind het een beetje zonde om 140,- te bieden voor een 2ehands bed terwijl je ze bij Ikea voor minder nieuw koop
+ wat Golfer zegt ja..
Euh. Ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
echt waar?
[..]
echt waar?
ik ga mn bod nu intrekken
wel lekker breed hequote:Op maandag 10 januari 2011 20:26 schreef krakkemieke het volgende:
Wil je echt een bed van 1.80? En wil je die nachtkastjes ook? Anders even verder zoeken.
Eerst kijken en nadenken, dan bieden. Geldt voor alles wat je vanaf nu wilt gaan kopenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
ja ik weet niet hoe duur nieuwe bedden zijn. ik hoef er nooit 1 te kopen
Dan wel eerst oriënteren hèquote:Op maandag 10 januari 2011 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
...je gaat dan toch niet meer met de auto als het 3 minuten vanaf je huis is hè?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
jawel hoor, ik rij altijd van mn werk (3 min van appartement af) naar huis en winkel altijd. ik zal heel vaak langskomen hoor.
Kijk eerst eens rustig rond voor je beslist. En je kunt beter een goeie matras kopen. Je slaapt net zolang als je werkt.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
staat hier ook opquote:Op maandag 10 januari 2011 20:31 schreef golfer het volgende:
Nu even kijken naar 24 uur met...Wilfried de Jong #4: Erben, koeien! met Hans Klok.
Ik hoop dat ze lekker van elkaar genietenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Free en Tara het hebben.![]()
En ik ga mijn rug naar bed brengen.
Tot later!
Ja, dat!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze lekker van elkaar genieten
Jij sterkte, KrakEn slaap lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |