Van monopoly heb ik er geen maar ik weet wel een andere die ik zo op de site kan zetten.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:29 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja heb je 5 seconden connect tijd. ofzo.
dunnoquote:Op maandag 10 januari 2011 20:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, waarom heb je dit op je pc staan![]()
?!
acapela.tvquote:Op maandag 10 januari 2011 20:30 schreef ElmoFan het volgende:
Als eht goed is werkt ie nu wel!!: http://soundcloud.com/elmofan/elmofan-jingle-2
Nee dan kan iedereen de radio fuckenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Van monopoly heb ik er geen maar ik weet wel een andere die ik zo op de site kan zetten.
Moet die gewoon voor iedereen toegankelijk zijn?
jawat!quote:
Vanmiddag had ik al een kwartier minderquote:Op maandag 10 januari 2011 20:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nu heb je volgende keer 3 minuten minder he!
Als niet iedereen meer mag draaien zal Radio ONZ wel minder populair worden heb ik het gevoelquote:Op maandag 10 januari 2011 20:32 schreef MultiBanaan het volgende:
Beter morgen nog draaien voordat k niet meer kan draaien
jaquote:Op maandag 10 januari 2011 20:33 schreef SawIt het volgende:
[..]
Als niet iedereen meer mag draaien zal Radio ONZ wel minder populair worden heb ik het gevoel
QFTquote:Op maandag 10 januari 2011 20:33 schreef SawIt het volgende:
[..]
Als niet iedereen meer mag draaien zal Radio ONZ wel minder populair worden heb ik het gevoel
Denk het ook.....quote:Op maandag 10 januari 2011 20:33 schreef SawIt het volgende:
[..]
True, ik denk dat juist de grote variatie 't succes is.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:33 schreef SawIt het volgende:
[..]
Dat is juist het leukequote:Op maandag 10 januari 2011 20:33 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat iedereen buiten primetime nog mag blijven draaienquote:Op maandag 10 januari 2011 20:33 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ja, denk het ook. Ik denk dat je het beste Primetime DJ's kunt hebben en gewoon fok users. Lijkt me het best gaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:33 schreef SawIt het volgende:
[..]
En daar stond ik dus tussenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:34 schreef Swomp het volgende:
Wie zegt dat jullie niet meer mogen draaien ?
Alleen niet tijdens de primetime!
Nee, er worden voor de andere tijden 10 Dj's geselecteerd.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:34 schreef Swomp het volgende:
Wie zegt dat jullie niet meer mogen draaien ?
Alleen niet tijdens de primetime!
Wat is het grootste gevaar voord Nederland: Geert Wilders of moslims.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:34 schreef Driepink het volgende:
mensen, komop met die bazenbonusvragen!
ik moet er nog 2 voor een poll!
no offense, maar ik heb het gevoel dat de kwaliteit van de 2 die ik nu heb niet het optimale is van ONZ
Dat is genoeg lijkt mequote:Op maandag 10 januari 2011 20:34 schreef SawIt het volgende:
[..]
Nee, er worden voor de andere tijden 10 Dj's geselecteerd.
hoe zie je hierin ONZ terug ?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is het grootste gevaar voord Nederland: Geert Wilders of moslims.
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is het grootste gevaar voord Nederland: Geert Wilders of moslims.
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hehe ik krijg hier basisschool flashbacks van man, kliekjes vorming: "nee jij mag niet mee doen !!"
Druk jij is heel gauw op F5quote:Op maandag 10 januari 2011 20:36 schreef Rivalo het volgende:
Laat mono is draaien dit is nog steeds bularax...
Soms is selectie gewoon noodzakelijk. Dat is de harde kant van een radiostation beheren.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hehe ik krijg hier basisschool flashbacks van man, kliekjes vorming: "nee jij mag niet mee doen !!"
192quote:Op maandag 10 januari 2011 20:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het lijkt wel alsof deze kwaliteit van de muziek beter is als de vorige ?
Is er momenteel een andere bitrate ofzo ?
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:36 schreef Patje1987 het volgende:
Gewoon per dag kijken wie er aanmelden en dan de tijd invullen, lijkt me wel redelijk dat iedereen die wil gewoon radio mag maken.
Ja als je 96 Bitrate op een 192 bitrate stream gaat draaien gaat kwaliteit omlaagquote:Op maandag 10 januari 2011 20:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het lijkt wel alsof deze kwaliteit van de muziek beter is als de vorige ?
Is er momenteel een andere bitrate ofzo ?
Ja maar kom op joh, het is toch gewoon gezellig aanklooien met zijn allen ?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Soms is selectie gewoon noodzakelijk. Dat is de harde kant van een radiostation beheren.
Eens!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:36 schreef Patje1987 het volgende:
Gewoon per dag kijken wie er aanmelden en dan de tijd invullen, lijkt me wel redelijk dat iedereen die wil gewoon radio mag maken.
Nee ik weet wel zeker dat dat niet leuk is.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar kom op joh, het is toch gewoon gezellig aanklooien met zijn allen ?
Denk jij dat het straks nog zo leuk is als niet iedereen meer ' mee mag doen' ?
Primetime DJ's vond ik wel een goed idee btw.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar kom op joh, het is toch gewoon gezellig aanklooien met zijn allen ?
Denk jij dat het straks nog zo leuk is als niet iedereen meer ' mee mag doen' ?
Daarom zou je naast een vastprogramma ook een paar uur tijd moeten maken voor de "gewone" DJ's dan kan je voor de vooravond/avond/nacht een vast schema opstellen.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:33 schreef SawIt het volgende:
[..]
Maar waarsschijnlijk zijn er veel mensen die afhaken en het gewoon voor een keer wilden proberenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:37 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Maar wel jammer, als je dan niet meer mag draaien
"Vinger jij je weleens anaal? "quote:Op maandag 10 januari 2011 20:37 schreef Driepink het volgende:
oke
nog 1 bazenbonusvraag nodig..
het mag van alles zijn, als het maar een bek vol tanden bezorgt bij iedereen, zelfs bij tong bij wijze van
maar nog 1 nodig, dan poll, als iemand die aan mij kan uitleggen..(hoe ik er een maak etc)
Dit.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zou je naast een vastprogramma ook een paar uur tijd moeten maken voor de "gewone" DJ's dan kan je voor de vooravond/avond/nacht een vast schema opstellen.
Ik denk zelf dan dat het eentonig en minder gezellig gaat worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:38 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Primetime DJ's vond ik wel een goed idee btw.
Live zelfmoord poging van Piet Paulusmagefilmd over de radio gestreamd via het ISS?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:38 schreef Monopoly het volgende:
BIJNA HET ELEMENT VAN DE UNIEKE VERASSING TIJDENS MIJN SHOW
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:36 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
alleen tussen 17:00 en 22:00 vaststellen.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zou je naast een vastprogramma ook een paar uur tijd moeten maken voor de "gewone" DJ's dan kan je voor de vooravond/avond/nacht een vast schema opstellen.
eensquote:Op maandag 10 januari 2011 20:39 schreef Swomp het volgende:
Primetime lijkt mij een goed idee, en daar buiten gewoon alle users die zich van een beetje kwaliteit kunnen bewijzen laten inplannen![]()
Eesch ?
Dit dusquote:Op maandag 10 januari 2011 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
okééééé...Ik was nog niet bij bewustzijn in 90s...
Dit.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:39 schreef SawIt het volgende:
[..]
alleen tussen 17:00 en 22:00 vaststellen.
Anders bloed de radio dood als een anus waar 5 negerpenissen inzitten.
Geloof me maar
onzinradio@gmail.com tochquote:Op maandag 10 januari 2011 20:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat was het e-mail adres?
onzradio@gmail.com of radioonz@gmail.com ?
en wat is primtetime? van zes tot twaalf? 18-24...quote:Op maandag 10 januari 2011 20:39 schreef Swomp het volgende:
Primetime lijkt mij een goed idee, en daar buiten gewoon alle users die zich van een beetje kwaliteit kunnen bewijzen laten inplannen![]()
Eesch ?
je kunt een boek winnenquote:
lees sitequote:Op maandag 10 januari 2011 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en wat is primtetime? van zes tot twaalf? 18-24...
Ik had al een hotmail aangemaakt voor ons.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat was het e-mail adres?
onzradio@gmail.com of radioonz@gmail.com ?
optische illusiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |