quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:51 schreef UBERDHOKER het volgende:
ik heb het hakenkruis gemaakt so what wexell deed irritant erover dus ik heb hem erbij opgelsoten bereid om alles zelf weer normaal te doen hij mocht weggaan waneer hij ook maar wilde maar hj wou er gwn ff blijve en wat obi zette
waar ben ik in fout?
Gast!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:52 schreef Toothless het volgende:
[..]
nergens.
Mensen die huilen om een kruis en dat linken aan 1940
Over laag gesproken; een Admin van een server die andere servers belachelijk maakt en de bezoekers ervan 'pamperspelertjes' noemt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:43 schreef Toothless het volgende:
Iemand bannen die nog geen fout heeft begaan op jullie servers
Dat is pas laag_!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:04 schreef Dinaridar het volgende:
[..]
Over laag gesproken; een Admin van een server die andere servers belachelijk maakt en de bezoekers ervan 'pamperspelertjes' noemt.
Naar mijn weten kunnen servers geen tering krijgenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Gast!!Ik wens jou en je teringserver een slechte toekomst.
Trouwens zeer epic deze.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:39 schreef Eierbal het volgende:
Hier een google maps renderversie van de server van NTVMet zoommogelijkheden.
Zal de orientatie (noorden ipv noordoosten) en wat andere kleine dingen veranderen wanneer NTV weer eens de map upload
nicequote:Op donderdag 13 januari 2011 18:05 schreef Toothless het volgende:
[..]
Naar mijn weten kunnen servers geen tering krijgen
Meeloper.quote:
de server moet updatenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:23 schreef Mender het volgende:
Zijn er meer mensen die niet meer in kunnen loggen op de server van NTV?
Het klopt dat je een meeloper bent ja.quote:
denk eerst na voor je iets zegt (of typt)quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:29 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Het klopt dat je een meeloper bent ja.
Waar doel je nou op man?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:30 schreef UBERDHOKER het volgende:
[..]
denk eerst na voor je iets zegt (of typt)
Operation Minebackquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:32 schreef UBERDHOKER het volgende:
mensen we gaan toch geen serveroorlogen beginnen he
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:35 schreef UBERDHOKER het volgende:
mensen het punt is we zijn allemaal fokkers daar gaat het om
(dit werkt in films)
motorisch gehandicaptenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:39 schreef UBERDHOKER het volgende:
[..]
ik wou editen ma had gemisklikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |