Voorkomen is beter dan genezenquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:43 schreef Toothless het volgende:
Iemand bannen die nog geen fout heeft begaan op jullie servers
Dat is pas laag_!
Moet de justitie ook zo te werk gaan?quote:
Is dit justitie? Nee. Dienen zij verklaring aan ons af te leggen? Nee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:44 schreef Toothless het volgende:
[..]
Moet de justitie ook zo te werk gaan?
Lekkere wereld word dat dan.
Maar ja, NTV is dan helemaal een lachertje
Mensen berechten voordat ze een fout hebben begaan is gewoon triest.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is dit justitie? Nee. Dienen zij verklaring aan ons af te leggen? Nee.
ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:47 schreef UBERDHOKER het volgende:
dus je bant gewoon random mense als je er zin in hebt?
Tsja, 50+ users en 1x een kleine griefing. Kun jij niet zeggen met de manier waarop jij beleid voert. Dat noem ik pas een lachertje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:44 schreef Toothless het volgende:
[..]
Moet de justitie ook zo te werk gaan?
Lekkere wereld word dat dan.
Maar ja, NTV is dan helemaal een lachertje
Afgelopen 4 weken geen griefer gehadquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:47 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Tsja, 50+ users en 1x een kleine griefing. Kun jij niet zeggen met de manier waarop jij beleid voert. Dat noem ik pas een lachertje.
Oh vandaar dat hun servers zo goed draaien en die van jou niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:47 schreef Toothless het volgende:
[..]
ja.
Dat verklaart ook dat NTV en berend geen goede admins zijn.
Zij handelen uit emotionele zaken.
Admins horen dat niet te doen.
10 slot server met 50+ users noem ik inderdaad niet goed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh vandaar dat hun servers zo goed draaien en die van jou niet.
Jij was niet diegene die het hakenkruis hebt gemaakt en die iemand ging pesten en vervolgens ging zeuren dat ze gingen griefen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:49 schreef UBERDHOKER het volgende:
en wat valt er te voorkomen? ik heb niets gedaan
Wat is er erg aan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:49 schreef Toothless het volgende:
[..]
10 slot server met 50+ users noem ik inderdaad niet goed.
En die server van mij?
Draait prima!
Ding staat onder de grond.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij was niet diegene die het hakenkruis hebt gemaakt en die iemand ging pesten en vervolgens ging zeuren dat ze gingen griefen?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:47 schreef Toothless het volgende:
[..]
ja.
Dat verklaart ook dat NTV en berend geen goede admins zijn.
Zij handelen uit emotionele zaken.
Admins horen dat niet te doen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:53 schreef Toothless het volgende:
FOK! Server is offline.
De mappen zijn verwijderd.
Veel succes met de nieuwe!
en voor morpheus: Er is geen overleg gepleegd zoals gevraagd in de PM van jou. daar voelt NTV zich te goed voor.
nergens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:51 schreef UBERDHOKER het volgende:
ik heb het hakenkruis gemaakt so what wexell deed irritant erover dus ik heb hem erbij opgelsoten bereid om alles zelf weer normaal te doen hij mocht weggaan waneer hij ook maar wilde maar hj wou er gwn ff blijve en wat obi zette
waar ben ik in fout?
In het hakenkruis bouwen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:51 schreef UBERDHOKER het volgende:
ik heb het hakenkruis gemaakt so what wexell deed irritant erover dus ik heb hem erbij opgelsoten bereid om alles zelf weer normaal te doen hij mocht weggaan waneer hij ook maar wilde maar hj wou er gwn ff blijve en wat obi zette
waar ben ik in fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |