nee, dat heb ik haar ooit eens laten horenquote:
Mwochquote:Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
erg origineel qua TT's ben je niet, ofwel Justin?
Ed Raket?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar is Ed Raket als je hem nodig hebt?
Legendarischquote:
guldensquote:
aaaah, wat een lieverdquote:
Aww, kun je jouw katten niet 'africhten' en zorgen dat ze dat beestje lief gaan hebben?quote:
tuuuuuuuuuuuuuuutquote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aww, kun je jouw katten niet 'africhten' en zorgen dat ze dat beestje lief gaan hebben?
wat een dotje en ik ben niet eens een katten fan...
Wat heef tie bij z'n linker oog ?
(rechts voor het beestje)
Mooiquote:
Echt een schatjequote:
Mja, flat is een beetje klein voor 3 kattenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aww, kun je jouw katten niet 'africhten' en zorgen dat ze dat beestje lief gaan hebben?
wat een dotje en ik ben niet eens een katten fan...
Wat heef tie bij z'n linker oog ?
(rechts voor het beestje)
Hoe lang ga je nou netto genieten van je nieuwe aanschaf?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:07 schreef Assiej het volgende:
Ik zit straks 2 weken ongv. zonder telefoonboehoe.
Of nja iig een hippe telefoon
Ja niet dus..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe lang ga je nou netto genieten van je nieuwe aanschaf?
Was het je eerste of had je een nieuwe gekregen?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja niet dus..
ik heb nog niet 1x gehad dat alles helemaal goed werkte
Niet te lang mee emmeren, stel ze officieel (schriftelijk) in gebreke en geef ze daarna de keuze om een product te leveren wat wel lange tijd zonder problemen werkt of het geld terug.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:45 schreef Assiej het volgende:
Ja niet dus..
ik heb nog niet 1x gehad dat alles helemaal goed werkte
Dit is nu mijn 2equote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Was het je eerste of had je een nieuwe gekregen?
Ja ik ben onderhand nu na de 2e telefoon alweer 12 mails aan het heen en weer versturen.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet te lang mee emmeren, stel ze officieel (schriftelijk) in gebreke en geef ze daarna de keuze om een product te leveren wat wel lange tijd zonder problemen werkt of het geld terug.
Dan zullen er toch meer mensen zijn met problemen. Laat ze met een goede oplossing komen. En anders wat T zegt.quote:
toen ik als eerste met de telefoon bij BC kwam zeiden ze dat ik de eerste was met klachten..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan zullen er toch meer mensen zijn met problemen. Laat ze met een goede oplossing komen. En anders wat T zegt.
Smakelijkquote:
Had een beetje rond gekeken maar kon niet al te veel vinden.. meer van over de release enzo..quote:Op maandag 10 januari 2011 23:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat voor problemen heb je dan? Op twitter had ik je linkje gepost naar tweakers topic.
Mischien kun je daar wat mee? Wil wel even helpen zoeken anders?
Nu met de berichten inbox...quote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Bij tweakers vind ik vaak antwoorden op problemen.
Maar kweet natuurlijk niet wat voor problemen jij met je telefoon hebt?
Ja hier ook hoor. Ik ga even snel kijken of ik daar iets over kan vinden.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:05 schreef Assiej het volgende:
As moet naar bedjemijn ogen beginnen nog te hangen...
Je mag het evt. PM-en ?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja hier ook hoor. Ik ga even snel kijken of ik daar iets over kan vinden.
Slaap lekker![]()
Mogguh schatquote:
slaap lekker lieverdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 06:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mogguh schat
Ik lig al sinds een uur of 1 naar m'n plafond te staren, leu![]()
iphone kwaaltje?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
Er zit 'ineens' een dikke barst in het scherm van m'n telefoon
Davidquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
Val, druk of stoot schade, hopelijk heb je hem goed verzekerd anders heb je pechquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goedemorgen
wanneer zie je de barst wel dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, pech heb ik
Maar de barst zie ik niet als ik 'm gewoon gebruik. Ga er dus nog niks aan (laten) doen
ik had laatst een mooie, strakke, set gezien van Harman Kardon; met JBL-speakersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
@Recmo; Bose heeft leuke geluidsetjes
Probleem is dat het 1200 euro + kost
Harman Kardon =quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had laatst een mooie, strakke, set gezien van Harman Kardon; met JBL-speakers
en volgens de audiofiele ouders van een kameraad kun je niet zomaar elk merk systeem met elk merk speakers combineren; dus daar zou ik wel een beetje op moeten letten, als het budget het toeliet
dat setje van Harman Kardon+JBL was iets van ¤ 450 (bij de MediaMarkt ofzo), dat vond ik wel een mooie prijsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:23 schreef haakon het volgende:
[..]
Harman Kardon =Hebben wij thuis ook
Yamaha heeft ook ernstig goeie setjes.
Maar beter haal je een hele Harman Kardon Home Cinema Set, gegarandeerd mooi geluid!
Moet er eigenlijk veel gebeuren aan verbouwen dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik nog een beetje geld overhoud na het verbouwen en inrichten, wil ik gelijk een nieuwe (grotere) tv gaan kopen; zodat die van 60cm met ingebouwde dvd-speler die ik nu heb naar de slaapkamer kan... maar dan moet er eigenlijk ook wel een leuke home cinema set bij bedacht ik me net
Ja en zelfs nu baal ik nog meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:08 schreef ReMcOrE het volgende:
Astrid
wat balen dat jij zoveel gezeik hebt met je telefoon
Aah joh!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:23 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja en zelfs nu baal ik nog meer![]()
![]()
Ik stond voor de deur opening, ik ging als laatste het lokaal uit
komt er een klasgenoot vol naar binnen gestormd, terwijl ik met mijn telefoon in de handen sta..
Je raadt het al, vliegt mijn telefoon van meter hoogte sowieso volop naar beneden, plat op het beeldscherm, telefoon open, batterij kapje eraf...
Ik ben de heletijd zo fucking zuinig met mijn telefoon en nu mijn rubberen hoesje is opgestuurd omdat die te groot is ben ik als de dood dat ie valt... en wat gebeurd er...
Kan er wel om huilen
baal er zo hard van.. ik ben er zo zuinig op..... verdomme
nu doet mijn led-verlichting het helemaal niet meer..... denk door de klap....
Ja kan er echt keihard om huilenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aah joh!ik huil met je mee. Vind het echt rot voor je.
behangen, schilderen, boven in 2 kamers nieuwe vloeren en trap+overloop nieuwe vloerbedekking; dat was het ongeveer welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Moet er eigenlijk veel gebeuren aan verbouwen dan?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:08 schreef GimmeGore het volgende:
Wie o wie heeft de halve school onder water gezet?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:08 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Assiej; het zit je ook echt niet meedamn!
Was het dan was?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog een half uurtje, dan is m'n was eindelijk klaar.
Ik heb in m'n leven 4x kiprollade gehad, en het was maar 1x echt lekker, de andere 3 keren vond ik het gewoon goorquote:
zonde.. vind het echt heerlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb in m'n leven 4x kiprollade gehad, en het was maar 1x echt lekker, de andere 3 keren vond ik het gewoon goor
Het lijkt meestal alsof dat ding niet goed gaar is.. en daarom niet lekker is xD dat heb ik altijd..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb in m'n leven 4x kiprollade gehad, en het was maar 1x echt lekker, de andere 3 keren vond ik het gewoon goor
iksdee iksdee !quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:38 schreef BeHappy20 het volgende:
[..]
Het lijkt meestal alsof dat ding niet goed gaar is.. en daarom niet lekker is xD dat heb ik altijd..
hoezo niet? snackbar? gerard?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:04 schreef Assiej het volgende:
Net gebeld met klantenservice Htc ...
zuchten nu heb ik door dat gezeik geen avondeten meer want ze waren tot 6 uur nog bereikbaar....
Het eten was klaar enzo terwijl ik aan het bellen was...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
hoezo niet? snackbar? gerard?
weet niet, ga niet meer met de trein omdat altijd vertragingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Het eten was klaar enzo terwijl ik aan het bellen was...
Nah ik eet straks met mijn moeder mee die is over 1,5 uur / 2 uur thuis als goed is
als ze iig naar huis kan komen want op amersfoort station was een bom melding of whatever?
Ligt eraan van hoe ver je moet komen..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
weet niet, ga niet meer met de trein omdat altijd vertraging
Laat ik het zo zeggen; ieder z'n dingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
Vrinden, ik krijg ze:
[ afbeelding ]
Jullie mogen me aanraken
Klopt. Ik ben een man.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
Ik had ook niet verwacht dat jij ze wat zou vindenDat vergt een bepaalde smaak, die jij niet hebt.
De prints van Iron Fist zijn echt to die forquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:07 schreef GimmeGore het volgende:
Gave schoenen!
Ik zou ze zelf niet kopen, want ik kan daar echt nooit op lopen en ik vind dat ik lelijke tenen heb
waarom zou jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik snap niet hoe vrouwen daarop kunnen lopen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Epic fail @ Shownieuws. Er is iemand gebeten door een "levensgevaarlijke" anaconda.
Euh... Ik snap 't niet? Anaconda's zijn levensgevaarlijk en kunnen bijten... Dus, leg eens uit?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Epic fail @ Shownieuws. Er is iemand gebeten door een "levensgevaarlijke" anaconda.
Het is een wurgslang. Gebeten worden door een kat is dodelijker.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Ik snap 't niet? Anaconda's zijn levensgevaarlijk en kunnen bijten... Dus, leg eens uit?
Op Tenerife deze zomer heb ik op hakken gelopen. Maat 39 of 40. Zelf heb ik 42. Het deed ontiegelijk pijn aan de tenen maar het lopen ging tegen volledige verwachting in vrij goed. Ging zelfs hakken op hakken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En hieruit blijkt wel dat jij totaal geen kaas hebt gegeten van slangenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is een wurgslang. Gebeten worden door een kat is dodelijker.
Een slag kan naar doorbijten ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hieruit blijkt wel dat jij totaal geen kaas hebt gegeten van slangenSerieus, een beet van een slag is echt wel pijnlijk, helemaal van zo'n anaconda, en die wonden kunnen zeker heel erg naar uitpakken.
Oeh, grappigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Een slag kan naar doorbijten ja.
GeintjeEen slang kan idd verschrikkelijk hard bijten.
M'n verjaardagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:59 schreef Assiej het volgende:
Sannn gefeli met je new shoes
ik wil ze checken! wanneer krijg je ze
Het was bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hieruit blijkt wel dat jij totaal geen kaas hebt gegeten van slangenSerieus, een beet van een slang is echt wel pijnlijk, helemaal van zo'n anaconda, en die wonden kunnen zeker heel erg naar uitpakken.
Ja, ja. Shownieuws (of wat was het) had het mooi bij 't rechte eind.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het was bij wijze van spreken
Want ze was in een levensbedreigende situatie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja. Shownieuws (of wat was het) had het mooi bij 't rechte eind.
Weet ik veel, ik heb 't bericht niet gezien. Een anaconda is levensgevaarlijk, of je nu wel of niet gebeten of gewurgd bent.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want ze was in een levensbedreigende situatie?
Ze was in haar vinger gebeten
Alcohol en hakken zorgt dat je gaat hakken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Crossdresserquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Alcohol en hakken zorgt dat je gaat hakken.
[ afbeelding ]
Ja zo ging het toen ook.quote:
Ik ga voor de katquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:34 schreef GimmeGore het volgende:
Als ik toch moet kiezen tussen die ene keer dat ik door een slang en die ene keer dat ik door een kat ben gebeten zou ik qua pijn voor de slang gaan.
Daarentegen zou je bij een anaconda nog wel eens de kans dat hij je gaat knuffelen en mee naar water wil sleuren.
Nou, doe eens normaal zeg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van man.
Katten zijn ook geen vasthouders. Die laten snel weer los. Overigens ben ik bij katten banger voor de nagels dan voor de tandenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Doe mij die kat ook maar.
Nou ja, die keer dat ik door een kat werd gebeten was echt vreselijk. Het kreng wou niet loslaten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga voor de kat
Maar nu kan je een anaconda niet vergelijken met een rattenslang of boa, bijvoorbeeld, vind ik
Gemiddelde slangen beet (als het een waarschuwing is, dus niet zoals die anaconda die gewoon meteen in de aanval ging) voel je niet eens.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
Doe mij die kat ook maar.
Ik heb 't filmpje niet gezien. Maar ik vind het altijd een beetje naief om te denken dat slangen niet bijten. Vooral anaconda's. Maar, het zijn dus geen anaconda's?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:42 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nou ja, die keer dat ik door een kat werd gebeten was echt vreselijk. Het kreng wou niet loslaten.
Het is natuurlijk ook nogal afhankelijk van de slang. En waarom hij bijt.
Als de slang bijt als waarschuwing houdtie niet vast.
Anaconda's bijten meestal als ze willen aanvallen.
(net ff t filmpje gekeken)
Epic fail is dat de slangen in het filmpje geen van beide anaconda's zijn.
En idd, hij beet de hand en begon meteen te knuffelen.
Hoiquote:
Ik ben een keer door een Teju gebeten, dat was echt nastyquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Gemiddelde slangen beet (als het een waarschuwing is, dus niet zoals die anaconda die gewoon meteen in de aanval ging) voel je niet eens.
Dat gaat zo snel dat je het pas door hebt als het al gebeurd is
In het filmpje laten ze een tijgerpython en een ratelslang zien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't filmpje niet gezien. Maar ik vind het altijd een beetje naief om te denken dat slangen niet bijten. Vooral anaconda's. Maar, het zijn dus geen anaconda's?Dat is wel een epische faal.
Dat knuffelen is niet zo prettig
Ken je Peter van t asiel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een keer door een Teju gebeten, dat was echt nasty
Maar, ook slangenbeten kun je flink voelenIk had zaterdag een kat in m'n schouder vastzitten, da's ook niet fijn
Een python verwarren met een anaconda vind ik wel een echte faalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
In het filmpje laten ze een tijgerpython en een ratelslang zien.
Heeft die Ymke (wie dat ook mag wezen) geluk dat het geen ratelslang is geweest, maar "maar" een anaconda
Wat is er, Nattepetatje?quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:49 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Het was een van zijn slangen die mij in mijn been heeft gebeten (en daarna hem in zijn hand)
Was ist los?quote:
Pissig omdat er op dr eerste hoi geen antwoord kwamquote:
Ja, maar hij (her)kent jou nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
HahahaVolgens mij heeft hij dat wel eens verteld. Hij is ook je bron bij het asiel, I assume?
Nou en?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pissig omdat er op dr eerste hoi geen antwoord kwam
Tuurlijk, wat jij wil joh.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pissig omdat er op dr eerste hoi geen antwoord kwam
Dat hoeft ook niet. Ik loop er nog maar pas. Al ben ik wel een stuk met 'm opgefietst een hele tijd terugquote:
Wou je zeggen dat het niet zo is?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat jij wil joh.
Waaruit kun jij überhaupt opmaken dat het daarvandaan komt? Kom op zeg.quote:
Waarom?quote:
Kom opquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waaruit kun jij überhaupt opmaken dat het daarvandaan komt? Kom op zeg.
Ja San, lekker naïef.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom op
Een hoiEn even later een hoi
, want er heeft niemand gereageerd. Welke conclusie zou jij trekken.
Oh, er zit een diepere boodschap tussen de lijntjes! Wat ontzettend stom van me dat ik dat niet zag aan het woordje hoi.quote:
Dat hoeft ook niet, maar direct die conclusies trekken is ook dikke onzin.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, er zit een diepere boodschap tussen de lijntjes! Wat ontzettend stom van me dat ik dat niet zag aan het woordje hoi.
Nou, blijkbaar kan je dat dus wel wat schelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar direct die conclusies trekken is ook dikke onzin.
Heb wel genoeg aan mn hoofd, kan mij het wat schelen dat niemand reageert.
Nee, dat kan mij niets schelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar kan je dat dus wel wat schelen
Je kan op z'n minst toegeven dat het curieus staat dat je eerst hoiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat kan mij niets schelen.
Dat ik 'Hoi' typ betekent natúúrlijk alleen maar dat ik het stom vind dat niemand reageert. Hoe kon ik zo stom zijn om dat te vergeten.
Dat was niet omdat niemand reageerde. Maar als jij dat wil denken San, ga je gang.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan op z'n minst toegeven dat het curieus staat dat je eerst hoitypt en vervolgens een hoi
als niemand reageert
Ik denk dat inderdaadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was niet omdat niemand reageerde. Maar als jij dat wil denken San, ga je gang.
Als ik maar beter weet. Ik ga naar bed. Doei.
Ik ben geen pot.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh wacht, nou lijkt het ook alsof ik boos ben dat niemand reageert.
DOEI SCHATJES! SLAAP LEKKER ALLEMAAL! IK HOU ZOVEEL VAN JULLIE! NTB! KUSKUSKUSZZKUSKUSZSSZ!!1!!!1!1EINZ!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig laat jij jezelf niet kennenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh wacht, nou lijkt het ook alsof ik boos ben dat niemand reageert.
DOEI SCHATJES! SLAAP LEKKER ALLEMAAL! IK HOU ZOVEEL VAN JULLIE! NTB! KUSKUSKUSZZKUSKUSZSSZ!!1!!!1!1EINZ!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig weet jij het allemaal beter he. Met je perfecte leventje.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig laat jij jezelf niet kennen
Ik vind het altijd zo fijn als mensen persoonlijk worden als ze het niet kunnen winnenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij het allemaal beter he. Met je perfecte leventje.
Howhow nu wordt het persoonlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij het allemaal beter he. Met je perfecte leventje.
Wat jij wil San. Wat jij wil.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo fijn als mensen persoonlijk worden als ze het niet kunnen winnen
Wat ik wil... Ik zou graag de lotto winnenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat jij wil San. Wat jij wil.
Schoenenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:18 schreef Assiej het volgende:
San Wishlist
- nieuw shirtje
- nieuwe tas
- miljoen euro
- goede beurt
eh..
wat nog meer ?
Sorryquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Uh nee.
verpest mijn grap nou niet.
Is dat niet basically de wishlist van elke vrouw?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:18 schreef Assiej het volgende:
San Wishlist
- nieuw shirtje
- nieuwe tas
- miljoen euro
- goede beurt
eh..
wat nog meer ?
Naah..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Is dat niet basically de wishlist van elke vrouw?
Waar ze al niet tevreden mee zijn hé!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Is dat niet basically de wishlist van elke vrouw?
HUUH!quote:
AAAA!quote:
* rulerofdeath gaat over Sanquote:
Kan de goede beurt nu van t lijstje geschrapt worden?quote:
Nee. Dat kan pas als die goede beurt ook daadwerkelijk geweest is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan de goede beurt nu van t lijstje geschrapt worden?
Horecavia?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, beetje met cavia's gooien en zo
[..]
![]()
[..]
Goedkoop vreten en drinken![]()
Slow whoop my ass. Hoe vaak zie je Manneke pis zeiken in je school?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:16 schreef GimmeGore het volgende:
Ontruiming na losgeschoten sprinklerkop
Op 11 januari is rond 10.40 uur een sprinklerkop in de centrale hal losgeschoten. Hierdoor werd het gehele gebouw ook ontruimd.
Binnen een kwartier was het hele noord-deel van het gebouw ontruimd. Hierna ging door werkzaamheden aan de sprinklerinstallatie ook het ontruimingsalarm in het zuiddeel af. Ook dit gebouwdeel was binnen een kwartier ontruimd. Nadat het sein veilig werd gegeven werden studenten en medewerkers rond 11.15 uur via het schoolrestaurant het gebouw weer ingelaten. Asito is direct begonnen met het opzuigen van het water. De schade valt waarschijnlijk mee, omdat het water vrijwel alleen op de betonnen vloer terecht is gekomen.
Overigens komen er naar aanleiding van deze ontruiming weer vragen over wanneer je nu wel of niet het gebouw moet verlaten. Als de slow whoop met de gesproken boodschap in jouw gebouwdeel klinkt MOET iedereen daar het gebouw verlaten. Hierop zijn GEEN uitzonderingen. Als het signaal alleen in het andere gebouwdeel afgaat, hoeft en dus geen algehele ontruiming plaats te vinden.
Publicatiedatum: 11-01-2011 11:59
Nou Wouter, d'r in met die staaf!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Dat kan pas als die goede beurt ook daadwerkelijk geweest is.
Ik had het over vandaag.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij gaat 40 jaar werken en ik doe 1 studie?.
Dramatherapeut.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:49 schreef ReMcOrE het volgende:
waarvoor ben je aan het studeren Nathalie?
Die grap is nog nooit eerder gemaakt..quote:
Gelukkig ben ik dan de eerste..quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die grap is nog nooit eerder gemaakt..
Dramaqueen...quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die grap is nog nooit eerder gemaakt..
In een pot gestopt en laten groeienquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:19 schreef Samzz het volgende:
Weet iemand trouwens wat Nicole met het kitten heeft gedaan?
Dat staat wel mooi op de keukentafelquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:27 schreef haakon het volgende:
[..]
In een pot gestopt en laten groeien
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |