Jij gaat mij helpen met interviews regelen, en voorbereidenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:38 schreef Driepink het volgende:
maarre
mono, waar is mijn zeggenschap ?
ik ben je homeboy! komop man, maak mij baas van tekst
goed genoegquote:Op maandag 10 januari 2011 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij gaat mij helpen met interviews regelen, en voorbereidenEn als dank word je elke keer na de interviews bedankt door DJ Mono himself
Mono, laat me als gast in je shows komen danquote:Op maandag 10 januari 2011 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij gaat mij helpen met interviews regelen, en voorbereidenEn als dank word je elke keer na de interviews bedankt door DJ Mono himself
Ik hoop morgen de Skype functie af te hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mono, laat me als gast in je shows komen dan
Lekkere muziek, je moet alleen een beetje op de tijd letten of de muziek inpassenquote:
Voor bij jou als starter?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:36 schreef Barba-Papa het volgende:
iemand moet een jingle maken van sjon stop je hand in mijn reet
Tom Snare - Philosophyquote:Op maandag 10 januari 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
ZIJN ER NOG REQUESTS VOOR HELOEF REQUESTS?
Weinig op aan te merken.quote:
Angerfist - alles kut enterquote:Op maandag 10 januari 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
the bee gees - stayin alivequote:Op maandag 10 januari 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
kryptonite van 3 doors down..quote:Op maandag 10 januari 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
JA! Pet Shop Boys - Lovequote:Op maandag 10 januari 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
linkin park - catalystquote:Op maandag 10 januari 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |