Indien webplayer, F5quote:
Jazeker.quote:
doe niet zo mal, TT edit, hup hup, doe je werkquote:Op maandag 10 januari 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Altijd. Maar ik probeer niet te gaan SC'en.
Oja je bent weer mod he, zonde.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Altijd. Maar ik probeer niet te gaan SC'en.
Boney M is geen hiphop.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:04 schreef Karzai het volgende:
Goed nummer
Heb je ook eentje van boney m?
Goed idee.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:04 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen,
Spreek aub als DJ's onderling een vaste StreamTitle af, zodat goed te genereren is welke DJ op het moment draait.
Bijvoorbeeld:
ONZ Radio | DJ ElmoFan
of je kijkt gewoon in de lijst ...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:04 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen,
Spreek aub als DJ's onderling een vaste StreamTitle af, zodat goed te genereren is welke DJ op het moment draait.
Bijvoorbeeld:
ONZ Radio | DJ ElmoFan
ik heb er wel een paarquote:Op maandag 10 januari 2011 19:04 schreef Karzai het volgende:
Goed nummer
Heb je ook eentje van boney m?
Hij wil wat voor op de site maken.quote:
oh danquote:Op maandag 10 januari 2011 19:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij wil wat voor op de site maken.
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij wil wat voor op de site maken.
Misschien is een rating op de site bij een show leuk!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:06 schreef Barba-Papa het volgende:
misschien is het handig om een soort pool the maken
'Reet de diijéé'
sesamstraat heeft crappy verbinding inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2011 19:06 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
heb ik hier een enorme vertraging ofzo?
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
sesamstraat heeft crappy verbinding inderdaad
Ja lijkt me leuk.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Misschien is een rating op de site bij een show leuk!
Kunnen we de naam van de dj die draait niet als Topic titel gebruiken?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:04 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen,
Bijvoorbeeld:
ONZ Radio | DJ ElmoFan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |