SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een SAM br tut met dank aan rivalo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En als je op je iPod Touch of iPhone wil luisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. We zijn nog bezig met het ontwikkelen van Skype gesprekken zodat we live in de uitzending kunnen komen.
De Jingles, er komen nog meer:
http://www.filedude.com/download/gvJ0wADdBt73165bda55 http://www.filedude.com/download/peyCmWxyxidcc2fb7182 Verder is het tot nu toe gewoon gezellig aanklooien, maar uiteindelijk willen we interviews, muziek, naakt, roddels!! Kortom, alles wat met ONZ te maken heeft!
En that's it?
Ja, we moeten natuurlijk ervoor waken dat we hier geen slowchat krijgen, want dat vindt meneer Worm niet zo leuk. Zodra we live kunnen skypen in de uitzending etcetera, dan passen we de OP ook zo aan. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn altijd welkom. Geniet van RRRRRRRRRRRRRADIO ONZIN
Hier kun je beide interviews downloaden: http://www.mediafire.com/?ymzvhmgplich8
OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Onzin_Radio
10 januari:
10.30 TWP (kan tot 13.00 elk moment over worden genomen, wanneer behoefte)
13:00 Proletariaat (invallen kan als iemand anders wil )
13:50
14:00 Multibanaan
14:30 OverRated Met de top2000
15:00 TrollenFTW
15:30 Dagoduck
16:00 Spaghettivreter
16:30 Spaghettivreter
17:00 Dhaha Dubstep
17:30 o.us
18:00 Barba-Papa
18:30 ElmoFan (Hopelijk lukt dat)
19:00 FreezePop
19:30 Gutz
20:00 Bularax
20:30 DJ Monopoly back to the nineties
21:00 Oceanview met house en dance
21:30 Datdus met house en club muziek!
22:00 Heloef
22:30 Heloef
23:00 30 minuten muziek van nu met Rockiejj
23:00 nog 30 minuten muziek met Rockiejj
Nachtrooster maandagnacht
00.00-00.30 Quyxz_ als D J Q U Y X Z BAM met Stampwerk LIVE in the mix
00.30-01.00 Paul als Paulinthedark
01.00-01.30
01.30-02.00
11 januari
07.00 TWP
12:00
12:30
13:00
13:30
14:00
14:30
15:00
15:30
16:00 Dagoduck
16:30 Spaghettivreter - van alles wat
17:00 OverRated - top2000
17:30
18:00
18:30
19:00 KeFFuR1208 - Candlelight with romantic lovesongs lawl
19:30 TrollenFTW
20:00 Bularax
20:30 OverRated - dance/trance
21:00 MultiBanaan
21:30 Dagoduck - Neil Young only!
22:00 Heloef
22:30 Heloef
23:00 -Datdus-
23:30 -Datdus-
00:00 Quyxz_
00:30 60 minuten voor iedereen met DJ Rock
Volgende week zondag 16 januari vanaf 18.00 t/m 21.00 - Lindstrøm. met een echte live show!
* Verzoek nummers voor mijn uitzending? PM, dan zet ik het erbij *
A.S ZONDAG 16 JAN GAAT FLIPPIEE LIVE KREUNEN IN DE UITZENDING VAN LINDSTRØM.
TUNE IN!
VERZOEKJES VOOR VANAVOND BIJ DJ ROCK
PM ROCKIEJJ!
ALLES MAG, IN DE SHOW: VOOR IEDER WAT WILS!
Open het volgende bestand met VLC en de radio doet het!
http://www.zshare.net/download/85017061527addbe/![]()
Geen idee.quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Hè jammer, o.us' halfuurtje gemist. Heb je ook Oum Kalthoum gedraaid ous?Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r![]()
Fok Top40.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
wat is nou eigenlijk het punt van registreren @ http://www.onz-radio.nl ?
oh en request:
#ONZRadio Theme Song aub![]()
![]()
Hij kon niet meerquote:Op maandag 10 januari 2011 18:18 schreef 9611Niels het volgende:
Hè jammer, o.us' halfuurtje gemist. Heb je ook Oum Kalthoum gedraaid ous?![]()
Hij is niet eens geweest manquote:Op maandag 10 januari 2011 18:18 schreef 9611Niels het volgende:
Hè jammer, o.us' halfuurtje gemist. Heb je ook Oum Kalthoum gedraaid ous?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Kan het lijstje niet in een wikipagina? Dan kan je zien wie wat, en wanneer heeft aangepast.
En dan kan het makkelijk in de OP![]()
![]()
die lijst klopt niet meer in op man:pWaarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
Ludacrisquote:Op maandag 10 januari 2011 18:20 schreef Barba-Papa het volgende:
kan nu ook wel hiphop draaieneven jou moment van de dag stelen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
doe maar nietquote:Op maandag 10 januari 2011 18:20 schreef Barba-Papa het volgende:
kan nu ook wel hiphop draaieneven jou moment van de dag stelen
![]()
![]()
![]()
graseter lees je pm please?Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
Hallo Hallo mensen, ben ik weer !
ik heb geprobeerd te connecten op school maar dat wil niet lukken![]()
Heb ik nog iets gemist na de uitzending van gisteravond ?Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
verzoek : dat liedje van die kankerkachel
Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
Zie OP.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:23 schreef Swomp het volgende:
Hallo Hallo mensen, ben ik weer !
ik heb geprobeerd te connecten op school maar dat wil niet lukken![]()
Heb ik nog iets gemist na de uitzending van gisteravond ?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
ook leuk jaquote:Op maandag 10 januari 2011 18:23 schreef kaching02 het volgende:
verzoek : dat liedje van die kankerkachel![]()
![]()
Zal ik daar wat voor maken?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:19 schreef -Datdus- het volgende:
Gras kan je de bezoekers aantallen niet in dit topic toveren?![]()
Pierenjan, PM/DM je MSN evenquote:
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Dude
Dat was erger dan een rickroll?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
is niet helemaal up to datequote:maar ok !
Ik ga ff kijken, of ik eind deze week live in de uitzending kan met skype
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
Ik ga ook proberen om de skype functie werkend te krijgen voor de nacht uitzending.
Anders de middag uitzending morgen middag![]()
![]()
ik heb de site getwitterd,,quote:Op maandag 10 januari 2011 18:26 schreef TrollenFTW het volgende:
Wij moeten echt in de publiciteit komen![]()
Vanavond geen Live?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga ook proberen om de skype functie werkend te krijgen voor de nacht uitzending.
Anders de middag uitzending morgen middagHey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]![]()
zijn we alquote:Op maandag 10 januari 2011 18:26 schreef TrollenFTW het volgende:
Wij moeten echt in de publiciteit komen
Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
Ik kan anders nog wel deel 3 van de tut straks maken, maar moet eerst alle Scheikunde elementen nog ff uit mijn kop kennen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:26 schreef Monopoly het volgende:
Anders de middag uitzending morgen middag![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:27 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik kan anders nog wel deel 3 van de tut straks maken, maar moet eerst alle Scheikunde elementen nog ff uit mijn kop kennen.Dat zou baas zijn!
![]()
deze is nog beter dan cornelius !
wie wilt dit nummer ook nog ff in zijn/haar setje proppen ?
een half/heel uur bloody beetroots (en zulk ander genre) is ook LEUK![]()
![]()
Wanneer is het roddelkwartiertje?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb nog een idee!
Kunnen we Djeez niet af en toe een greep uit zijn ONZIN nieuwsberichten laten bespreken op de radio ?!
Mits hij er aan mee wil werken natuurlijk...Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
Dat zou fantastisch zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 18:28 schreef Swomp het volgende:
Ik heb nog een idee!
Kunnen we Djeez niet af en toe een greep uit zijn ONZIN nieuwsberichten laten bespreken op de radio ?!
Mits hij er aan mee wil werken natuurlijk...![]()
![]()
mag ik om 7 uur??Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
Zou ik vanavond of morgen nog in de show dan kunnen komen via skype. Mensen moeten namelijk ideeën opsturen voor de vrijdagmiddagshow. Hoe ik precies alles ga indelen met muziek en rubrieken/stukjes.quote:![]()
2x bloody beetroots = GOD!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:29 schreef Barba-Papa het volgende:
maar beoordeel mij eens van mijn deeeedjjeeee skillzz![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:29 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ok
[..]
zonder streepje he, ElmoFan
Zo is dat.![]()
Primaquote:Op maandag 10 januari 2011 18:29 schreef Barba-Papa het volgende:
maar beoordeel mij eens van mijn deeeedjjeeee skillzz
Originele muziekkeuze![]()
![]()
Wat ik heb gehoord wasquote:Op maandag 10 januari 2011 18:29 schreef Barba-Papa het volgende:
maar beoordeel mij eens van mijn deeeedjjeeee skillzz
Ja idd. Ik heb de skype functie nu nog niet werkend, maar ik kan het altijd even live erdoor heen knallen natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 18:29 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Zou ik vanavond of morgen nog in de show dan kunnen komen via skype. Mensen moeten namelijk ideeën opsturen voor de vrijdagmiddagshow. Hoe ik precies alles ga indelen met muziek en rubrieken/stukjes.![]()
![]()
ezechielk.. kan jy me uitleggen hoe je van die barcode vierkantjes kan 'lezen' met een HTC?quote:
ik heb een afgetrapte HTC Touch Pro 2.,.![]()
WM of Android? PM anders ffquote:Op maandag 10 januari 2011 18:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
ezechielk.. kan jy me uitleggen hoe je van die barcode vierkantjes kan 'lezen' met een HTC?
ik heb een afgetrapte HTC Touch Pro 2.,.
En stil
komt nog, nieuwe site met inlogfunctie voor de DJ's enzo.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:31 schreef TrollenFTW het volgende:
Is er al een oplossing voor de schema's?![]()
![]()
Vanavond meer duidelijkheidquote:Op maandag 10 januari 2011 18:31 schreef TrollenFTW het volgende:
Is er al een oplossing voor de schema's?![]()
![]()
Download een QR reader, staan veel in de marketquote:Op maandag 10 januari 2011 18:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
ezechielk.. kan jy me uitleggen hoe je van die barcode vierkantjes kan 'lezen' met een HTC?
ik heb een afgetrapte HTC Touch Pro 2.,.![]()
Ik gebruik Barcode Scannerquote:Op maandag 10 januari 2011 18:32 schreef OverRated het volgende:
[..]
Download een QR reader, staan veel in de market![]()
![]()
ik wil vanavond nog draaien, kan ik vanavond nog voor iemand invallen?Waarom heet een verdieping een verdieping, terwijl het eigenlijk een verhoging is?![]()
Top40 muziek gok ik.quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:36 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Iedereen mag toch draaien wat hij/zij wil?![]()
En iedereen mag zijn mening er over geven.![]()
Ja mangquote:Op maandag 10 januari 2011 18:36 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Iedereen mag toch draaien wat hij/zij wil?
Afwisseling![]()
![]()
jammer, dit nou de echt geniale hiphopquote:Op maandag 10 januari 2011 18:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat hou ik toch niet van deze muziek.![]()
Volgens mij wel.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:36 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Iedereen mag toch draaien wat hij/zij wil?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:36 schreef Allrounder het volgende:
[..]
![]()
En iedereen mag zijn mening er over geven.Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
Mee eensquote:Op maandag 10 januari 2011 18:36 schreef Allrounder het volgende:
[..]
![]()
En iedereen mag zijn mening er over geven.
Zo is dat.![]()
Sorry man.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:36 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
jammer, dit nou de echt geniale hiphop
Ik probeer het te waarderen, maar het lukt me gewoon niet.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]![]()
ok, ik zal wat leuks zoekenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Sorry man.
Ik probeer het te waarderen, maar het lukt me gewoon niet.![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Sorry man.
Ik probeer het te waarderen, maar het lukt me gewoon niet.![]()
Toffe muziek!Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
Techno/Dance/Hardstyle Heb ik ook wel even zin inquote:Op maandag 10 januari 2011 18:38 schreef Allrounder het volgende:
Het wordt ook wel eens tijd voor TECHNO.Zo is dat.![]()
Neequote:ik zal kijkenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:37 schreef Barba-Papa het volgende:
elmoert kun je de la soul draaien met me myself and i?![]()
![]()
ik ben neit zo van de nederhopquote:Op maandag 10 januari 2011 18:39 schreef Barba-Papa het volgende:
draai fresku, als je nederhop gaat doen![]()
Bassie & Adriaan - Franse Taalquote:Op maandag 10 januari 2011 18:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben jaren 90 aan het inladen nu voor mijn avond show. Suggesties ?Zo is dat.![]()
Happy Hardcorequote:Op maandag 10 januari 2011 18:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben jaren 90 aan het inladen nu voor mijn avond show. Suggesties ?Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
Ik kan straks niet luisteren, anders had ik wel wat verzoekjes gehad missquote:Op maandag 10 januari 2011 18:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben jaren 90 aan het inladen nu voor mijn avond show. Suggesties ?![]()
![]()
THE VERVE - BITTERSWEET SYMPHONYquote:Op maandag 10 januari 2011 18:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben jaren 90 aan het inladen nu voor mijn avond show. Suggesties ?
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]![]()
Dikke gabbermuziekquote:Op maandag 10 januari 2011 18:41 schreef ElmoFan het volgende:
Straks even een neit hiphop nummer ertussen door, suggesties?Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
ehh..quote:Op maandag 10 januari 2011 18:39 schreef Monopoly het volgende:
de standaard happy hc voor mij
ennee.. het is geen 90s maar begin '00 ..
tatu - all the things she said
en anders:
the offspring of nirvana ofzo![]()
![]()
Crypsis Ft. Kold Konexion - Sonic SabotageThere is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Dune, Party Animals, Paul Elstak, Tokyo Ghetto Pussy, RMB, Nakatomi, Music Instructorquote:Op maandag 10 januari 2011 18:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben jaren 90 aan het inladen nu voor mijn avond show. Suggesties ?Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r![]()
Extince - Spraakwater.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
THE VERVE - BITTERSWEET SYMPHONY![]()
summerjamquote:Op maandag 10 januari 2011 18:41 schreef ElmoFan het volgende:
Straks even een neit hiphop nummer ertussen door, suggesties?![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaquote:Op maandag 10 januari 2011 18:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
THE VERVE - BITTERSWEET SYMPHONY![]()
Is dat altijd aan de Stream Title te zien?quote:
Stream Title: ONZIN RADIO, DJ ElmoFan
Staat het er altijd zo?![]()
Snap! - Powerquote:Op maandag 10 januari 2011 18:39 schreef Monopoly het volgende:
Party Animals - Hava Naquila![]()
Crypsis Ft. Kold Konexion - Sonic Sabotage
Of Blur - Song 2There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Wellicht Jam the Nightclub van Dougal & Gammer, bazennummer.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dune, Party Animals, Paul Elstak, Tokyo Ghetto Pussy, RMB, Nakatomi, Music InstructorOp woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dune, Party Animals, Paul Elstak, Tokyo Ghetto Pussy, RMB, Nakatomi, Music Instructor![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lache zo'n plaatje, wilde dat net maken.
ben alleen geen held in design, dus mocht er iemand zijn die de achtergrond hipper wil maken oid, ga je gang.
![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dune, Party Animals, Paul Elstak, Tokyo Ghetto Pussy, RMB, Nakatomi, Music Instructor
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
Pino als UIquote:Op maandag 10 januari 2011 18:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ben alleen geen held in design, dus mocht er iemand zijn die de achtergrond hipper wil maken oid, ga je gang.
![]()
![]()
![]()
Of van die foute eurodancemuziek
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
Fix een login voor mequote:
Nee, ik ga mezelf niet in de database zetten
Gras heeft alleen de ftp gegevens.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fix een login voor me
Nee, ik ga mezelf niet in de database zetten![]()
![]()
mono, doe inderdaad zowiezo BLUR - SONG 2 erin!
ik zoek de titel/artiest van dat nummer al zolang he!
bedankt ezechielk![]()
Jongen, het is mijn serverquote:Op maandag 10 januari 2011 18:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Gras heeft alleen de ftp gegevens.
Lolz, ga je nu aan hem vragen of hij mijn script op de ftp zet?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Gras heeft alleen de ftp gegevens.![]()
NPquote:Op maandag 10 januari 2011 18:45 schreef Driepink het volgende:
mono, doe inderdaad zowiezo BLUR - SONG 2 erin!
ik zoek de titel/artiest van dat nummer al zolang he!
bedankt ezechielk
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:47 schreef FreezePop het volgende:
MONO! Extince met Spraakwater. Wil hem wel sturen als het nodig is.![]()
![]()
Wie heeft mijn mooie deel 2 tut voor SAM:BR uit de OP geflikkert?
Er staat niet voor niks een Nieuw deel knop. Die wiki is niet nodig![]()
![]()
Is de DJ altijd aan de Stream Title te zien?
Dat kan echt niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:47 schreef FreezePop het volgende:
MONO! Extince met Spraakwater. Wil hem wel sturen als het nodig is.
Ik ben fan van Brainpower, en die extince diss is zo baas, dat ik extince niet meer durf te draaien![]()
![]()
Volgens mij niet, dat ligt aan de gebruiker/DJ in kwestiequote:Op maandag 10 januari 2011 18:48 schreef BBQSausage het volgende:
Staat het er altijd zo?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.![]()
nee, kan je instellen in vDJquote:Op maandag 10 januari 2011 18:48 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat kan echt niet.
Ik ben fan van Brainpower, en die extince diss is zo baas, dat ik extince niet meer durf te draaien![]()
wel blur met song 2 he ?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat kan echt niet.
![]()
BAAS ik was de naam kwijt.. deze is zo geniaal..quote:Op maandag 10 januari 2011 18:47 schreef FreezePop het volgende:
MONO! Extince met Spraakwater. Wil hem wel sturen als het nodig is.![]()
![]()
Zou wel mooi zijn voor een aantal statistieken/scripts dat er een standaard Stream Title is oid, waaraan de DJ te herkennen is.quote:![]()
![]()
Spraakwater is voor de Brainpower tijd man. Voor al die nederhiphop van tegenwoordig. Pure eenheid en alles.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat kan echt niet.
Nee, Bombs over Bagdad, met RATMquote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Stream werkt trouwens ook prima met iTunes.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Heb jij geen zin in een half uurtje bliepjesmuziek?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Stream werkt trouwens ook prima met iTunes.
Maar de site heeft meer shine.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Stream werkt trouwens ook prima met iTunes.![]()
![]()
YUOEEEEEEEEEEEEEEEEeOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
Soltsja boii
hij draaide 50s..quote:Op maandag 10 januari 2011 18:52 schreef Gutz het volgende:
Hoe moet ik straks in godsneem bij m'n debuut FreezePop overstijgen
zo moeilijk is dat niet, gewoon originele nummers![]()
![]()
Door vooral geen hardcore te draaienquote:Op maandag 10 januari 2011 18:52 schreef Gutz het volgende:
Hoe moet ik straks in godsneem bij m'n debuut FreezePop overstijgen
Zo is dat.![]()
FUUUUUUUUquote:Op maandag 10 januari 2011 18:53 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Door vooral geen hardcore te draaien![]()
Oké, ik ben bereid een aantal statistieken / nowplaying plaatje etc. te maken, maar dan zou er een standaard StreamTitle gemaakt moeten worden, of een apart veld dat gebruikt/aangepast wordt naar de naam van de DJ die op dat moment draait, dan zijn er mogelijkheden.
Kan dat worden gerealiseerd?![]()
Ik ga 's werelds lekkerste techno/ bliepjes draaien!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:53 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Door vooral geen hardcore te draaien![]()
Goedquote:Op maandag 10 januari 2011 18:54 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ik ga 's werelds lekkerste techno/ bliepjes draaien!![]()
![]()
Heldquote:Op maandag 10 januari 2011 18:54 schreef Gutz het volgende:
[..]
Ik ga 's werelds lekkerste techno/ bliepjes draaien!![]()
![]()
Niet? Ok.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:54 schreef BBQSausage het volgende:
Oké, ik ben bereid een aantal statistieken / nowplaying plaatje etc. te maken, maar dan zou er een standaard StreamTitle gemaakt moeten worden, of een apart veld dat gebruikt/aangepast wordt naar de naam van de DJ die op dat moment draait, dan zijn er mogelijkheden.
Kan dat worden gerealiseerd?![]()
Ik vrees dat je eerst een foto van haar zal moeten plaatsen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:56 schreef Driepink het volgende:
ik laat mn broer zn vriendin ook luisterendie houdt van hip hop
doe ff zweeds nummertje voor haarHey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |