Ik kan me er maar niet toe zetten om afscheid te nemen van mijn kerststal:quote:
Hahahaquote:Op maandag 10 januari 2011 18:05 schreef wwwer het volgende:
[ afbeelding ]
Zag vandaag weer iemand falen in een bepaalde Duitse drogist.......
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan me er maar niet toe zetten om afscheid te nemen van mijn kerststal:
[ afbeelding ]
Hij intrigeert me enorm. Is de herder afwezig? Waar is hij dan? En wat doet dan schaap er dan alleen. Is de herder er wel maar Jozef er niet? Is Maria verlaten voor een jonger exemplaar? Is de herder de vader van het kinneke Jezus? Allemaal vragen!
Wat klote zegquote:Op maandag 10 januari 2011 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
Uitslag van het probleem metzijn pols is binnen Avasculaire necrose lunatum
[ afbeelding ]
de chirurg wil meteen de onderste rij botjes verwijderen waardoor hij 50% functie van zijn hand zal verliezen, maar een beetje Google verteld mij anders: http://www.handclinic.nl/content.asp?id=320
Ik ga dus wel ff aandringen op een 2nd opinion. (alhoewel dat technisch gezien de 5e wordt, er hebben al 4 chirurgen naar gekeken)
Auch... Daar zal jequote:Op maandag 10 januari 2011 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
Uitslag van het probleem metzijn pols is binnen Avasculaire necrose lunatum
[ afbeelding ]
de chirurg wil meteen de onderste rij botjes verwijderen waardoor hij 50% functie van zijn hand zal verliezen, maar een beetje Google verteld mij anders: http://www.handclinic.nl/content.asp?id=320
Ik ga dus wel ff aandringen op een 2nd opinion. (alhoewel dat technisch gezien de 5e wordt, er hebben al 4 chirurgen naar gekeken)
Ja gaan we ook zeker doen. Hij vliegt nu al tegen de muren omhoog van verveling, laat staan dat ie voor zoveel procent arbeidsongeschikt zou rakenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Auch... Daar zal jeook heel erg van balen
Veel sterkte ! Zeker rondvragen voor alternatieven!!
Ja geloof ik gelijk... Hij was nog zo aan het vertellen dat werken met zijn handen zo belangrijk voor em isquote:Op maandag 10 januari 2011 18:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja gaan we ook zeker doen. Hij vliegt nu al tegen de muren omhoog van verveling, laat staan dat ie voor zoveel procent arbeidsongeschikt zou raken![]()
Maar het is wel een bummer
Hij duimt heel ff niet met je mee!quote:
nope, niet per definitiequote:Op maandag 10 januari 2011 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als er op de site van een krant rond 16.00 vanmiddag een artikel is gepubliceerd, staat deze dan de volgende dag erin? Ik heb namelijk de ORIGINELE UIT DE KRANT GEKNIPTE artikelen nodig en heb al 15 euro aan kranten vernaait..
flauw hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 19:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij duimt heel ff niet met je mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |