Ik kan me er maar niet toe zetten om afscheid te nemen van mijn kerststal:quote:
Hahahaquote:Op maandag 10 januari 2011 18:05 schreef wwwer het volgende:
[ afbeelding ]
Zag vandaag weer iemand falen in een bepaalde Duitse drogist.......
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan me er maar niet toe zetten om afscheid te nemen van mijn kerststal:
[ afbeelding ]
Hij intrigeert me enorm. Is de herder afwezig? Waar is hij dan? En wat doet dan schaap er dan alleen. Is de herder er wel maar Jozef er niet? Is Maria verlaten voor een jonger exemplaar? Is de herder de vader van het kinneke Jezus? Allemaal vragen!
Wat klote zegquote:Op maandag 10 januari 2011 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
Uitslag van het probleem metzijn pols is binnen Avasculaire necrose lunatum
[ afbeelding ]
de chirurg wil meteen de onderste rij botjes verwijderen waardoor hij 50% functie van zijn hand zal verliezen, maar een beetje Google verteld mij anders: http://www.handclinic.nl/content.asp?id=320
Ik ga dus wel ff aandringen op een 2nd opinion. (alhoewel dat technisch gezien de 5e wordt, er hebben al 4 chirurgen naar gekeken)
Auch... Daar zal jequote:Op maandag 10 januari 2011 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
de chirurg wil meteen de onderste rij botjes verwijderen waardoor hij 50% functie van zijn hand zal verliezen, maar een beetje Google verteld mij anders: http://www.handclinic.nl/content.asp?id=320
Ik ga dus wel ff aandringen op een 2nd opinion. (alhoewel dat technisch gezien de 5e wordt, er hebben al 4 chirurgen naar gekeken)
Ja gaan we ook zeker doen. Hij vliegt nu al tegen de muren omhoog van verveling, laat staan dat ie voor zoveel procent arbeidsongeschikt zou rakenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Auch... Daar zal jeook heel erg van balen
Veel sterkte ! Zeker rondvragen voor alternatieven!!
Ja geloof ik gelijk... Hij was nog zo aan het vertellen dat werken met zijn handen zo belangrijk voor em isquote:Op maandag 10 januari 2011 18:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja gaan we ook zeker doen. Hij vliegt nu al tegen de muren omhoog van verveling, laat staan dat ie voor zoveel procent arbeidsongeschikt zou raken![]()
Maar het is wel een bummer
Hij duimt heel ff niet met je mee!quote:
nope, niet per definitiequote:Op maandag 10 januari 2011 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als er op de site van een krant rond 16.00 vanmiddag een artikel is gepubliceerd, staat deze dan de volgende dag erin? Ik heb namelijk de ORIGINELE UIT DE KRANT GEKNIPTE artikelen nodig en heb al 15 euro aan kranten vernaait..
flauw hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 19:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij duimt heel ff niet met je mee!
Oei, heftig! Sterktequote:Op maandag 10 januari 2011 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
GRAAG!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
kan iemand alsjeblieft die mensen van de Belvilla reclames een nekschot geven?![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
kan iemand alsjeblieft die mensen van de Belvilla reclames een nekschot geven?![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:53 schreef milka82 het volgende:
Mag ik dan nog iemand nomineren? Dat mokkel van super de boer,met der achterlijke toeterweken
Ja!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
die van "plus" zijn ook verschrikkelijk btw
Oh ja, alsjeblieeeffffffttt!!!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
![]()
Nou, kun je meteen een nieuwe uitzoekenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb net mijn status op facebook naar single veranderd ... krijg nu al lexa reclamebanners op FB
Dat had ik ook toen ik iets van nagellak aan mijn 'likes' toevoegde. Meteen allemaal banners over manicures en dergelijkequote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb net mijn status op facebook naar single veranderd ... krijg nu al lexa reclamebanners op FB
Klinkt goed chick!!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:47 schreef Diconnected het volgende:
Eerste dag op college was leukSta nog op de waitlist, moet woensdag weer terug komen. Als de mensen die er vandaag niet waren en woensdag ook niet zijn, dan zit ik in de klas
Erg toffe docent, typisch lokaal en typische figuren
me like!
Very nice! Ik duim met Lindy mee woensdagquote:Op maandag 10 januari 2011 23:47 schreef Diconnected het volgende:
Eerste dag op college was leukSta nog op de waitlist, moet woensdag weer terug komen. Als de mensen die er vandaag niet waren en woensdag ook niet zijn, dan zit ik in de klas
Erg toffe docent, typisch lokaal en typische figuren
me like!
you can do it!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:34 schreef Lindytje het volgende:
Morning!!
I haz a zenuw! Een week weightwatchers voorbij, over drie kwartier sta ik op de weegschaal...
Ligt er aan wat je doel isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Weet iemand hier of het centrum van boxmeer en of gennep de moeite is?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:34 schreef Lindytje het volgende:
Morning!!
I haz a zenuw! Een week weightwatchers voorbij, over drie kwartier sta ik op de weegschaal...
Haha gewoon lekker wandelen en en beetje shoppen. Zitten er grote winkels of moet je dan ergens anders heen?quote:
Dat weet ik niet, wandelen kan iig wel primaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Haha gewoon lekker wandelen en en beetje shoppen. Zitten er grote winkels of moet je dan ergens anders heen?
zal het wel zien dan! Thnxquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wandelen kan iig wel prima
Het is allebei niet zo heel veel aan vind ik zelf. Dan zou ik doorrijden naar Nijmegenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Weet iemand hier of het centrum van boxmeer en of gennep de moeite is?
Ik vind ijzel al extreem van zichzelfquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:40 schreef Dwyn het volgende:
Waarschuwing voor extreem weer in Gelderland.![]()
EXTREME ijzel.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik vind ijzel al extreem van zichzelf
Sem.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:41 schreef milka82 het volgende:
Sem had ik wel verwacht,binnen mijn pufclub alleen al twee keer een sem. Geen sophietjes btw.
Zeg! Mijn kleine Jayden is de liefstequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:20 schreef Mss het volgende:
Sem vind ik ook niet zo leuk, ik vind sam leuker. Maar ik zie 100x liever sem dan jayden of dylano
Oh dat zal bestquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zeg! Mijn kleine Jayden is de liefste
Whut?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, het koter van m'n neef was alweer omgedoopt tot Anala, dus mja.
* IJsdraakje heeft flauwe familie
Wooow goed gedaan! Wat is je doel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:12 schreef Lindytje het volgende:
Thanx voor de Succeswensen! 1.8 kilo er af!
Nu weer verder met muren schilderen bij BFF
Yay!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:12 schreef Lindytje het volgende:
30 kilo ofzo er afquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wooow goed gedaan! Wat is je doel?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:12 schreef Lindytje het volgende:
Wat goed!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:12 schreef Lindytje het volgende:
sorry zit mobiel ging even wat mis... Dank voor de tip denk dat we morgen naar nijmegen gaan is veertig min vanaf hierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:35 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Het is allebei niet zo heel veel aan vind ik zelf. Dan zou ik doorrijden naar Nijmegen
Nijmegen is echt een onwijs leuke stad!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:04 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
sorry zit mobiel ging even wat mis... Dank voor de tip denk dat we morgen naar nijmegen gaan is veertig min vanaf hier
Hey! Hoe is het met jouquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nijmegen is echt een onwijs leuke stad!
Toch nog iemand die het opgevallen is!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Hey! Hoe is het met jou? Ik zie je niet meer zo vaak posten hier, of ligt dat aan mij?
Dat kan gebeuren hoor. En dat moet je ook helemaal zelf wetenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toch nog iemand die het opgevallen is!Haha nee lief dat je het vraagt. Eerst vond ik de sc hier hartstikke leuk maar de laatste 2 a 3 maanden is mijn interesse een beetje verloren gegaan, en hoe dat kom weet ik eerlijk gezegd niet zo.
Vast wel, douane moet het toch een keer loslatenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
meh, mijn envelopje van DC is nog steeds niet binnen
En mijn TD komt denk ik ook nooit meer
maar maar dan hoor je dat toch te kunnen zien op de T&T?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vast wel, douane moet het toch een keer loslaten
Jij zou je geld toch teruggestort krijgen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
meh, mijn envelopje van DC is nog steeds niet binnen
En mijn TD komt denk ik ook nooit meer
die is 1 december geshipppedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:07 schreef Dwyn het volgende:
TD heeft nu ook vertraging met verzenden:
Dear Buyer,
We regret to inform you that the delivery of your order may be delayed due to the winter storm / heavy snow conditions in Atlanta (Southeast US snowstorm)
We appreciate your understanding and patience.
Maar die van jou, SQ, was al een maand zoek toch?
Balen zegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is 1 december geshippped!!!
Ja, dat zeg ik toch ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is 1 december geshippped!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |