Ik kan me er maar niet toe zetten om afscheid te nemen van mijn kerststal:quote:
Hahahaquote:Op maandag 10 januari 2011 18:05 schreef wwwer het volgende:
[ afbeelding ]
Zag vandaag weer iemand falen in een bepaalde Duitse drogist.......
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan me er maar niet toe zetten om afscheid te nemen van mijn kerststal:
[ afbeelding ]
Hij intrigeert me enorm. Is de herder afwezig? Waar is hij dan? En wat doet dan schaap er dan alleen. Is de herder er wel maar Jozef er niet? Is Maria verlaten voor een jonger exemplaar? Is de herder de vader van het kinneke Jezus? Allemaal vragen!
Wat klote zegquote:Op maandag 10 januari 2011 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
Uitslag van het probleem metzijn pols is binnen Avasculaire necrose lunatum
[ afbeelding ]
de chirurg wil meteen de onderste rij botjes verwijderen waardoor hij 50% functie van zijn hand zal verliezen, maar een beetje Google verteld mij anders: http://www.handclinic.nl/content.asp?id=320
Ik ga dus wel ff aandringen op een 2nd opinion. (alhoewel dat technisch gezien de 5e wordt, er hebben al 4 chirurgen naar gekeken)
Auch... Daar zal jequote:Op maandag 10 januari 2011 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
de chirurg wil meteen de onderste rij botjes verwijderen waardoor hij 50% functie van zijn hand zal verliezen, maar een beetje Google verteld mij anders: http://www.handclinic.nl/content.asp?id=320
Ik ga dus wel ff aandringen op een 2nd opinion. (alhoewel dat technisch gezien de 5e wordt, er hebben al 4 chirurgen naar gekeken)
Ja gaan we ook zeker doen. Hij vliegt nu al tegen de muren omhoog van verveling, laat staan dat ie voor zoveel procent arbeidsongeschikt zou rakenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Auch... Daar zal jeook heel erg van balen
Veel sterkte ! Zeker rondvragen voor alternatieven!!
Ja geloof ik gelijk... Hij was nog zo aan het vertellen dat werken met zijn handen zo belangrijk voor em isquote:Op maandag 10 januari 2011 18:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja gaan we ook zeker doen. Hij vliegt nu al tegen de muren omhoog van verveling, laat staan dat ie voor zoveel procent arbeidsongeschikt zou raken![]()
Maar het is wel een bummer
Hij duimt heel ff niet met je mee!quote:
nope, niet per definitiequote:Op maandag 10 januari 2011 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als er op de site van een krant rond 16.00 vanmiddag een artikel is gepubliceerd, staat deze dan de volgende dag erin? Ik heb namelijk de ORIGINELE UIT DE KRANT GEKNIPTE artikelen nodig en heb al 15 euro aan kranten vernaait..
flauw hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 19:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij duimt heel ff niet met je mee!
Oei, heftig! Sterktequote:Op maandag 10 januari 2011 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
GRAAG!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
kan iemand alsjeblieft die mensen van de Belvilla reclames een nekschot geven?![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
kan iemand alsjeblieft die mensen van de Belvilla reclames een nekschot geven?![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:53 schreef milka82 het volgende:
Mag ik dan nog iemand nomineren? Dat mokkel van super de boer,met der achterlijke toeterweken
Ja!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
die van "plus" zijn ook verschrikkelijk btw
Oh ja, alsjeblieeeffffffttt!!!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
![]()
Nou, kun je meteen een nieuwe uitzoekenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb net mijn status op facebook naar single veranderd ... krijg nu al lexa reclamebanners op FB
Dat had ik ook toen ik iets van nagellak aan mijn 'likes' toevoegde. Meteen allemaal banners over manicures en dergelijkequote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb net mijn status op facebook naar single veranderd ... krijg nu al lexa reclamebanners op FB
Klinkt goed chick!!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:47 schreef Diconnected het volgende:
Eerste dag op college was leukSta nog op de waitlist, moet woensdag weer terug komen. Als de mensen die er vandaag niet waren en woensdag ook niet zijn, dan zit ik in de klas
Erg toffe docent, typisch lokaal en typische figuren
me like!
Very nice! Ik duim met Lindy mee woensdagquote:Op maandag 10 januari 2011 23:47 schreef Diconnected het volgende:
Eerste dag op college was leukSta nog op de waitlist, moet woensdag weer terug komen. Als de mensen die er vandaag niet waren en woensdag ook niet zijn, dan zit ik in de klas
Erg toffe docent, typisch lokaal en typische figuren
me like!
you can do it!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:34 schreef Lindytje het volgende:
Morning!!
I haz a zenuw! Een week weightwatchers voorbij, over drie kwartier sta ik op de weegschaal...
Ligt er aan wat je doel isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Weet iemand hier of het centrum van boxmeer en of gennep de moeite is?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:34 schreef Lindytje het volgende:
Morning!!
I haz a zenuw! Een week weightwatchers voorbij, over drie kwartier sta ik op de weegschaal...
Haha gewoon lekker wandelen en en beetje shoppen. Zitten er grote winkels of moet je dan ergens anders heen?quote:
Dat weet ik niet, wandelen kan iig wel primaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Haha gewoon lekker wandelen en en beetje shoppen. Zitten er grote winkels of moet je dan ergens anders heen?
zal het wel zien dan! Thnxquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, wandelen kan iig wel prima
Het is allebei niet zo heel veel aan vind ik zelf. Dan zou ik doorrijden naar Nijmegenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Weet iemand hier of het centrum van boxmeer en of gennep de moeite is?
Ik vind ijzel al extreem van zichzelfquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:40 schreef Dwyn het volgende:
Waarschuwing voor extreem weer in Gelderland.![]()
EXTREME ijzel.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik vind ijzel al extreem van zichzelf
Sem.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:41 schreef milka82 het volgende:
Sem had ik wel verwacht,binnen mijn pufclub alleen al twee keer een sem. Geen sophietjes btw.
Zeg! Mijn kleine Jayden is de liefstequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:20 schreef Mss het volgende:
Sem vind ik ook niet zo leuk, ik vind sam leuker. Maar ik zie 100x liever sem dan jayden of dylano
Oh dat zal bestquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zeg! Mijn kleine Jayden is de liefste
Whut?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, het koter van m'n neef was alweer omgedoopt tot Anala, dus mja.
* IJsdraakje heeft flauwe familie
Wooow goed gedaan! Wat is je doel?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:12 schreef Lindytje het volgende:
Thanx voor de Succeswensen! 1.8 kilo er af!
Nu weer verder met muren schilderen bij BFF
Yay!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:12 schreef Lindytje het volgende:
30 kilo ofzo er afquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wooow goed gedaan! Wat is je doel?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:12 schreef Lindytje het volgende:
Wat goed!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:12 schreef Lindytje het volgende:
sorry zit mobiel ging even wat mis... Dank voor de tip denk dat we morgen naar nijmegen gaan is veertig min vanaf hierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:35 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Het is allebei niet zo heel veel aan vind ik zelf. Dan zou ik doorrijden naar Nijmegen
Nijmegen is echt een onwijs leuke stad!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:04 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
sorry zit mobiel ging even wat mis... Dank voor de tip denk dat we morgen naar nijmegen gaan is veertig min vanaf hier
Hey! Hoe is het met jouquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nijmegen is echt een onwijs leuke stad!
Toch nog iemand die het opgevallen is!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Hey! Hoe is het met jou? Ik zie je niet meer zo vaak posten hier, of ligt dat aan mij?
Dat kan gebeuren hoor. En dat moet je ook helemaal zelf wetenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toch nog iemand die het opgevallen is!Haha nee lief dat je het vraagt. Eerst vond ik de sc hier hartstikke leuk maar de laatste 2 a 3 maanden is mijn interesse een beetje verloren gegaan, en hoe dat kom weet ik eerlijk gezegd niet zo.
Vast wel, douane moet het toch een keer loslatenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
meh, mijn envelopje van DC is nog steeds niet binnen
En mijn TD komt denk ik ook nooit meer
maar maar dan hoor je dat toch te kunnen zien op de T&T?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vast wel, douane moet het toch een keer loslaten
Jij zou je geld toch teruggestort krijgen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
meh, mijn envelopje van DC is nog steeds niet binnen
En mijn TD komt denk ik ook nooit meer
die is 1 december geshipppedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:07 schreef Dwyn het volgende:
TD heeft nu ook vertraging met verzenden:
Dear Buyer,
We regret to inform you that the delivery of your order may be delayed due to the winter storm / heavy snow conditions in Atlanta (Southeast US snowstorm)
We appreciate your understanding and patience.
Maar die van jou, SQ, was al een maand zoek toch?
Balen zegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is 1 december geshippped!!!
Ja, dat zeg ik toch ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is 1 december geshippped!!!
Ik weet hetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het was ook niet lullig naar jou bedoeld, streuf
wat heb je gekookt dan? (of gepoogd tot...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:15 schreef Dwyn het volgende:
Ugh, ik kan echt niet koken. Ranzig.![]()
Ik heb zin in wijn, maar moet eerst met een nuchter hoofd mijn haren verven.
Risotto met spinazie. Sma-ke-loos.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heb je gekookt dan? (of gepoogd tot...)
Ja dat heb ik gedaan, maar het mocht niet (meer) baten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je mot er natuurlijk wel wat kruiden bij kiepselen!
ik heb gezegd dat ik pas weer bij TD mag bestellen als mijn pakketje terecht is, of als ik mijn centen terug heb.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:17 schreef Mss het volgende:
Ik heb zin om te falen en ik heb al een bestelling bij elkaar maar ik moet wachten op de Grand Slam groene....
Ik kan natuurlijk ook dat plekje opvullen met Anchors Away en tegen die tijd een bestelling met iemand delen want er zit vast nog wel wat leuks bij de Katy Perry collectie.....
Halp
ach, je hebt in elk geval verantwoorde voeding binnenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan, maar het mocht niet (meer) baten.
Jij kreeg je geld toch terug?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat ik pas weer bij TD mag bestellen als mijn pakketje terecht is, of als ik mijn centen terug heb.
Gelukkig zijn er genoeg andere webshops![]()
Ja, ik voel me wel ontzettend gezond.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, je hebt in elk geval verantwoorde voeding binnen
Ik had het bij mijn vermiste lakje wel aardig snel terug. Het in eerste instantie terug mailen duurde in ieder geval een stuk langer!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeggen is 1 ding, ik wil het eerst zien gebeuren
Tuuuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:23 schreef Mss het volgende:
Oh ik bedenk me net dat ik nog een refund heb van mijn vorige TD bestelling. In september. Dus dat is alweer 1 lakje gratis... Dan kan ik toch best 1.5 TD bestelling doen?
ja, cc via paypal tegenwoordigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:22 schreef Mss het volgende:
Ahhh vandaar. Ik heb via Paypal toen wel gewoon mijn geld terug gekregen. Maar jij hebt met CC betaald denk ik.
I loled.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
De postbode schijnt ook altijd tegen de buren te zeggen: Hoi, ik heb weer nagellak voor SQ die niet door de bus past!
daar kijk ik toch niet naar, woeman! Kijk alleen of je ganz geile lakkies hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:42 schreef Mss het volgende:
Zo, dit is het resultaat van mijn gefaal!
https://spreadsheets.goog(...)thkey=CKq5obwG#gid=0
Jullie zijn vrij om op- en aanmerkingen te geven over de finishes. Ik heb vaker maar gegokt.
welke was 't?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
OMG, het lakje wat ik heb geswapt met Delta zit nu al in mijn top tien aller tijden, en dan heb ik er pas 1 nagel mee gelakt![]()
looks nice indeedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Glitter Gal - Marine Blue
[ afbeelding ]
I haz tooquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donkerblauwe holo, die heb ik al zo lang nodig, maar Glamour is een illusie gewordenquote:
500 euro?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:36 schreef princess-a het volgende:
Ik heb mijn schoenen gedetoxt en miskoopjes met een nieuwwaarde van meer dan 500 euro maar eens online gezet
Best ziek
Whut? Jij koopt dingen van meer dan 500 euro p.s. en dan... is het een miskoop?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:36 schreef princess-a het volgende:
Ik heb mijn schoenen gedetoxt en miskoopjes met een nieuwwaarde van meer dan 500 euro maar eens online gezet
Best ziek
Neeee nee! Maar wel allemaal laarzen van meer dan 100 euro per paar en 1 paar van Ab Donkers a 230 euroquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Whut? Jij koopt dingen van meer dan 500 euro p.s. en dan... is het een miskoop?
Ik schrok al!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Neeee nee! Maar wel allemaal laarzen van meer dan 100 euro per paar en 1 paar van Ab Donkers a 230 euro
Pretty!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foei, tv junkiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
Hooooooi !! Had vanavond tennistraining en was een half uur te laat want.. house op tvD'oh.
@Deb:Die is inderdaad pwettyyyyyy ! Ik wil nog steeds alle cnd effects
Ik vind newlook altijd leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
O ja en ik wil wat kleren falen. Iemand die een leuke webshop weet naast H&M en wehkamp?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vind newlook altijd leuk
Ik viel net, HARD! schoonmaakster van mn mama heeft de vloer gedaan, met zeep!wat een wijf.. de vloer is nu dus spekglad en ik gleed uit en viel, kon net met mn hand de tafel wegduwen anders zat ik hier vast niet
*einde schrikmodus
Yes gelukkig! Verwacht morgen wel flink pijn want mn buik en rechterarm vingen de klap op en doen nu al pijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]stomme schoonmaakster! Gelukkig ging het goed
.
Catherine Arleys...? De HOLO Catherine Arleys...?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef milka82 het volgende:
Oei Princess-A! Kusje derop.
I haz failed, na een maand rustig aan doen met de lakjes op internet kopen heb ik nu toch CC en Catherine Arleys besteld
whihihiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Catherine Arleys...? De HOLO Catherine Arleys...?
hold onquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef princess-a het volgende:
WAAR WAAR WAAR WAAR WAAR vind ik swatches?
emerald sparkle blogquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef princess-a het volgende:
WAAR WAAR WAAR WAAR WAAR vind ik swatches?
dat riep ik van de week ook al op twitter jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef Debsterr het volgende:
Woah Mirjam, thanks (m'n portomonnee is het niet eens met je)
KAKquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:45 schreef Mirjam het volgende:
http://www.emeraldsparkled.com/2010/12/review-holo-craze.html
Ik hou me nu even in, maar ben blij dat ik ze eindelijk ergens heb gevondenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat riep ik van de week ook al op twitter ja
maarre; ik ben dus voor 19 holo's en shipping ietsje meer dan 30 euro kwijt.
dan heb je dus
19
holo
lakken
!
dat zei ik dus ook, ik hoef heul geen tronica meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:50 schreef Debsterr het volgende:
Fuck Tronica, come here Catherine Arley.
jawelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef Debsterr het volgende:
SQ, schatteke, zullen we ze dan maar eens samen bestellen? Want 19 flesjes *2, dan zit je toch nog niet over de kilo.
i fucking hate u right now ...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef Mirjam het volgende:
en bestellen:
http://beautycosmetic.biz/
de nummers boven 800 moet je in de comments erbijz etten, zehebben ze namelijk allemaal
en paypal
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jawel
maar dan kost 't 20 euro.
en dat valt wel weer mee gedeeld door 2
hoebedoellu?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:56 schreef Debsterr het volgende:
[..].
Wacht, Bulgarije is EU of niet? Als we nou ff bestellen en dan een meet houden, hebben we geen shipping.
Ja hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef Debsterr het volgende:
SQ, schatteke, zullen we ze dan maar eens samen bestellen? Want 19 flesjes *2, dan zit je toch nog niet over de kilo.
Geen douane kosten en shipping boven de 100 euro is kosteloosquote:
I'm inquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen douane kosten en shipping boven de 100 euro is kosteloos.
ik wil het niet over miskopen hebbenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:36 schreef princess-a het volgende:
Best ziek
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef Debsterr het volgende:
5 complete bestellingen dan zitten we boven de 100.. dus ik, SQ, Lindy ook vast wel, Priem en Sjaan?
welja ... hopakkee... wat kosten die lakjes en verzendkosten en weet ik et?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:59 schreef Debsterr het volgende:
5 complete bestellingen dan zitten we boven de 100.. dus ik, SQ, Lindy ook vast wel, Priem en Sjaan?
Nou, als we ze op een meet doorverdelen, dan ben je 20 euro kwijt. voor 19 lakjes.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welja ... hopakkee... wat kosten die lakjes en verzendkosten en weet ik et?
20 EU MAAR!!! nou geef maar je gegevens per pm en ik maak het gelijk naar je overquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, als we ze op een meet doorverdelen, dan ben je 20 euro kwijt. voor 19 lakjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erm, denk dat je dan op 2 pakketjes uit zou komen.. en dan kun je weer beter zelf bestellen qua shippingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef tliciouz het volgende:
20 euro voor 19 lakjes?dat is echt weinig. Zou die van mij met de post verzonden kunnen worden dan of?
![]()
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
20 EU MAAR!!! nou geef maar je gegevens per pm en ik maak het gelijk naar je overjij opperfalert jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2 pakketjes??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Erm, denk dat je dan op 2 pakketjes uit zou komen.. en dan kun je weer beter zelf bestellen qua shipping.
boehoequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK NEGEER JOU NOG STEEDS!!
Kijk nou wat je hebt gedaan
Als het nodig is wil ik het wel doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Het lijkt me raadzaam om niet 300 lakjes in 1 shipment te laten komen, ook voor debsterr... misschien dan handig om het wat op te delen
en wat nou he, als ze nog maar 5 groene hebben bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:06 schreef Debsterr het volgende:
[SHJN} Groepsorder Catherine Arley holo's
met typo's en al.
JA JIJ JA!quote:
Ja nee niet want ik zat te denken aan doosjes die ik nog heb liggen, maar heb wel grotere doosjesquote:
hahaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en wat nou he, als ze nog maar 5 groene hebben bijvoorbeeld?
Ik dacht al ik verstuur 2 nagelrekken voor ¤ 6,75quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja nee niet want ik zat te denken aan doosjes die ik nog heb liggen, maar heb wel grotere doosjes.
Denk 't wel, ze hebben tenslotte ook LE's van Essencequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
haha
ik heb een vaag evrmoeden dat ze die ergens in een winkel in de buurt halenmaar kan 't mis hebben hoor
Blond/hyperquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik dacht al ik verstuur 2 nagelrekken voor ¤ 6,75
daaromquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Denk 't wel, ze hebben tenslotte ook LE's van Essence!
maar het kost dan ook niks he?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef princess-a het volgende:
Ik kan dit, ik kan dit, ik kan niet meedoen, dat kan ik!I haz no money!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
sjeeeequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze heeft de groepsorder opengezet tot 15 januari
ik wil dezequote:
TD is stukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Mss het volgende:
OPI - Let Me Entertain You!
OPI - The Show Must Go On
China Glaze - Sea Spray
het is een complot!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
TD is stukstraks maar even weer proberen
zodra ik af wil rekenen krijg ik een foutmelding
JE BENT TOPquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
braafnou nog es ff proberen en anders morgenochtend ... BESTELLEN ZULLEN WE!
Faalhaas!quote:
het is gelukt met paypal!quote:
HET IS NOG NIET EENS WOENSDAGquote:
Naaisquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is gelukt met paypal!
U heeft uw betaling voltooid.
Uw transactiereferentie voor deze betaling is: 9FT323834L0057516.
PayPal stuurt per e-mail een bevestiging naar demelza.sharana
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef Diconnected het volgende:
Ms. Lauren Childs
Your waitlist status has changed for the following course for the Spring 2011 Semester:
CRN: 35120 Course: SPAN V01 Title: Elementary Spanish I
You have been registered in this course.
Fees are now due and payable online at www.venturacollege.edu
or in person at the campus Student Business Office.![]()
ik wil ook vakantiequote:Op woensdag 12 januari 2011 07:42 schreef Lindytje het volgende:
Morning! Ik ga nog even pitten...*gaapt*
Me loves vurkansie!
Auw, sukkel!quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:57 schreef milka82 het volgende:
Morrege,ben een uurtje terug van de trap gepleurd. Nu met een zeer pijnlijk pootje aan het wachten tot we naar ome dokter gaan. Zucht,stuntpiloot...
Je hoeft ze toch niet meteen alle 19 te bestellen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef Loqi het volgende:
OMG, ik wil zo graag meedoen met die holo's maar ik heb geen geldal zo lang geen nieuwe lakjes
Bulgaarsquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:04 schreef milka82 het volgende:
Update: krukken en een gekneusde/verrekte voet. Oja,heb ook een mailtje gehad van beautycosmetic,in het russisch ofzo!
Nee dat is ook wel, maar ik vind dat ik überhaupt geen geld uit moet geven aan lakjes atmquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hoeft ze toch niet meteen alle 19 te bestellen?
[..]
BulgaarsEn beterschap met de voet
Pfff, eerst 2 uur liggen draaien. Toen uiteindelijk in slaap gevallen. Toen rond 5 uur wakker geschrokken na een nachtmerrie. TV aan gedaan, weer 2 uur liggen woelen. Om 7 uur maar even op de bank liggen waar ik even ben weggezakt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn vriend zuchtte heel erg toen ik hem gisteren vertelde dat ik toch weer lakjes ga bestellen. Hij kan er met zijn hoofd gewoon niet bij waarom ik er zoveel nodig heb
@milka: Oehhh beterschap !
@Dwyn: Liggen woelen vannacht?![]()
@Debs: gl !
Hahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
Auch... Das ook rottig
Vannacht heb ik ook heel vaag liggen dromen.. Een combinatie van moord- en slachtpartijen met House en nagellakToen ik wakker werd, wist ik zelf niet goed wat ik hiervan moest denken
dat is annoying!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
Gromzzzz someone stole my foodz![]()
Ik had gisteren filet americain gekocht in de ah hier tegenover en, as usual, in de gezamelijke koelkast gelegd. Vandaag is het dus weg
Maar wel lekker hoor... Droge broodjes
Vertel..quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
wat een bluh-dag trouwens, niet te filmen
Gewoon, zo'n ultieme niks-dagquote:
Wat heb je?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef Mirjam het volgende:
sorry dat ik even kom zeuren, maar men, wat voel ik me kut zeg
ik heb echt nog minder energie dan een slappe vaatdoek, en voel me alsof ik onder een vrachtwagen heb gelegen
hoop dat het snel beter wordt.
geluk bij een ongeluk; het is geen longontsteking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |