Ik krijg er ook zwaar pijn van aan mijn ogen, alsof je te lang scheel kijktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:01 schreef Rossdale het volgende:
3D is zo'n bagger ontwikkeling, ben er helemaal niet blij meeVoegt weinig toe, behalve pijn in je harsens
Nee gelukkig niet. Gelukkig is EP 2 van Jersey Shore bijna binnen dus kan ik rusting nuchter worden met top entertainment.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:13 schreef KoningStoma het volgende:
Hmpf![]()
Jullie hebben zekers geen migraine of clusterhoofdpijn.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Gelukkig is EP 2 van Jersey Shore bijna binnen dus kan ik rusting nuchter worden met top entertainment.
Hij is weer goed ouwequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Gelukkig is EP 2 van Jersey Shore bijna binnen dus kan ik rusting nuchter worden met top entertainment.
Zeker weten was hij goed, duurt niet lang meer voordat Sammi eruit ligt.quote:
Dit dus, lijkt me helemaal niks zo'n e-reader.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat mij betreft gaat er niets boven een echt boek
Dat is zo, alleen haat ik leensystemen (ben wel eens boeken kwijtgeraaktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat mij betreft gaat er niets boven een echt boek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |