Voorlopig nog even niet ben ik bang, wanneer ben jij in Tilburg!quote:
Vanavond ben ik in tilburg!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voorlopig nog even niet ben ik bang, wanneer ben jij in Tilburg!
Vanavond ben ik in Tilburg!quote:
Echt? Wat is er te doen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanavond ben ik in tilburg!
[..]
Vanavond ben ik in Tilburg!
Chillen bij een gast waarmee ik wel eens game, Pieter heet hij.quote:
Geloof er geen fuck vanquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanavond ben ik in tilburg!
[..]
Vanavond ben ik in Tilburg!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Chillen bij een gast waarmee ik wel eens game, Pieter heet hij.
En er zijn natuurlijk lekkere chicks te doen in Tilburg
Nee hoor, jij bent er gewoon vanavond hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beter een andere keer, ik ben vanavond zelf weg
Toen wij jou gingen opzoeken op Facebookquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:17 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Allemaal locaties die ik frequent bezoek
Nee, sorryquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent er gewoon vanavond hoor
"WTF, IS JE KAPPER DOOD MAN!?!"quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toen wij jou gingen opzoeken op Facebook
Pareltjequote:Op donderdag 13 januari 2011 11:24 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
"WTF, IS JE KAPPER DOOD MAN!?!"
En die andere Daan
Oh op elke andere dag dan in deze week was het prima geweest hoor!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oke
Stiekem zat ik maar te ouwehoeren![]()
En dat je dan in de telefoongids mijn halve familie opnoemtquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PareltjeMaar, respect dat je hem gaf!
Ooooo zo kan ik je weer vinden!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:34 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
En dat je dan in de telefoongids mijn halve familie opnoemt
Nee, ik weet het niet meer. Het zal nooit meer lukkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ooooo zo kan ik je weer vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |