Die browser op de BB is nog meer fucked dan black ops.quote:
het is toch wel erg he, dat black ops nu al spreekwoordelijk fucked up isquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die browser op de BB is nog meer fucked dan black ops.
Sowieso BB.![]()
Ondertussen al een breezahtelefoon geworden.
Haten is verlaten doei missyquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die browser op de BB is nog meer fucked dan black ops.
Sowieso BB.![]()
Ondertussen al een breezahtelefoon geworden.
Gadver dan heb je dus niet gedouchtquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:52 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hij ging om 6 uur.
6:10
6:30
6:45
7:00
7:05
En dan in 5 minuten alles doen
Dit dus. Zonder douche in de ochtend leef ik de hele dag niet.quote:
Samequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit dus. Zonder douche in de ochtend leef ik de hele dag niet.
QFT.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef PierreTT het volgende:
Douchen is het meest relax in de ochtend, dan kan je savonds in je bed pas echt stinken
Ross beter drinken we volgende week even een biertje, ik moet nog snoeihard knallen aan dat paperquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik krijg juist slaap van warm douchenDat moet ik dus zeker niet 's ochtends doen
En koud douchen is geen optie
Geen Toegangquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:29 schreef dreamzk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)jack_hoogwerker.html
Ik moest hardop lachen hierom
Benauwd werk heb jequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:43 schreef Parvus het volgende:
[..]
Geen Toegang
Verzochte URL: http://www.dumpert.nl/med(...)jack_hoogwerker.html
Categorie: Adult/Mature Content;Humor/Jokes;Audio/Video Clips
Deze categorie is niet toegestaan.
Ja geweldig is het. Helft van de 'leuke' sites worden geblokkeerd. Ook kan er sinds kort niet meer ingelogd worden op hotmail. gmail en youtube. Verder gebruiken we hier IE6, waardoor de rest van de sites die nog toegankelijk zijn het niet meer doen omdat de browser is verouderdquote:
Is prima manquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ross beter drinken we volgende week even een biertje, ik moet nog snoeihard knallen aan dat paper
Wat dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:10 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Er is weinig goeds aan (deze) morgen...
Ja hequote:Op donderdag 13 januari 2011 07:17 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
De klok zegt 7:17, mijn gevoel zegt 5:15!
What the hellquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:22 schreef Fsmxi het volgende:
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/lightermotorcycles.jpg]afbeelding[/url] ]
NICE
Same herequote:Op donderdag 13 januari 2011 08:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben helemaal wakker geregend hoor
Whyquote:
Begrijpelijk inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:50 schreef KoningStoma het volgende:
lees een paar posts naar boven. half ijlend een verslag maken om 4uur snachts heeft geen positieve gevolgen op de ochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |