quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef KoningStoma het volgende:
Weeer bellen met ms omdat ik geen antwoord krijg.Mijn catheter account is nu silver en ik heb geen zin om nog 3 maanden zonder mijn stoma account te spelen.
Zeggen ze net dat ze me de 28e pas terug zouden bellen.Tuig!
Wat een aanpapperij
Slechte zaakquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:18 schreef KoningStoma het volgende:
Weeer bellen met ms omdat ik geen antwoord krijg.Mijn catheter account is nu silver en ik heb geen zin om nog 3 maanden zonder mijn stoma account te spelen.
Zeggen ze net dat ze me de 28e pas terug zouden bellen.Tuig!
Wat een aanpapperij
Heb ik standaard ingesteld. Kan makkelijk mijn posts en mensen die me quoten terugvindenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef KoningStoma het volgende:
Zeg Michhas, waarom doe je altijd dat superman dingetje bij je posts?
Booooooh dat is zo kut he!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Krat bier net van m'n fiets geflikkerd
Had niet eens een skelter.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Hoe dan? Jij gebruikte voor je achttiende altijd een skelter?
Geen skelterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had niet eens een skelter.![]()
Gewoon lopend, met de bus of lift vragen aan een ouders/zus/broer/bekende?
Arme jongen? Neeh joh.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:26 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Geen skelter![]()
Arme jongen![]()
En dat is wel kut Tauch. NIet één flesje wonderbaarlijk overleefd?
Pringles heeft geen jeugd gehadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Arme jongen? Neeh joh.
Skelter vond ik niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |