Ik zou het stiekem supergaaf vinden als ik er ooit zo bijloop. Trots!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja echt he! dat kan zooooooo woest aantrekkelijk zijn op de een of de andere bizarre manierConfessions hier van mij!
Maar ik moest toch ook lachen?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een grapjeEn ik heb het ook niet over jou.
En als ze volwassen zijn, zet je ze zeker op Marktplaats?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
Doe mij maar een puppy, een kitten en een veulentje
En een hele rits andere diersoorten
ik kon niet vinden waar hij nu zit, wilde em eigenlijk bellenquote:
logisch welquote:Op maandag 10 januari 2011 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gaat ingezet worden als game monitor.
Zwanger zijn lijkt me wel wat, op zich. Die bevalling is alleen wat minderquote:Op maandag 10 januari 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou het stiekem supergaaf vinden als ik er ooit zo bijloop. Trots!
Ik ook!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
Ik zou het stiekem supergaaf vinden als ik er ooit zo bijloop. Trots!
En spijt van die ene keer dat ze zeiden dat ze nooit kids wilden toen ze nog maar 23 waren.quote:
En bezwangerd worden?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zwanger zijn lijkt me wel wat, op zich. Die bevalling is alleen wat minder
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Interpol, om te vragen of hij ook op Malta gezocht wordt
Mijn ma is net als ik klein met een klein bovenlichaam. Dus het kan maar 1 kant op en dat is vooruit.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook, maar die heb ik qua figuur al niet, dus die zal ik qua zwangerschap ook niet hebben
Wat een gigantische 'met de neus op de feiten gedrukt worden' is datquote:Op maandag 10 januari 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
En spijt van die ene keer dat ze zeiden dat ze nooit kids wilden toen ze nog maar 23 waren.
Ik denk dat jij dat nog wel doet hoor! je bent misschien wat steviger, maar wel in de goede proporties, dus nog steeds een aantrekkelijk lijf. En dan die bolle buik erbijquote:
Oh, niet gezienquote:
Ja, want volwassen zijn zie natuurlijk niet meer leukquote:Op maandag 10 januari 2011 16:33 schreef STING het volgende:
[..]
En als ze volwassen zijn, zet je ze zeker op Marktplaats?
Maar spuit mij maar plat als die 9 maanden om zijn en maak me maar wakker als dat blaag frisgewassen is.quote:
Ik dacht in Engeland, of hier op Malta. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kon niet vinden waar hij nu zit, wilde em eigenlijk bellen
Waar zijn de zijkanten en achterkant gebleven?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ma is net als ik klein met een klein bovenlichaam. Dus het kan maar 1 kant op en dat is vooruit.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik denk dat jij dat nog wel doet hoor! je bent misschien wat steviger, maar wel in de goede proporties, dus nog steeds een aantrekkelijk lijf. En dan die bolle buik erbijJa, denk dat jij sexy wordt
Als je al heel smal bent, dan kan het niet echt naar de zijkanten.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar zijn de zijkanten en achterkant gebleven?
Ik bedoel het extra gewicht, niet perse het kind...quote:Op maandag 10 januari 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je al heel smal bent, dan kan het niet echt naar de zijkanten.
Daarom, dat zoekt wat lastig in Skypequote:Op maandag 10 januari 2011 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht in Engeland, of hier op Malta. Maar zeker weten doe ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |