Een jongetje en een meisje?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q en ik hebben stiekem al twee liefdesbaby's
Ik ken er zelf ook zo overquote:
Maar wat voor jou geldt, hoeft dus niet voor mij te gelden, dus ik kan helemaal niks met zo'n opmerking, behalve me weer ergeren aan mensen die het wel beter weten. En dan staat het feit of ze het ook echt beter weten erbuiten.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van ouder worden en ik zou het als ik jou was ook niet leuk vinden om te horen. Ik begrijp jouw punt wel, ik maak zo'n opmerking alleen maar met in mijn achterhoofd mezelf toen ik zo oud was en wat ik nu weet.
liever dat dan zwangerquote:
Er wordt niet gezegd dat je over een paar jaar ook daadwerkelijk wil, alleen dat je het nu gewoon nog niet zo zeker kan weten.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
Maar wat voor jou geldt, hoeft dus niet voor mij te gelden, dus ik kan helemaal niks met zo'n opmerking, behalve me weer ergeren aan mensen die het wel beter weten. En dan staat het feit of ze het ook echt beter weten erbuiten.
Het is een goed woordquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel tof dat mijn woord zo makkelijk opgenomen is
over welke kledders heb je t nouquote:Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
Van het weekend weer zo'n 'kutkledder'(kut kledder is HEEL wat anders) bekeken. Ik ben uiteraard verliefd op het kleine mormel.
Er werkt hier een Quirinequote:
kleddertje rulesquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
Het omschrijft alles in een keerquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat vind ik dus lastig. Ik ben heel slecht in mijn eigen goede kwaliteiten onderkennen omdat ik extreem perfectionistisch ben en op dat gebied niet echt een goed zelfbeeld heb. Ik ben dan geneigd om aan te nemen wat me al verteld is. Al meerdere werkgevers hebben aangegeven dat ik iets met communicatie zou moeten doen. Of marketing, of accountmanagement. Of als consultant bijvoorbeeld. Dingen waarvan ik zelf ook denk dat dat wel iets voor me is, maar ik ben gewoon echt heel erg onzeker op dat gebied en misschien zelfs wel een beetje bang.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedenk meer wat je uit je huidige werk leuke elementen vindt om te doen en zoek daar de zaken uit waarin je je verder kunt ontwikkelen.
die na 9mnd tussen je benen vandaan komen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
over welke kledders heb je t nou?
Over een kutkledder in de vorm van een babyquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef littledrummergirl het volgende:
over welke kledders heb je t nou?
Ik vind dit eigenlijk een beetje een opmerking die die opmerking van zwart wit denken van Rip bevestigd.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wat voor jou geldt, hoeft dus niet voor mij te gelden, dus ik kan helemaal niks met zo'n opmerking, behalve me weer ergeren aan mensen die het wel beter weten. En dan staat het feit of ze het ook echt beter weten erbuiten.
barenquote:
ik heb t liefst dat ze elke maand blijven komen tot ergens tussen t 50e en 60e jaar van een vrouw.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:12 schreef dawg het volgende:
[..]
die na 9mnd tussen je benen vandaan komen.
Dat dus.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er wordt niet gezegd dat je over een paar jaar ook daadwerkelijk wil, alleen dat je het nu gewoon nog niet zo zeker kan weten.
Ik vind het gewoon irritant dat steeds te moeten horen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er wordt niet gezegd dat je over een paar jaar ook daadwerkelijk wil, alleen dat je het nu gewoon nog niet zo zeker kan weten.
je bent er ook nogal stellig in, en dat lokt uit.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon irritant dat steeds te moeten horen.
ik heb n soort van oer iets in me, zet n kind bij me en ik word echt te soft voor woordenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over een kutkledder in de vorm van een baby
Dat krijg je als je zulke stellige uitspraken doet.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amsterdam, sterker nog, ik zie dat er hier 2 werkenquote:
Ja, duurt een half uurtje. Dan wil ik weer weg.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb n soort van oer iets in me, zet n kind bij me en ik word echt te soft voor woordendan wil ik er helemaal voor zorgen enzo.. Zo maf! Hebben jullie dat ook?
Nou, so be it dan. Ik heb uitgelegd hoe en wat en dat is hoe ik me op dit moment voel en ik zit er gewoon niet op te wachten dat mensen anders gaan beweren in verwachtingen over mijn toekomst.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk een beetje een opmerking die die opmerking van zwart wit denken van Rip bevestigd.
terecht ook, waar bemoeien mensen zich meequote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Alleen bij kinderen die ik al ken. Of die gewoon leuk zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb n soort van oer iets in me, zet n kind bij me en ik word echt te soft voor woordendan wil ik er helemaal voor zorgen enzo.. Zo maf! Hebben jullie dat ook?
wel als hardcore gamer jaquote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef rival het volgende:
oke nog 1 vraag (jullie nergeren me)
responsetijd..... ik zie van 4ms tot 0.01 ms.... ziet een mens het verschil? is het storend als je "maarliefst" 4ms responestijd hebt op je tv?
Sja, zo precies weet ik het ook nietquote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef rival het volgende:
responsetijd..... ik zie van 4ms tot 0.01 ms.... ziet een mens het verschil? is het storend als je "maarliefst" 4ms responestijd hebt op je tv?
nee.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef rival het volgende:
maar dan ook echt alleen als hardcore gamer. Vroeger had je nog 20 ms. op zo een ding, dat was wel wat veel, 4 is al verwaarloosbaar.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef dawg het volgende:
[..]
je bent er ook nogal stellig in, en dat lokt uit.
Blijkbaar, maar het kan ook gewoon genegeerd worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zulke stellige uitspraken doet.
Ze post dat toch zelf stellig op Fok? Dan mogen mensen daarop reageren.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
terecht ook, waar bemoeien mensen zich mee.
Ja, dat heb ik ook, maar ik wil dan ook graag kinderenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
bij mij dus nietquote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, duurt een half uurtje. Dan wil ik weer weg.
Met een baby heb ik iig helemaal niks. Lelijke wormenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier zegt ie juist.... met gamen zelf merk je dat niet want dat heeft een te hoge resolutie ervoor...quote:
Een bonsaibaby?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat kan, maar ik wil ook een chineesje! die blijft gewoon altijd klein en kan als wandelend bijzettafeltje fungeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |