Die gaat ingezet worden als game monitorquote:
Sadly, but yesquote:Op maandag 10 januari 2011 16:28 schreef Barbusse het volgende:
Gaat het nu wéér over wel/niet kinderen?
Dit is een forum, en nee, ik ken jou niet. Zou dat moeten?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ken je me niet goed, ik roep echt al jaren dat ik geen kinderen hoef/wil. Dat heeft niks met 'potentieeltjes' te maken. Voor zover daar al sprake van is trouwens.
quote:
Dat zegt iedereen hierquote:Op maandag 10 januari 2011 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pas op hoor, anders kom ik jouw kant op
nee joh gek! 1 is genoeg! zo eentje die heel mooi zwanger word met een mooie bolle buik en een lieve snoetquote:
quote:
Ik heb al een mailtje gestuurdquote:
Dat komt omdat uiteindelijk niemand het wil omdat er mooiere plaatsen zijn voor een vakantie dan Maltaquote:
Dat is na de 3e/4e ook wel wegquote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh gek! 1 is genoeg! zo eentje die heel mooi zwanger word met een mooie bolle buik en een lieve snoetDamn
Vrouwen die slank zijn als ze zwanger zijn. Zegmaar nog je gewone figuur, maar alleen dikke tieten en een buik.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh gek! 1 is genoeg! zo eentje die heel mooi zwanger word met een mooie bolle buik en een lieve snoetDamn
Waarnaartoe?quote:
Dat kan.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat uiteindelijk niemand het wil omdat er mooiere plaatsen zijn voor een vakantie dan Malta
ja echt he! dat kan zooooooo woest aantrekkelijk zijn op de een of de andere bizarre manierquote:Op maandag 10 januari 2011 16:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen die slank zijn als ze zwanger zijn. Zegmaar nog je gewone figuur, maar alleen dikke tieten en een buik.
Ik hoop dat ik wat dat betreft ook de genen van mijn ma heb.
Die link die had gevonden, heb ff naar die party dude gemaild die pretendeerd een groot bedrijf te hebbenquote:
Interpol, om te vragen of hij ook op Malta gezocht wordtquote:
Het was een grapjequote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan.Maar ik ben dan ook niet op vakantie hier.
Ik ook, maar die heb ik qua figuur al niet, dus die zal ik qua zwangerschap ook niet hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:30 schreef Kluts het volgende:
Vrouwen die slank zijn als ze zwanger zijn. Zegmaar nog je gewone figuur, maar alleen dikke tieten en een buik.
Ik hoop dat ik wat dat betreft ook de genen van mijn ma heb.
Een vrouw die 10 keer mooi zwanger is?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oke, dat welquote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja echt he! dat kan zooooooo woest aantrekkelijk zijn op de een of de andere bizarre manierConfessions hier van mij!
Okies, ik ben benieuwd!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die link die had gevonden, heb ff naar die party dude gemaild die pretendeerd een groot bedrijf te hebben
Ja, een kledder in de buik.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, dat welzwangere vrouwen hebben wel iets.
Kijk, dat is er al één....quote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
Oke, dat welzwangere vrouwen hebben wel iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |