Ja, vanuit Valetta uit zijn het allemaal dorpjes die aan elkaar/door elkaar heen gegroeid zijn. Het ziet er vaak ook uit als chaos.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe zit malta eigenlijk in elkaar? Ik zit ff te kijken, maar zijn het alleen maar wijken? Of is dat rond de haven heel veel kleine dorpjes tegen elkaar ofso?
Dat moet ik bekijken, maar doorgaans is Bourjois ook wel redelijk innovatief wat kleurtjes betreft. Al zou je dat niet verwachten van een dochter van Chanelquote:Op maandag 10 januari 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
Samzz, ik heb van Bourjois een hele mooie, gris acier, die is iets donkerder, maar da's een oudje, geen idee of die nog verkocht wordt.
Haha, dat ken ik ook sinds zaterdag, in antwerpen shoppen, een vriendin mee, die kwam echt spontaan 3x klaar in de opi winkel waar het 3 halen 2 betalen wasquote:Op maandag 10 januari 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
OPI dat gebruiken die nagelstylistes ook toch?
Ik ben gek op shoppen en mooie spullen, maar bij tassen draait het 9 van de tien keer om de merknaam. En daar hou ik al niet van.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, sommige mensen wel
Daarom vraag ik ook naar het budget. Het zijn wel type tassen die ontzettend lang mooi en waardevast blijven.
Niet zoveel last van gelukkig.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het wel mooi en gezellig dat Malta, jammer dan die Engelsen.
Welk dorpje woon jij?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, vanuit Valetta uit zijn het allemaal dorpjes die aan elkaar/door elkaar heen gegroeid zijn. Het ziet er vaak ook uit als chaos.
Ik zeg dit maar 1 keer:quote:Op maandag 10 januari 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, wel zeggen dat de ipad een nutteloos ding is om vervolgens hetzelfde bedrag uit te geven aan iets wat je al hebt en nog prima voldoet.
Dan zit je er verder idd primaquote:
Inderdaad! Ik vind 20/30 soms al te duur.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
Tassen van honderden euro's. Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen er zoveel aan uit te geven.
Gzira.quote:
en ik een nieuwe nasquote:
Ik heb altijd het idee dat Bourjois zich op jongere dames richt.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet ik bekijken, maar doorgaans is Bourjois ook wel redelijk innovatief wat kleurtjes betreft. Al zou je dat niet verwachten van een dochter van Chanel
Oh, ik beweer niet dat ik allemaal merktassen heb, ik heb er vier van een merk, de rest is H&M of onbekend.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gek op shoppen en mooie spullen, maar bij tassen draait het 9 van de tien keer om de merknaam. En daar hou ik al niet van.
Ik koop al jaren de meeste van mijn tassen gewoon bij de H&M, gaan ook jaren mee, en daarbij, als ik erop uitgekeken ben, kan ik zonder schuldgevoel een nieuwe kopen.
ook dat. en pc. en versterker, CD speler, speakers, etc etc etcquote:
Nee. Ik zag een paar maanden terug een hele mooie Hugo Boss tas bij de Bijenkorf van 900 euro.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik vind 20/30 soms al te duur.Al zoek ik nog steeds die ene mooie, maar no way dat daar dat bedrag aan uitgegeven wordt.
Ik had zoveel Oilily tassen.quote:
Guiltyquote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Myraela het volgende:
O.P.I. Ik las O.P.I.Liefde aan O.P.I.
![]()
Ik stond vandaag weer naar de lakjes te kijken, maar ik kan nooit kiezen welk kleurtje die belachelijke prijs nou echt waard is. Mijn nagellak zit er toch nooit langer dan 2 dagen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |