Een jongetje en een meisje?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q en ik hebben stiekem al twee liefdesbaby's
Ik ken er zelf ook zo overquote:
Maar wat voor jou geldt, hoeft dus niet voor mij te gelden, dus ik kan helemaal niks met zo'n opmerking, behalve me weer ergeren aan mensen die het wel beter weten. En dan staat het feit of ze het ook echt beter weten erbuiten.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van ouder worden en ik zou het als ik jou was ook niet leuk vinden om te horen. Ik begrijp jouw punt wel, ik maak zo'n opmerking alleen maar met in mijn achterhoofd mezelf toen ik zo oud was en wat ik nu weet.
liever dat dan zwangerquote:
Er wordt niet gezegd dat je over een paar jaar ook daadwerkelijk wil, alleen dat je het nu gewoon nog niet zo zeker kan weten.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
Maar wat voor jou geldt, hoeft dus niet voor mij te gelden, dus ik kan helemaal niks met zo'n opmerking, behalve me weer ergeren aan mensen die het wel beter weten. En dan staat het feit of ze het ook echt beter weten erbuiten.
Het is een goed woordquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel tof dat mijn woord zo makkelijk opgenomen is
over welke kledders heb je t nouquote:Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
Van het weekend weer zo'n 'kutkledder'(kut kledder is HEEL wat anders) bekeken. Ik ben uiteraard verliefd op het kleine mormel.
Er werkt hier een Quirinequote:
kleddertje rulesquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
Het omschrijft alles in een keerquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat vind ik dus lastig. Ik ben heel slecht in mijn eigen goede kwaliteiten onderkennen omdat ik extreem perfectionistisch ben en op dat gebied niet echt een goed zelfbeeld heb. Ik ben dan geneigd om aan te nemen wat me al verteld is. Al meerdere werkgevers hebben aangegeven dat ik iets met communicatie zou moeten doen. Of marketing, of accountmanagement. Of als consultant bijvoorbeeld. Dingen waarvan ik zelf ook denk dat dat wel iets voor me is, maar ik ben gewoon echt heel erg onzeker op dat gebied en misschien zelfs wel een beetje bang.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedenk meer wat je uit je huidige werk leuke elementen vindt om te doen en zoek daar de zaken uit waarin je je verder kunt ontwikkelen.
die na 9mnd tussen je benen vandaan komen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
over welke kledders heb je t nou?
Over een kutkledder in de vorm van een babyquote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef littledrummergirl het volgende:
over welke kledders heb je t nou?
Ik vind dit eigenlijk een beetje een opmerking die die opmerking van zwart wit denken van Rip bevestigd.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar wat voor jou geldt, hoeft dus niet voor mij te gelden, dus ik kan helemaal niks met zo'n opmerking, behalve me weer ergeren aan mensen die het wel beter weten. En dan staat het feit of ze het ook echt beter weten erbuiten.
barenquote:
ik heb t liefst dat ze elke maand blijven komen tot ergens tussen t 50e en 60e jaar van een vrouw.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:12 schreef dawg het volgende:
[..]
die na 9mnd tussen je benen vandaan komen.
Dat dus.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er wordt niet gezegd dat je over een paar jaar ook daadwerkelijk wil, alleen dat je het nu gewoon nog niet zo zeker kan weten.
Ik vind het gewoon irritant dat steeds te moeten horen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er wordt niet gezegd dat je over een paar jaar ook daadwerkelijk wil, alleen dat je het nu gewoon nog niet zo zeker kan weten.
je bent er ook nogal stellig in, en dat lokt uit.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon irritant dat steeds te moeten horen.
ik heb n soort van oer iets in me, zet n kind bij me en ik word echt te soft voor woordenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over een kutkledder in de vorm van een baby
Dat krijg je als je zulke stellige uitspraken doet.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amsterdam, sterker nog, ik zie dat er hier 2 werkenquote:
Ja, duurt een half uurtje. Dan wil ik weer weg.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb n soort van oer iets in me, zet n kind bij me en ik word echt te soft voor woordendan wil ik er helemaal voor zorgen enzo.. Zo maf! Hebben jullie dat ook?
Nou, so be it dan. Ik heb uitgelegd hoe en wat en dat is hoe ik me op dit moment voel en ik zit er gewoon niet op te wachten dat mensen anders gaan beweren in verwachtingen over mijn toekomst.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk een beetje een opmerking die die opmerking van zwart wit denken van Rip bevestigd.
terecht ook, waar bemoeien mensen zich meequote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Alleen bij kinderen die ik al ken. Of die gewoon leuk zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb n soort van oer iets in me, zet n kind bij me en ik word echt te soft voor woordendan wil ik er helemaal voor zorgen enzo.. Zo maf! Hebben jullie dat ook?
wel als hardcore gamer jaquote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef rival het volgende:
oke nog 1 vraag (jullie nergeren me)
responsetijd..... ik zie van 4ms tot 0.01 ms.... ziet een mens het verschil? is het storend als je "maarliefst" 4ms responestijd hebt op je tv?
Sja, zo precies weet ik het ook nietquote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef rival het volgende:
responsetijd..... ik zie van 4ms tot 0.01 ms.... ziet een mens het verschil? is het storend als je "maarliefst" 4ms responestijd hebt op je tv?
nee.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef rival het volgende:
maar dan ook echt alleen als hardcore gamer. Vroeger had je nog 20 ms. op zo een ding, dat was wel wat veel, 4 is al verwaarloosbaar.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:13 schreef dawg het volgende:
[..]
je bent er ook nogal stellig in, en dat lokt uit.
Blijkbaar, maar het kan ook gewoon genegeerd worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zulke stellige uitspraken doet.
Ze post dat toch zelf stellig op Fok? Dan mogen mensen daarop reageren.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
terecht ook, waar bemoeien mensen zich mee.
Ja, dat heb ik ook, maar ik wil dan ook graag kinderenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
bij mij dus nietquote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, duurt een half uurtje. Dan wil ik weer weg.
Met een baby heb ik iig helemaal niks. Lelijke wormenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hier zegt ie juist.... met gamen zelf merk je dat niet want dat heeft een te hoge resolutie ervoor...quote:
Een bonsaibaby?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat kan, maar ik wil ook een chineesje! die blijft gewoon altijd klein en kan als wandelend bijzettafeltje fungeren
Nee, absoluut niet... Ik ben het liefst een heel eind verwijderd van een jankende kledder.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ja, daar is het geen forum voor .quote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar, maar het kan ook gewoon genegeerd worden.
Hehe, LDG gaat baren in de toekomst.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bij mij dus nietik wil t troosten en eten geven en in slaap wiegen enzo. Vind die buien altijd maar eng...
het is fok, dus het staat mensen vrij wel te reageren. als je dat niet wilt moet je er niet over beginnen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar, maar het kan ook gewoon genegeerd worden.
Hoe minder hoe beter, vooral bij snel bewegende beelden.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef rival het volgende:
Je hoeft toch niet op alles te reageren wat gepost wordt? Daar heb je een dagtaak aan.quote:
Kom op Sammzz, ga je nu echt op deze toer? Je post iets op Fok, en dan mogen mensen daarop reageren. Als je daar niet tegenkan, post het dan niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet op alles te reageren wat gepost wordt? Daar heb je een dagtaak aan.
Ik houd er inderdaad maar gewoon over op. Iets stellig zeggen over je toekomst mag blijkbaar alleen als je oud bent.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef dawg het volgende:
[..]
het is fok, dus het staat mensen vrij wel te reageren. als je dat niet wilt moet je er niet over beginnen.
zoiets dacht ik dus ook al.... ff checken waar ik me wel of niet druk om moet maken....quote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Opzich is beter altijd beter,maar lang niet alles is echt zichtbaar in de praktijk.
vrees het ook. Uitgescheurde kut, here i comequote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hehe, LDG gaat baren in de toekomst.
Ja, tuurlijk, hier wel.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze post dat toch zelf stellig op Fok? Dan mogen mensen daarop reageren.
Toch?
Ja, toch wel. Men mag ook wel reageren, maar ik mag dan ook mijn reactie daarop geven en dat is dat ik dat soort reacties niet fijn vind.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op Sammzz, ga je nu echt op deze toer? Je post iets op Fok, en dan mogen mensen daarop reageren. Als je daar niet tegenkan, post het dan niet.
je mag op fok alleen klagen over gemiste kansen. Dus op je 60e mag je posten dat je of toch een baby had maar er spijt van hebt, of zeuren dat je toch een baby had gewild terwijl je die niet hebt en dan gaan ze je allemaal uitlachen enzoquote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd er inderdaad maar gewoon over op. Iets stellig zeggen over je toekomst mag blijkbaar alleen als je oud bent.
Ik viel even flauw.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vrees het ook. Uitgescheurde kut, here i come
Type scherm, verbruik, pixels, belichting binnen scherm, merk, etc.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
zoiets dacht ik dus ook al.... ff checken waar ik me wel of niet druk om moet maken....
want ik zie bv 50inch voor 569 euro.. of een stuk kleiner voor 1299 euro... iets moet dat prijsverschil toch rechtvaardigen zou je zeggen
beetje zwak dit. het is niet de eerste keer dat jij zoiets post en dat mensen dan zo reageren. waarom post je het daarna dan weer een keer, denk ik dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd er inderdaad maar gewoon over op. Iets stellig zeggen over je toekomst mag blijkbaar alleen als je oud bent.
Wij geven alleen maar aan waarom je daar anders over zou KUNNEN denken.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon niet posten als je ergens geen commentaar of een opmerking op wil.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, hier wel..
maar IRL vind ik dat soort opmerkingen zelf ook bloedirritant.
steekje extra erin daarnaquote:Op maandag 10 januari 2011 16:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vrees het ook. Uitgescheurde kut, here i come
Hoeveelheid aansluitingen, HDMI-aansluitingen kan je niet genoeg hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Type scherm, verbruik, pixels, belichting binnen scherm, merk, etc.
Kontkruiper.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je mag op fok alleen klagen over gemiste kansen. Dus op je 60e mag je posten dat je of toch een baby had maar er spijt van hebt, of zeuren dat je toch een baby had gewild terwijl je die niet hebt en dan gaan ze je allemaal uitlachen enzo![]()
Want je zou toch maar weten wat je wilt en er gelukkig mee zijn
Kloptquote:Op maandag 10 januari 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeveelheid aansluitingen, HDMI-aansluitingen kan je niet genoeg hebben.
Ik vind wel dat ze een punt heeft. Want vrijwel niemand zegt haar beslissing te begrijpen of probeert het zelfs maar, dat vind ik best triest.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:20 schreef dawg het volgende:
[..]
beetje zwak dit. het is niet de eerste keer dat jij zoiets post en dat mensen dan zo reageren. waarom post je het daarna dan weer een keer, denk ik dan?
1 hdmi aansluiting is voldoende als je een helden receiver hebtquote:Op maandag 10 januari 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kinderen vinden mij tofquote:Op maandag 10 januari 2011 16:21 schreef Ripley het volgende:
Ik ben zelf overigens dol op kinderen van anderen. Ben altijd de creche op feestjes en zo. Het lijkt me alleen zo'n verantwoordelijkheid en ik denk niet dat ik die wil en ook dat ik niet mijn hele leven wil veranderen want ik vind mijn leven leuk zo.
Nee hoor, zaterdag is er uitgebreid over gesproken en ik deel Samzz menig op dit gebied, dat wisten we al langer.quote:
dan lees jij niet goed.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze een punt heeft. Want vrijwel niemand zegt haar beslissing te begrijpen of probeert het zelfs maar, dat vind ik best triest.
ja, das een ander verhaalquote:Op maandag 10 januari 2011 16:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
1 hdmi aansluiting is voldoende als je een helden receiver hebt
2 heb ik voldoende aan.... anders verwissel ik wel een stekkertjequote:Op maandag 10 januari 2011 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, ik zei bijna niemand.quote:
Omdat het voortvloeide uit een gesprek. Maar ik bedenk me nu inderdaad wel 5x voor ik die fout weer maak.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:20 schreef dawg het volgende:
[..]
beetje zwak dit. het is niet de eerste keer dat jij zoiets post en dat mensen dan zo reageren. waarom post je het daarna dan weer een keer, denk ik dan?
Ja, ik weet het. En ik heb biologie gehad, dus ik ken het hele verhaal van hormoontjes en eierstokken die tikken.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij geven alleen maar aan waarom je daar anders over zou KUNNEN denken.
[..]
Dan moet je gewoon niet posten als je ergens geen commentaar of een opmerking op wil.
Ik vond het al een verademing dat het eens een keer niet over tieten ging, maar blijkbaar is het erg vervelend voor sommigen als het daar niet over gaat.
Uiteraard kan je ook bij dealextreme een splitter oid kopenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
2 heb ik voldoende aan.... anders verwissel ik wel een stekkertje
Ik vind het triest dat hier op Fok alle mannen alle potentieeltjes naar de mond praten.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze een punt heeft. Want vrijwel niemand zegt haar beslissing te begrijpen of probeert het zelfs maar, dat vind ik best triest.
Maak je gewoon niet zo druk popjequote:Op maandag 10 januari 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het voortvloeide uit een gesprek. Maar ik bedenk me nu inderdaad wel 5x voor ik die fout weer maak.
[..]
Ja, ik weet het. En ik heb biologie gehad, dus ik ken het hele verhaal van hormoontjes en eierstokken die tikken.
En dat laatste slaat ook nergens op...
Wacht maar jongen...quote:Op maandag 10 januari 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
Nee hoor, zaterdag is er uitgebreid over gesproken en ik deel Samzz menig op dit gebied, dat wisten we al langer.
Ejquote:Op maandag 10 januari 2011 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, das een ander verhaal.
Maar met een LG setje heb je er wel meer nodig.
idd, toen ik 25 was moest ik ook nog niet aan kids denken, echt niet.. dacht dat ik ze nooit zou krijgen, maar nu heb ik het liefste een hele crèche volquote:
moet dat kosten?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard kan je ook bij dealextreme een splitter oid kopen.
Maar ik vind 4 wel makkelijk op mijn Samsung. Al zit ik stiekem alweer naar een andere TV te zoeken, ook al is deze nog prima.
Je vat het op als een aanval. En dat is het niet. Je bent alleen stronteigenwijs en denkt het beter te weten dan iedereen die misschien wel diezelfde gedachtes heeft gehad. Ik zeg zoiets niet om je af te zeiken ofzo.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat het voortvloeide uit een gesprek. Maar ik bedenk me nu inderdaad wel 5x voor ik die fout weer maak.
[..]
Ja, ik weet het. En ik heb biologie gehad, dus ik ken het hele verhaal van hormoontjes en eierstokken die tikken.
En dat laatste slaat ook nergens op...
Jij wordt ook een leuke stoere papa denk ikquote:Op maandag 10 januari 2011 16:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
idd, toen ik 25 was moest ik ook nog niet aan kids denken, echt niet.. dacht dat ik ze nooit zou krijgen, maar nu heb ik het liefste een hele crèche vol
Meerdere moeders ook zekerquote:Op maandag 10 januari 2011 16:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
idd, toen ik 25 was moest ik ook nog niet aan kids denken, echt niet.. dacht dat ik ze nooit zou krijgen, maar nu heb ik het liefste een hele crèche vol
Dan ken je me niet goed, ik roep echt al jaren dat ik geen kinderen hoef/wil. Dat heeft niks met 'potentieeltjes' te maken. Voor zover daar al sprake van is trouwens.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het triest dat hier op Fok alle mannen alle potentieeltjes naar de mond praten.
En iedereen heeft gezegd dat hij/zij het begrijpt, als ik voor mezelf spreek juist OMDAT ik er vreoger ook zo over dacht.
Ja, dat zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je vat het op als een aanval. En dat is het niet. Je bent alleen stronteigenwijs en denkt het beter te weten dan iedereen die misschien wel diezelfde gedachtes heeft gehad. Ik zeg zoiets niet om je af te zeiken ofzo.
pas op hoor, anders kom ik jouw kant opquote:Op maandag 10 januari 2011 16:26 schreef Barbusse het volgende:
http://www.timesofmalta.c(...)/local/only-in-malta
Die gaat ingezet worden als game monitorquote:
Sadly, but yesquote:Op maandag 10 januari 2011 16:28 schreef Barbusse het volgende:
Gaat het nu wéér over wel/niet kinderen?
Dit is een forum, en nee, ik ken jou niet. Zou dat moeten?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ken je me niet goed, ik roep echt al jaren dat ik geen kinderen hoef/wil. Dat heeft niks met 'potentieeltjes' te maken. Voor zover daar al sprake van is trouwens.
quote:
Dat zegt iedereen hierquote:Op maandag 10 januari 2011 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pas op hoor, anders kom ik jouw kant op
nee joh gek! 1 is genoeg! zo eentje die heel mooi zwanger word met een mooie bolle buik en een lieve snoetquote:
quote:
Ik heb al een mailtje gestuurdquote:
Dat komt omdat uiteindelijk niemand het wil omdat er mooiere plaatsen zijn voor een vakantie dan Maltaquote:
Dat is na de 3e/4e ook wel wegquote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh gek! 1 is genoeg! zo eentje die heel mooi zwanger word met een mooie bolle buik en een lieve snoetDamn
Vrouwen die slank zijn als ze zwanger zijn. Zegmaar nog je gewone figuur, maar alleen dikke tieten en een buik.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh gek! 1 is genoeg! zo eentje die heel mooi zwanger word met een mooie bolle buik en een lieve snoetDamn
Waarnaartoe?quote:
Dat kan.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat uiteindelijk niemand het wil omdat er mooiere plaatsen zijn voor een vakantie dan Malta
ja echt he! dat kan zooooooo woest aantrekkelijk zijn op de een of de andere bizarre manierquote:Op maandag 10 januari 2011 16:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrouwen die slank zijn als ze zwanger zijn. Zegmaar nog je gewone figuur, maar alleen dikke tieten en een buik.
Ik hoop dat ik wat dat betreft ook de genen van mijn ma heb.
Die link die had gevonden, heb ff naar die party dude gemaild die pretendeerd een groot bedrijf te hebbenquote:
Interpol, om te vragen of hij ook op Malta gezocht wordtquote:
Het was een grapjequote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan.Maar ik ben dan ook niet op vakantie hier.
Ik ook, maar die heb ik qua figuur al niet, dus die zal ik qua zwangerschap ook niet hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:30 schreef Kluts het volgende:
Vrouwen die slank zijn als ze zwanger zijn. Zegmaar nog je gewone figuur, maar alleen dikke tieten en een buik.
Ik hoop dat ik wat dat betreft ook de genen van mijn ma heb.
Een vrouw die 10 keer mooi zwanger is?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oke, dat welquote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja echt he! dat kan zooooooo woest aantrekkelijk zijn op de een of de andere bizarre manierConfessions hier van mij!
Okies, ik ben benieuwd!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die link die had gevonden, heb ff naar die party dude gemaild die pretendeerd een groot bedrijf te hebben
Ja, een kledder in de buik.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, dat welzwangere vrouwen hebben wel iets.
Kijk, dat is er al één....quote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
Oke, dat welzwangere vrouwen hebben wel iets.
Ik zou het stiekem supergaaf vinden als ik er ooit zo bijloop. Trots!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja echt he! dat kan zooooooo woest aantrekkelijk zijn op de een of de andere bizarre manierConfessions hier van mij!
Maar ik moest toch ook lachen?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een grapjeEn ik heb het ook niet over jou.
En als ze volwassen zijn, zet je ze zeker op Marktplaats?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
Doe mij maar een puppy, een kitten en een veulentje
En een hele rits andere diersoorten
ik kon niet vinden waar hij nu zit, wilde em eigenlijk bellenquote:
logisch welquote:Op maandag 10 januari 2011 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gaat ingezet worden als game monitor.
Zwanger zijn lijkt me wel wat, op zich. Die bevalling is alleen wat minderquote:Op maandag 10 januari 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou het stiekem supergaaf vinden als ik er ooit zo bijloop. Trots!
Ik ook!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
Ik zou het stiekem supergaaf vinden als ik er ooit zo bijloop. Trots!
En spijt van die ene keer dat ze zeiden dat ze nooit kids wilden toen ze nog maar 23 waren.quote:
En bezwangerd worden?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zwanger zijn lijkt me wel wat, op zich. Die bevalling is alleen wat minder
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Interpol, om te vragen of hij ook op Malta gezocht wordt
Mijn ma is net als ik klein met een klein bovenlichaam. Dus het kan maar 1 kant op en dat is vooruit.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook, maar die heb ik qua figuur al niet, dus die zal ik qua zwangerschap ook niet hebben
Wat een gigantische 'met de neus op de feiten gedrukt worden' is datquote:Op maandag 10 januari 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
En spijt van die ene keer dat ze zeiden dat ze nooit kids wilden toen ze nog maar 23 waren.
Ik denk dat jij dat nog wel doet hoor! je bent misschien wat steviger, maar wel in de goede proporties, dus nog steeds een aantrekkelijk lijf. En dan die bolle buik erbijquote:
Oh, niet gezienquote:
Ja, want volwassen zijn zie natuurlijk niet meer leukquote:Op maandag 10 januari 2011 16:33 schreef STING het volgende:
[..]
En als ze volwassen zijn, zet je ze zeker op Marktplaats?
Maar spuit mij maar plat als die 9 maanden om zijn en maak me maar wakker als dat blaag frisgewassen is.quote:
Ik dacht in Engeland, of hier op Malta. Maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kon niet vinden waar hij nu zit, wilde em eigenlijk bellen
Waar zijn de zijkanten en achterkant gebleven?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ma is net als ik klein met een klein bovenlichaam. Dus het kan maar 1 kant op en dat is vooruit.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik denk dat jij dat nog wel doet hoor! je bent misschien wat steviger, maar wel in de goede proporties, dus nog steeds een aantrekkelijk lijf. En dan die bolle buik erbijJa, denk dat jij sexy wordt
Als je al heel smal bent, dan kan het niet echt naar de zijkanten.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar zijn de zijkanten en achterkant gebleven?
Ik bedoel het extra gewicht, niet perse het kind...quote:Op maandag 10 januari 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je al heel smal bent, dan kan het niet echt naar de zijkanten.
Daarom, dat zoekt wat lastig in Skypequote:Op maandag 10 januari 2011 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht in Engeland, of hier op Malta. Maar zeker weten doe ik het niet.
Ik kan wel lelijk tegen jou blijven doen, of ik kan gewoon zeggen wat ik denkquote:Op maandag 10 januari 2011 16:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die had ik van jou niet verwacht, haha
Vriendin van mij zei na haar eerste bevalling: "Wat een gelul met dat je het daarna gelijk vergeet, fuck man, ik voel de pijn nog steeds!"quote:Op maandag 10 januari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
Maar spuit mij maar plat als die 9 maanden om zijn en maak me maar wakker als dat blaag frisgewassen is.
Bevallingen.
Ah, en je jezelf natuurlijk van werk voorzien in het asiel.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, niet gezien
[..]
Ja, want volwassen zijn zie natuurlijk niet meer leuk
Dat zei m'n nicht ook. Een jaar later was ze weer drachtig.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vriendin van mij zei na haar eerste bevalling: "Wat een gelul met dat je het daarna gelijk vergeet, fuck man, ik voel de pijn nog steeds!"
En wát voor eenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, en je jezelf natuurlijk van werk voorzien in het asiel.
Jij bent mij er één
Daarom zei ik ook, ik hoop dat ik de genen van mijn ma heb, want die werd verder niet dik.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het extra gewicht, niet perse het kind...
Maar waarom bemoei ik me hier ook mee, heb er toch geen verstand van
Ik kan me moeilijk voorstellen om als vent de boel helemaal naar de klote te zien gaan door een bevalling en er daarna weer op/in te duikenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zei m'n nicht ook. Een jaar later was ze weer drachtig.
Dat schijnt erg mee te vallenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen om als vent de boel helemaal naar de klote te zien gaan door een bevalling en er daarna weer op/in te duiken
Ik vroeg het ooit aan mijn ma en die gaf me exact hetzelfde antwoord ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vriendin van mij zei na haar eerste bevalling: "Wat een gelul met dat je het daarna gelijk vergeet, fuck man, ik voel de pijn nog steeds!"
Oh ja!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook, ik hoop dat ik de genen van mijn ma heb, want die werd verder niet dik.
Dat noemen ze 'liefde'.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen om als vent de boel helemaal naar de klote te zien gaan door een bevalling en er daarna weer op/in te duiken
Bij haar was het ook 1 gat geworden?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is een fabeltje, om de rest niet af te schrikkenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vroeg het ooit aan mijn ma en die gaf me exact hetzelfde antwoord ja.
Met: "heb je wel eens een sinaasappel door je neus heen gedrukt? Nee? Nou, zo voelt het ongeveer, maar dan andersom."
jouw ex wilde meteen weer?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat schijnt erg mee te vallen
Daar kan ik me idd ook wel iets bij voorstellen. Eerst zo'n bloedbad met gescheur en gedoe, en dan moet je dat dus verdringen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hele mooie omschrijvingquote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vroeg het ooit aan mijn ma en die gaf me exact hetzelfde antwoord ja.
Met: "heb je wel eens een sinaasappel door je neus heen gedrukt? Nee? Nou, zo voelt het ongeveer, maar dan andersom."
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jouw ex wilde meteen weer?![]()
![]()
Ik hoor ook genoeg andere verhalen, van kerels die juist niet meer willen/kunnen
quote:
Als je wilt, kan ik je vanavond wel wat linkjes sturen van andere internationale recruiters?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom, dat zoekt wat lastig in SkypeIk hoop een tijdige reactie terug te krijgen. Overigens heb ik niet héél veel hoop via hem wat te bereiken, want op facebook staat er niet heel vaak dat hij een succesvolle match heeft
Mijn ma zei altijd: Als mannen kinderen konden krijgen, zouden ze er maar 1 hebben. De volgende keer zouden ze niet eens meer durven!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een fabeltje, om de rest niet af te schrikken
Graagquote:Op maandag 10 januari 2011 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je wilt, kan ik je vanavond wel wat linkjes sturen van andere internationale recruiters?
Dat scheel inderdaad een boel. Ik kan er op tv al niet naar kijken. Laat staan irlquote:Op maandag 10 januari 2011 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed, ms scheelde het ook dat ik niet uitgescheurd, ingeknipt of gehecht was.
Hahaha, gelukkig voelt mijn vriendin niet de behoefte dat soort info met mij te delenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef rival het volgende:
Bij haar was het ook 1 gat geworden?
damn dat gesprek krijg ik er nooit meer uit
Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat ik het tzt niet zelf kan zien. En laat die spiegels en camera's bij me uit de buurt.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat scheel inderdaad een boel. Ik kan er op tv al niet naar kijken. Laat staan irl
En daarbij, ik ben natuurlijk te geweldig om te weerstaanquote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat scheel inderdaad een boel. Ik kan er op tv al niet naar kijken. Laat staan irl
Wees blij dat ik geen foto's postquote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef Barbusse het volgende:
En lieve mensen, ik ben aan het eten....
nee nee, alles wordt opgenomen, close-up, in HD en vervolgens op Hyves gepostquote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat ik het tzt niet zelf kan zien. En laat die spiegels en camera's bij me uit de buurt.
Welke bosti doet dat dan ook om half 5!!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef Barbusse het volgende:
En lieve mensen, ik ben aan het eten....
Zelfs ik zou dan je nek omdraaienquote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wees blij dat ik geen foto's post
Komt voormekaar!quote:
lekker ja, zo'n camera poesquote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat ik het tzt niet zelf kan zien. En laat die spiegels en camera's bij me uit de buurt.
*fluit*quote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En daarbij, ik ben natuurlijk te geweldig om te weerstaan
In dat geval vraag ik gelijk een scheiding aan. Serieus.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee nee, alles wordt opgenomen, close-up, in HD en vervolgens op Hyves gepost.
quote:
Dat zou ik heel slecht kunnen waarderenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
op bepaalde moment kan dat wel wat extra's biedenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
Alsof ik dan een camera tussen mijn benen wil
Ik ben ook blij. Nog wel....quote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rare werktijden, het doet dingen met jequote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Welke bosti doet dat dan ook om half 5!!
ja, dat wil je! Das zo leuk voor laterquote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
MissB, weet jij een mooie zilverkleurige nagellak?
nick/gmail.comquote:
quote:
Hell no!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat wil je! Das zo leuk voor later![]()
.
Doe eens! Ik meen mij een mooie van Chanel te herinneren... Maar daar heb ik Myraela voor nodig, die weet welke dat is geloof ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan even in mijn archief duiken
Ik zit daar als kind ook echt niet op te wachtenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Peu heeft me omgekochtquote:Op maandag 10 januari 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Waarom is de TT eigenlijk aangepast?.
Echt niet! Hij moet erbij zijn, getuige zijn van de onbeschrijflijke pijn die je doorstaat, zodat je nog jarenlang de 'bevalling-kaart' kan spelen!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:44 schreef Ripley het volgende:
In het bijzonder fictieve geval dat ik ooit zou bevallen zou ik niet eens mijn kerel erbij willen. Alleen mijn moeder en mijn zus.
Ja, dat is tegenwoordig ook in, om met allerlei aanverwante figuren als zussen vriendinnen aan te komen zetten. Ik heb liever ook niet dat mijn vent me zo ziet, maar ik neem aan dat hij daar wel doorheen kan prikken/quote:Op maandag 10 januari 2011 16:44 schreef Ripley het volgende:
In het bijzonder fictieve geval dat ik ooit zou bevallen zou ik niet eens mijn kerel erbij willen. Alleen mijn moeder en mijn zus.
Ja dat kan ik niet betalenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens! Ik meen mij een mooie van Chanel te herinneren... Maar daar heb ik Myraela voor nodig, die weet welke dat is geloof ik.
Mag ook in andere gevallen hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef missbehavin het volgende:
Ik hoef niet te chanteren, hij is zo al liefquote:Op maandag 10 januari 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt niet! Hij moet erbij zijn, getuige zijn van de onbeschrijflijke pijn die je doorstaat, zodat je nog jarenlang de 'bevalling-kaart' kan spelen!
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoef niet te chanteren, hij is zo al lief
Ik vind mijn zus wel iets heel anders dan een vriendin eigenlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is tegenwoordig ook in, om met allerlei aanverwante figuren als zussen vriendinnen aan te komen zetten. Ik heb liever ook niet dat mijn vent me zo ziet, maar ik neem aan dat hij daar wel doorheen kan prikken/
quote:
Ik zie niet in waarom je zus daarbij zou zijn en je man niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind mijn zus wel iets heel anders dan een vriendin eigenlijk.
Volgens mij is de nagellak niet zo duur. En zo wel, moet ik het ook nietquote:
De Dirk heeft van die mooie rodequote:Op maandag 10 januari 2011 16:47 schreef Ripley het volgende:
Ik zoek nog een mooie tas dames. Suggesties?
OPI dat gebruiken die nagelstylistes ook toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is de nagellak niet zo duur. En zo wel, moet ik het ook nietDuurder als O.P.I moet 't niet worden.
en misschien wilt ze het nu niet, maar later, sja daar kan ze nu nog niks over zeggen natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Wat is je budget?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:47 schreef Ripley het volgende:
Ik zoek nog een mooie tas dames. Suggesties?
Dat zou best eens kunnen, de beste nagellak everquote:Op maandag 10 januari 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
OPI dat gebruiken die nagelstylistes ook toch?
hoe zit malta eigenlijk in elkaar? Ik zit ff te kijken, maar zijn het alleen maar wijken? Of is dat rond de haven heel veel kleine dorpjes tegen elkaar ofso?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De Dirk heeft van die mooie rode
Tassen van honderden euro's. Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen er zoveel aan uit te geven.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is je budget?
Ik zou zeker weten de nieuwe Tommy H. en Fred de la Bretoniere collectie doorkijken.
Mja, sommige mensen welquote:Op maandag 10 januari 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tassen van honderden euro's. Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen er zoveel aan uit te geven.
Idd, wel zeggen dat de ipad een nutteloos ding is om vervolgens hetzelfde bedrag uit te geven aan iets wat je al hebt en nog prima voldoetquote:Op maandag 10 januari 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tassen van honderden euro's. Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen er zoveel aan uit te geven.
Ja, vanuit Valetta uit zijn het allemaal dorpjes die aan elkaar/door elkaar heen gegroeid zijn. Het ziet er vaak ook uit als chaos.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe zit malta eigenlijk in elkaar? Ik zit ff te kijken, maar zijn het alleen maar wijken? Of is dat rond de haven heel veel kleine dorpjes tegen elkaar ofso?
Dat moet ik bekijken, maar doorgaans is Bourjois ook wel redelijk innovatief wat kleurtjes betreft. Al zou je dat niet verwachten van een dochter van Chanelquote:Op maandag 10 januari 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
Samzz, ik heb van Bourjois een hele mooie, gris acier, die is iets donkerder, maar da's een oudje, geen idee of die nog verkocht wordt.
Haha, dat ken ik ook sinds zaterdag, in antwerpen shoppen, een vriendin mee, die kwam echt spontaan 3x klaar in de opi winkel waar het 3 halen 2 betalen wasquote:Op maandag 10 januari 2011 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
OPI dat gebruiken die nagelstylistes ook toch?
Ik ben gek op shoppen en mooie spullen, maar bij tassen draait het 9 van de tien keer om de merknaam. En daar hou ik al niet van.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, sommige mensen wel
Daarom vraag ik ook naar het budget. Het zijn wel type tassen die ontzettend lang mooi en waardevast blijven.
Niet zoveel last van gelukkig.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het wel mooi en gezellig dat Malta, jammer dan die Engelsen.
Welk dorpje woon jij?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, vanuit Valetta uit zijn het allemaal dorpjes die aan elkaar/door elkaar heen gegroeid zijn. Het ziet er vaak ook uit als chaos.
Ik zeg dit maar 1 keer:quote:Op maandag 10 januari 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, wel zeggen dat de ipad een nutteloos ding is om vervolgens hetzelfde bedrag uit te geven aan iets wat je al hebt en nog prima voldoet.
Dan zit je er verder idd primaquote:
Inderdaad! Ik vind 20/30 soms al te duur.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
Gzira.quote:
en ik een nieuwe nasquote:
Ik heb altijd het idee dat Bourjois zich op jongere dames richt.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet ik bekijken, maar doorgaans is Bourjois ook wel redelijk innovatief wat kleurtjes betreft. Al zou je dat niet verwachten van een dochter van Chanel
Oh, ik beweer niet dat ik allemaal merktassen heb, ik heb er vier van een merk, de rest is H&M of onbekend.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben gek op shoppen en mooie spullen, maar bij tassen draait het 9 van de tien keer om de merknaam. En daar hou ik al niet van.
Ik koop al jaren de meeste van mijn tassen gewoon bij de H&M, gaan ook jaren mee, en daarbij, als ik erop uitgekeken ben, kan ik zonder schuldgevoel een nieuwe kopen.
ook dat. en pc. en versterker, CD speler, speakers, etc etc etcquote:
Nee. Ik zag een paar maanden terug een hele mooie Hugo Boss tas bij de Bijenkorf van 900 euro.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik vind 20/30 soms al te duur.Al zoek ik nog steeds die ene mooie, maar no way dat daar dat bedrag aan uitgegeven wordt.
Ik had zoveel Oilily tassen.quote:
Guiltyquote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Myraela het volgende:
O.P.I. Ik las O.P.I.Liefde aan O.P.I.
![]()
Ik stond vandaag weer naar de lakjes te kijken, maar ik kan nooit kiezen welk kleurtje die belachelijke prijs nou echt waard is. Mijn nagellak zit er toch nooit langer dan 2 dagen op.
Ja, daarom heb ik er laatst twee van Marktplaats gehaaldquote:Op maandag 10 januari 2011 16:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had zoveel Oilily tassen.Maar ik vond ze zo'n 3 jaar geleden toffere collecties hebben dan tegenwoordig.
ik zou niet weten waarom niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh en mag ik even mijn intense haat aan nagellak uiten?
Kloptquote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat Bourjois zich op jongere dames richt.
Hebben goeie producten, maar sommige dingen van hun zijn echt crap.
Ik heb het geld er denk ik ook gewoon niet voor over. Voor dagelijks gebruik heb ik altijd dezelfde tas bij me, en als ik me kek aankleed, dan dump ik meestal mijn troep gewoon bij beetman.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik beweer niet dat ik allemaal merktassen heb, ik heb er vier van een merk, de rest is H&M of onbekend.
Maar ik merk gewoon dat mijn tas van Tommy vele malen mooier blijft dan eenzelfde soort rode neppert van de H&M. En er gewoon veel mooier en beter afgewerkt uitziet
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
iChick?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit echt op een punt dat ik gewoon niets meer nodig heb qua gadgets, apparatuur etc.
Ik moet gewoon een leuke chick om mee op vakantie te nemen (pun intended).
ik moet weer opnieuw beginnenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik zit echt op een punt dat ik gewoon niets meer nodig heb qua gadgets, apparatuur etc.
Ik moet gewoon een leuke chick om mee op vakantie te nemen (pun intended).
Waarom kijk je niet naar zo'n zelfde merk weer?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een Tas van Friis & Company, maar die is 6 jaar oud en gewoon op - inclusief brandgaten en de rits is kapot. Een nieuwe tas mag wel wat kosten want ik doe er dus lang mee. Maar liever niet achterlijk duur.
Zo reteduur is chanel nu ook weer niet vind ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptJonkies kunnen Chanel doorgaans niet betalen.
Bourjois is het goedkope segment zeg maar.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptJonkies kunnen Chanel doorgaans niet betalen.
Bourjois is het goedkope segment zeg maar.
Je staat niet alleen in deze.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
Terug naar Samzz haar comfort zonequote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Van kids naar nagellak naar tasjes..
Is het ook niet, maar als je alles van Chanel haalt, qua make-up, dan tikt dat heel veel meer aan dan Bourjoisquote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo reteduur is chanel nu ook weer niet vind ik.
Die deo van bourjois kan ik iedereen afraden overigens, daar ga je meer van zweten juist. En die touche eclat van Dior hebben zij ook, maar die is ruk.
Friis en Company vind ik echt een kampermerk. En zulke goeie kwaliteit is het ook niet eigenlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet naar zo'n zelfde merk weer?
Anders is Guess misschien een optie samen met de andere twee die ik noemde. Of de eigen collectie van de Bijenkorf of Claudio Ferrici. Allemaal duurdere segment tassen, maar wel tassen met een lange levensduur
't gaat mij ook allemaal te snelquote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tis niet veel, maar toch een verbeteringquote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samen krassen?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't gaat mij ook allemaal te snel
[/bejaard]
The holy bag warquote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Friis en Company vind ik echt een kampermerk. En zulke goeie kwaliteit is het ook niet eigenlijk.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The holy bag war.
* HeatWave pakt popcorn en een uitzendkrachte biertje
Je had toch al wat anders?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:00 schreef Myraela het volgende:
Ik kom net terug van een sollicitatie. Als ze me aannemen dan kan ik weer verder met mijn nagellak/tassen en schoenen verzameling.
Mja, deze tas heeft het dus vrij lang volgehouden. En hij is groot, niet opzichtig etc. Niks kamperigs aan. Maar ik heb verder nog nooit wat van dat merk gehad. Ik heb een hele mooie tas van Marc Jacobs gezien bij de bijenkorf die op 300 euro kwam, misschien dat ik dat zou overwegen als ik geld vraag voor mijn verjaardag.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Friis en Company vind ik echt een kampermerk. En zulke goeie kwaliteit is het ook niet eigenlijk.
En ik bedoel het nog niet eens onaardig! Ik zie er altijd van die kamperts mee lopen!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The holy bag war.
* HeatWave pakt popcorn en een uitzendkrachte biertje
wat?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef missbehavin het volgende:
Wie heeft ooit bedacht dat Carline in the city grappig is
Zeg het maar Q., hoeveel kids wil jij en wil je bij de bevalling van mss. Q., zijn?quote:
Precies, meer hoef je ook niet te weten.quote:
Ik zou geen merk van een ander merk kunnen onderscheidenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
En ik bedoel het nog niet eens onaardig! Ik zie er altijd van die kamperts mee lopen!
Laatst scoorde ik ook al geen punten toen beetman met een armaniblouse aan kwam zetten die aan vervanging toe was."En da's maar goed ook, want Armani, dat is een kampermerk."
Beetman:
okequote:Op maandag 10 januari 2011 17:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, meer hoef je ook niet te weten.
Een moment, ik moet even een touw ophangen hier.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg het maar Q., hoeveel kids wil jij en wil je bij de bevalling van mss. Q., zijn?
Nee, Armani is een marrokanenmerk.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef Kluts het volgende:
En ik bedoel het nog niet eens onaardig! Ik zie er altijd van die kamperts mee lopen!
Laatst scoorde ik ook al geen punten toen beetman met een armaniblouse aan kwam zetten die aan vervanging toe was."En da's maar goed ook, want Armani, dat is een kampermerk."
Beetman:
Ik heb schijt aan merken. Heb er eerder iets tegen dan ermee.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou geen merk van een ander merk kunnen onderscheiden. Ik heb zelf een tas omdat ik mijn iPad en voorheen MacBook Air mee wil tillen, maar het merk zal me worst zijn
.
Vergeet niet in het hout te graveren, "Q was here".quote:Op maandag 10 januari 2011 17:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Een moment, ik moet even een touw ophangen hier.
*Snel Peu uit adresboekje schraptquote:Op maandag 10 januari 2011 17:03 schreef PeuRac het volgende:
Nog meer kinderporno viespeuken opgepakttoch handig dat het zo'n incrowd is, gewoon ff adresboekjes doorkijken
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetman:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |