Ik heb geen muilquote:Op maandag 10 januari 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je muil houwen want jij kan niet eens zonder me
Tombo wilde een kale poes ttquote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie? Ik volg echt ff niet met wie je nou weer ruzie zit te maken en waarom
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie? Ik volg echt ff niet met wie je nou weer ruzie zit te maken en waarom
Mss pakt Oognip wel een lapo, dan weet ze tenminste een goede geschikte TTquote:Op maandag 10 januari 2011 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nou sorry Tombo, misschien komt Ml zo om de TT te wijzigen
Galbakquote:Op maandag 10 januari 2011 15:13 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nou sorry Tombo, misschien komt Ml zo om de TT te wijzigen
Laat m maar gewoon zo , die blote poes tt komt dr heus nog wel vandaag toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Galbak
Nou zeg op, wat moet het worden.
True.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Laat m maar gewoon zo , die blote poes tt komt dr heus nog wel vandaag toch?
Don't you dare me!quote:
Ik heb heul geen stoppels, dus geen foto's ervanquote:
Jij wil wel foto's van mijn gedelete-area?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh als er pics komen dan vraag ik wel een TT-change aan hoor![]()
Niet echt een goeie dare ofzo![]()
Ground Zeroquote:Op maandag 10 januari 2011 15:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij wil wel foto's van mijn gedelete-area?
Ik was de enige die daar niet op zat te wachten jaquote:Op maandag 10 januari 2011 15:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij wil wel foto's van mijn gedelete-area?
Ja ja, voor- en na-foto's zekerquote:Op maandag 10 januari 2011 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ground Zero
En doe ze maar gewoon bij de review
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja, voor- en na-foto's zeker
Ik zal erover nadenkenquote:
Mocht je de leftovers mee naar huis nemen?quote:
quote:
Ze liet het wel zien, en zei als grapje: "wil je het mee als aandenken?"quote:Op maandag 10 januari 2011 15:31 schreef APK het volgende:
[..]
Mocht je de leftovers mee naar huis nemen?
Ieuwquote:Op maandag 10 januari 2011 15:32 schreef tombolafan het volgende:
Ze liet het wel zien, en zei als grapje: "wil je het mee als aandenken?"
Zwubke, heb je nog gesteigerd met je meisje?quote:
Was toch best leuk geweest voor een foto bij de review?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:32 schreef tombolafan het volgende:
Ze liet het wel zien, en zei als grapje: "wil je het mee als aandenken?"
Grossquote:Op maandag 10 januari 2011 15:35 schreef APK het volgende:
[..]
Was toch best leuk geweest voor een foto bij de review?
Ik zie d'r de 21ste weer op een verjaardagquote:Op maandag 10 januari 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zwubke, heb je nog gesteigerd met je meisje?
oooooooooh sloooooooooomequote:Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie d'r de 21ste weer op een verjaardag
niet bepaald een date, maar wel gezellig
Nee, drom moeten wij je pushenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het helpt ook niet dat we alletwee zo zijn
Ja, dat zei ik ookquote:
Succes!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:39 schreef Oognip het volgende:
Zo, ik ga boodschappen doen en mijn ID ophalen. Ik zal hem goed opbergen en goed op hem passen.
maak nog ff een kopietje voor de zekerheidquote:Op maandag 10 januari 2011 15:39 schreef Oognip het volgende:
Zo, ik ga boodschappen doen en mijn ID ophalen. Ik zal hem goed opbergen en goed op hem passen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maak nog ff een kopietje voor de zekerheid
quote:
Ga je dr dan nuecken?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie d'r de 21ste weer op een verjaardag
niet bepaald een date, maar wel gezellig
ja, want als we de huidige intimiteitscurve extrapoleren ligt dat echt in de lijn der verwachtingquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, want als we de huidige intimiteitscurve extrapoleren ligt dat echt in de lijn der verwachting
Sms gewoon dat je haar graag nog een keer "alleen" ziet vóór de 21e, en of jullie komend weekend af kunnen spreken?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, want als we de huidige intimiteitscurve extrapoleren ligt dat echt in de lijn der verwachting
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
Fotoquote:Op maandag 10 januari 2011 16:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik loop graag op zaken vooruit, dus ik heb vast een zomerjurkje besteld.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa en wat een oude!quote:
Ik zou al blij zijn met een zoen vol op de bek dit keerquote:Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik wil er prima wat over horen, maar uit jouw toetsenbord komt nooit iets positiefs naar mij toe en dat vind ik stom.
Bullshitquote:Op maandag 10 januari 2011 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet alleen naar jou toe hoor, da's gewoon in het algemeen
Maar stiekem is ze best lief
Oh, die is mooiquote:
Of een likje over de eikelquote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn met een zoen vol op de bek dit keer
Ik had het niet over naar jou, maar naar mijquote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Bullshit
Er komt naar mij toe vet vaak iets positiefs uit dr tobo.
Kewl. Wel condoom gebruiken hea?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze liegt, ze kan heul niks vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Bullshit
Er komt naar mij toe vet vaak iets positiefs uit dr tobo.
Je pieptquote:Op maandag 10 januari 2011 16:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had het niet over naar jou, maar naar mij
Wat, op de 6e date al!?quote:
Koekoekquote:
quote:
Wat zondequote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, die is mooiDie lichte kleur staat mij alleen niet
Whehehehehe ja maar ik moest dr wel ff goed hardop om lachenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeg, je weet dat je nou je eigen defense compleet naar de jezus fucking tering helpt he?
Aah joh, doe je geen slipje aan en laat je je flamoes waxenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat zondeze hadden er ook een met een blauwe rok en wit gestreept topje, maar ik ben altijd bang dat dat doorschijnt.
Ja, ik ben daar veel te wit voorquote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat zondeze hadden er ook een met een blauwe rok en wit gestreept topje, maar ik ben altijd bang dat dat doorschijnt.
Pffffff ja, als je dan nog op een likje op je eikel zit te wachten...quote:
Eigenlijk ben je dus gewoon een bitch.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe ja maar ik moest dr wel ff goed hardop om lachen
Ja precies. Laat dan maar zitten gewoon. Ze had allang en breed moeten stokslobberen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pffffff ja, als je dan nog op een likje op je eikel zit te wachten...
not done en donequote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah joh, doe je geen slipje aan en laat je je flamoes waxen
Nee als ik lief zou zijn zou je me leuk vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je dus gewoon een bitch.
But what else is new
Tijd voor Elies haar bruine handenfoto.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar veel te wit voor
Het topje is wit Qquote:Op maandag 10 januari 2011 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah joh, doe je geen slipje aan en laat je je flamoes waxen
Enorm.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee als ik lief zou zijn zou je me leuk vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Is dat positief?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh Muis, ik ben echt totaal niet van de jurkjes, maar ik vind dit echt een beetje een ik wil geen jurkje dus ik neem iets wat net een rok en topje lijkt en dus een stiekem jurkje is ding
Nou die polst dr beeb de hele tijd dus nu weten we ook hoe die armen zo bruin komen.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tijd voor Elies haar bruine handenfoto.
Me tobo?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat positief?
Zie, er kan godverdomme ook NOOIT wat positiefs uit je tobo komen
Ooh.quote:
Ja dat is het ookquote:Op maandag 10 januari 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh Muis, ik ben echt totaal niet van de jurkjes, maar ik vind dit echt een beetje een ik wil geen jurkje dus ik neem iets wat net een rok en topje lijkt en dus een stiekem jurkje is ding
Ik ging googlen voor je op tobo en kreeg ditquote:
Hier oognip, mond houden , worst etenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ging googlen voor je op tobo en kreeg dit
[ afbeelding ]
Nou, als je zaad in je bek hebt kun je niet echt meer fijn praten. Dus hou je meestal je mond want dan is je bek vol met zaad.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck Qwea, hoe kan daar nou iets positiefs uitkomen ook
Ja maar daar gaat geen zaad meer uitkomen, das een dooie!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, als je zaad in je bek hebt kun je niet echt meer fijn praten. Dus hou je meestal je mond want dan is je bek vol met zaad.
Voor sommige mensen is dat vet positief
Gewoon doorslikken en daarna doorpratenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, als je zaad in je bek hebt kun je niet echt meer fijn praten. Dus hou je meestal je mond want dan is je bek vol met zaad.
Voor sommige mensen is dat vet positief
Nah, wat een taalquote:Op maandag 10 januari 2011 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier oognip, mond houden , worst eten
Jij praat onder het zuigen?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon doorslikken en daarna doorpraten
Ik was net op zoek naar je PM om je te bedankenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Ola Rewimo, heb jij eigenlijk al post van mij gehad?
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik was net op zoek naar je PM om je te bedankenHartstikke leuk! Magneet zit al op de koelkast
Nee, na het slikkenquote:
Omdat je doorpraten zei.quote:
quote:
Ja daar ben je toch ook mod voor Greys!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]Die foto kan toch wel in een spoiler?
NL-post doet er hier altijd heel erg lang over. Hij is dus vandaag aangekomenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Ik was t alweer half vergeten maar ik bedacht net dat je m inmiddels toch wel al lang moest hebben !
Nou ja, dat kan Qwea ook best zelf doen natuurlijk hequote:Op maandag 10 januari 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja daar ben je toch ook mod voor Greys!
Ja maar weet ik veel of die dr nu nog isquote:Op maandag 10 januari 2011 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan Qwea ook best zelf doen natuurlijk he
Das echt lang ja, ik verstuurde tegelijk iets naar België en dat was dr twee dagen later gewoon alquote:Op maandag 10 januari 2011 16:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
NL-post doet er hier altijd heel erg lang over. Hij is dus vandaag aangekomen
Oh, nou, ja, daar hield iedereen zich altijd aan hequote:Op maandag 10 januari 2011 16:39 schreef Greys het volgende:
(En die half twaalf hoeft ook niet echt letterlijk, maar volgens mij hebben we eerder afgesproken dat het overdag best een tandje minder kan)
Ja dus?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, nou, ja, daar hield iedereen zich altijd aan he
Oh, datquote:Op maandag 10 januari 2011 16:38 schreef Greys het volgende:
Het gaat heul niet over die foto
Alleen dat geleuter over 'je bek vol met zaad' enzo, dat hoeft van mij nou niet echt als je op je werk een beetje stiekem FOKt. Als er iemand hier langs loopt en mee kijkt schaam ik me echt kapot.
Maar als jullie dat allemaal geweldig vinden, dan ga ik mijn mod powers daar toch niet voor aanwenden? Dan kom ik wel weer terug als het klaar is. Zaad-on!
Ach hou toch opquote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Prima, maar tis nu net of jezelf ook altijd alleen maar keurig kletste voor half 12
Nee, jij was het, ik zag het zelfquote:Op maandag 10 januari 2011 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb er niks mee te maken! Ik was onderweg naar huis! Heul onschuldig!
Nu teruglezen wat er was
Jup! Kwestie van leven en dood.quote:
Kwebbelquote:Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat je doorpraten zei.
Dacht ik zo van "kwebbel kwebbel zuig zuig , kwebbel zuig kwebbel zuig zuig
SLIK kwebbel kwebbel"!
Niet, jij had je mond ogen volquote:Op maandag 10 januari 2011 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, jij was het, ik zag het zelf
Ik had niks volquote:
Ok prima, dan vind jij dit ineens te, ik vind het alleen echt onmogelijk aan te voelen wanneer jij ineens wel iets te vindt, das jammer dan ...quote:Op maandag 10 januari 2011 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach hou toch op![]()
Heb ik me ooit schijnheilig zitten voordoen alsof ik altijd keurig klets? Nee, right?
Het ENIGE dat ik zeg is dat IK bekken vol met zaad wat overdreven vind zo op de maandagmiddag. Ik verbied niemand iets. Bijzonder kinderachtig om dan te roepen 'Boohoo, alsof jij altijd zo netjes praat'. Ik vind dit gewoon té. Net zoals jij zo vaak ergens een afkeer van hebt
Niet meteen 'Ja maar jij...'. Da's een zwaktebod.
Kusje op je wimper und einen PM. Fokken stiekem mag heul nietquote:Op maandag 10 januari 2011 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach hou toch op![]()
Heb ik me ooit schijnheilig zitten voordoen alsof ik altijd keurig klets? Nee, right?
Het ENIGE dat ik zeg is dat IK bekken vol met zaad wat overdreven vind zo op de maandagmiddag. Ik verbied niemand iets. Bijzonder kinderachtig om dan te roepen 'Boohoo, alsof jij altijd zo netjes praat'. Ik vind dit gewoon té. Net zoals jij zo vaak ergens een afkeer van hebt
Nou, als ze dr ogen vol had, dan denk ik niet dat ze nog in dit topic had gezeten hoorquote:
en op welke dag heb je wel zin in bekken vol zaad?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach hou toch op![]()
GODVERDOMME ZWABBER! Ik ging hem niet maken, om Greys niet nog meer over de zeik te krijgen. En wat doe jij?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en op welke dag heb je wel zin in bekken vol zaad?
*proest*quote:Op maandag 10 januari 2011 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en op welke dag heb je wel zin in bekken vol zaad?
Lol, okee das ook niet echt SFWquote:Op maandag 10 januari 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
*proest*
We kunnen t beter bij geschoren kutjes houden, dan zitten we safe
Ik heb mn bek vol zoute drop, dus whateverquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb mn bek vol zoute drap, dus whatever
Heey, hoe ging het?quote:
Geef je nou een kusje op mn poes?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, okee das ook niet echt SFWmaar goed, als ik moest kiezen tussen gewaxte flamoezen of bekken vol zaad wat m'n baas moest lezen dan maar de kale poes van Tombo.
(sorry Tombo's poes)
Ik vind die grens dan erg lastig te zien hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol, okee das ook niet echt SFWmaar goed, als ik moest kiezen tussen gewaxte flamoezen of bekken vol zaad wat m'n baas moest lezen dan maar de kale poes van Tombo.
(sorry Tombo's poes)
Het viel heel erg meequote:Op maandag 10 januari 2011 17:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heey, hoe ging het?
Spijt als haren op je muts hoofd, of viel het mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Hij is duidelijk iets voortvarender als Zwabber.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geef je nou een kusje op mn poes?
Sorry hoor maar dat wil ik echt niet lezen op mn werkquote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou je dat graag willen? Een kusje op je poes?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Understatementquote:Op maandag 10 januari 2011 17:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hij is duidelijk iets voortvarender als Zwabber.
Das ook zoquote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind die grens dan erg lastig te zien hoor.
Die luxe heeft niet iedereen natuurlijkquote:Mij maakt t allemaal geen ene hol uit, ik heb een eigen kamer, niemand kijkt op mijn pc
Wil je dat niet op de maandagmiddag?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu sowieso nietquote:Op maandag 10 januari 2011 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou je dat graag willen? Een kusje op je poes?
Eerst een eikelcheckquote:Op maandag 10 januari 2011 17:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu sowieso niet
En dat mag alleen door bepaalde personen gedaan worden, daar is eerst een selectie voor nodig
Maar ik kreeg de indruk dat omdat we het toch al de hele tijd over kale poesjes enzulks hebben, dit nou ook wel kon.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook zo
[..]
Die luxe heeft niet iedereen natuurlijk
Heul niet, ik wilde zelf een kale poezen tt maken na t waxenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:03 schreef oh-oh het volgende:
En dan te bedenken dat ze nog een kale poezen tt aanbood vanmiddag
En waar moet de check dan aal voldoen?quote:
Nopequote:Op maandag 10 januari 2011 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wil je dat niet op de maandagmiddag?
Jamaar Greys bood m wel aan hoor, toen Oognip en ik protesteerden nav dezequote:Op maandag 10 januari 2011 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet, ik wilde zelf een kale poezen tt maken na t waxen
Greys wilde hem ook al doenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet, ik wilde zelf een kale poezen tt maken na t waxen
Ja ik snap het ook welquote:Op maandag 10 januari 2011 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar ik kreeg de indruk dat omdat we het toch al de hele tijd over kale poesjes enzulks hebben, dit nou ook wel kon.
Want het is beide NSFW natuurlijk.
Ligt er wederom aan met wiequote:
Ligt erom?quote:
Oh nee, fuckquote:Op maandag 10 januari 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Anyways, tis dr niet bepaald beter op geworden na die opmerking, stouterikken
Ligt er aanquote:Op maandag 10 januari 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ligt erom?
Is dat een vakterm die ik nog niet kende?
Jezus fuck wat sufquote:Op maandag 10 januari 2011 17:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee, fuck
Ik wil alleen maar kusjes op mijn wang dan
Ja, na 20.00 mogen de kusjes weer overalquote:
Ik zeg ook niet dat ik het raar vind. Ik zeg alleen dat ik het verschil tussen een kale poes en zaad niet zie.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook welMaar goed, verder is het toch ook niet zó raar dat Greys dit zegt?
Niet iedereen heeft een 'eigen' kamer op werk ofzo
En er was natuurlijk ooit die 'afspraak', en das langzaam allemaal weer een beetje weggeebt, en daar waren we allemaal bij
Pffffff ik denk niet dat ik er dan nog zin in heb om ze overal te gevenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, na 20.00 mogen de kusjes weer overal
Oh daar moest ik lollen om je laatste zin.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het raar vind. Ik zeg alleen dat ik het verschil tussen een kale poes en zaad niet zie.
En dat nou niet te letterlijk nemen, want ik ben heus niet blind ofzo
Nee! Pas naar half 12!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, na 20.00 mogen de kusjes weer overal
Jullie worden voorspelbaarquote:Op maandag 10 januari 2011 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar moest ik lollen om je laatste zin.
Ik dacht hoe de neuk gaan we dat nou uitleggen?
Nee, dan praten we er pas overquote:
Naar = naquote:
Vraag ik je ooit iets 'aan te voelen'?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok prima, dan vind jij dit ineens te, ik vind het alleen echt onmogelijk aan te voelen wanneer jij ineens wel iets te vindt, das jammer dan ...
Soesjesquote:Op maandag 10 januari 2011 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag ik je ooit iets 'aan te voelen'?
Daarom vroeg ik het toch / deelde ik het toch gewoon mee?
Zonder verbod, gedoe, niets. Dat jullie er daarna meer van maken is mijn probleem niet hoor
Ik hou op met werken voor vandaag, ik ga me storten op mijn boodschappenlijst nu.
Bai!
Ja maar, je vraagt mij ook nooit om iets bij je te voelenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag ik je ooit iets 'aan te voelen'?
Daarom vroeg ik het toch / deelde ik het toch gewoon mee?
Zonder verbod, gedoe, niets. Dat jullie er daarna meer van maken is mijn probleem niet hoor
Ik hou op met werken voor vandaag, ik ga me storten op mijn boodschappenlijst nu.
Bai!
Kale hondjes, kale poesjesquote:Op maandag 10 januari 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar Greys bood m wel aan hoor, toen Oognip en ik protesteerden nav deze
Heb je dan een foto van je kale poes?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Kale hondjes, kale poesjes
Ik zie het probleem niet!
Oke, I lolled!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja zaad is evengoed mega F&F als je zo gaat beginnen.
Of je je bek nou vol met zonnebloempittenzaad hebt of met ander zaad
Ik ga niet naar de Aldi, daar kan je zo onmogelijk parkeren, zelfs met Smart.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja neem ff soesjes mee voor die arme Billy
En dan heb je pas een zoute bek jonguh!quote:
Kan bestquote:Op maandag 10 januari 2011 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de Aldi, daar kan je zo onmogelijk parkeren, zelfs met Smart.
En ik weet nog steeds niet wat ik zelf moet halen.
Zal ik gewoon avondeten met soesjes?
NEE! Want dat zou alle jezus fuck gemeen zijn. Want ik mag ook niet eten met soesjesquote:Op maandag 10 januari 2011 17:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de Aldi, daar kan je zo onmogelijk parkeren, zelfs met Smart.
En ik weet nog steeds niet wat ik zelf moet halen.
Zal ik gewoon avondeten met soesjes?
Die partjes kunnen ook in de panquote:
Ja maar dat is ongezonder en niet zo lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die partjes kunnen ook in de pan
Hell noquote:Op maandag 10 januari 2011 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die partjes kunnen ook in de pan
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar dat is ongezonder en niet zo lekker
Ho, ik vind in de oven ook lekkerder, maar wat niet kan dat kan niet hequote:
Tsssss je wil Greys het maar met second best laten doen?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ho, ik vind in de oven ook lekkerder, maar wat niet kan dat kan niet he
Diequote:Op maandag 10 januari 2011 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
Zit er geen handyman in je durrepie Greys?
Die ene uit Op Zoek Naar Zorro lijkt echt op je trouwens!quote:
Maar dan een beetje meer homoquote:Op maandag 10 januari 2011 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die ene uit Op Zoek Naar Zorro lijkt echt op je trouwens!
als je van Hostel houdt, altijd de joegoslaafquote:Op maandag 10 januari 2011 17:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb een huge dilemma; waar zullen de mister en ik zaterdag uit eten gaan?
De Joegoslaaf, een steakhouse, Thais of Italiaans?
Lastige keuze... Klinkt allemaal goed!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb een huge dilemma; waar zullen de mister en ik zaterdag uit eten gaan?
De Joegoslaaf, een steakhouse, Thais of Italiaans?
Ja he, het is maar goed dat er hier geen goede Griek in de buurt zit anders wist ik het helemaal niet meer.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lastige keuze... Klinkt allemaal goed!
Ja, jij bent niet homo!quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, jij bent niet homo!toch? Maar hij is jou met een pietsje homo
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat nu weer?
Zit je string verkeerd?
Heb je al gegeten?quote:
Hebben ze geen ander uitzendbaantje voor je dan als je dit zo vreselijk vindt?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:37 schreef APK het volgende:
Jeuh, mag terugkomen bij mijn uitzendbaantje![]()
Nog 5 maanden 2x per week om 06.00u opstaan
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:19 schreef Muis006 het volgende:
Tijd voor Elies haar bruine handenfoto.
Ik vind het werk niet echt vreselijk, het is meer dat vroege opstaanquote:Op maandag 10 januari 2011 18:41 schreef Greys het volgende:
Hebben ze geen ander uitzendbaantje voor je dan als je dit zo vreselijk vindt?
Is M er dan ook weer? Kan je weer gezellig aan de puzzelsquote:Op maandag 10 januari 2011 18:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het werk niet echt vreselijk, het is meer dat vroege opstaan
Is gewoon niet mijn ding![]()
En veel werk is er niet als ik af en toe eens per ongeluk een vacature-site bekijk...
Lijkt net of er een stuk scrotum op die stoel ligtquote:
Die zou er volgens mij aan het eind van het jaar mee ophoudenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
Is M er dan ook weer? Kan je weer gezellig aan de puzzels![]()
Samuel lijkt mij wel een Llquote:Op maandag 10 januari 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
Ik kan er niet eentje ontdekken die ook maar een beetje op Ll lijkt:
http://www.avro.nl/tv/pro(...)aar_zorro/de_zorros/
Welke?
Als jij enige overeenkomst ziet, zou ik nú nog naar de HAP gaanquote:Op maandag 10 januari 2011 18:47 schreef APK het volgende:
Lijkt net of er een stuk scrotum op die stoel ligt![]()
Not even. Jaloers?quote:Wel genomen met 'The light of God'
Is toch een stuk handdoek ofzo?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:51 schreef ElisaB het volgende:
Als jij enige overeenkomst ziet, zou ik nú nog naar de HAP gaan
Neuhquote:Not even. Jaloers?
Ongetwijfeld, maar geen scrotum in elk gevalquote:
Geen idee meer; tis al even geleden. Maar ik ben altijd knetterbruin (als ik iets van zon genoten heb that is).quote:Neuh![]()
Maar is 'ie niet genomen vlak voor zonsondergang of 's morgens heel vroeg?
En hoe kreeg je die tenen zo bruin?
Bij mij zit er altijd zand op en dan zijn ze een stuk minder gekleurd
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef Greys het volgende:
Ja APK, heb je zelf geen bruin-foto's van je afgelopen vakantie?
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder een paar foto's met een 'rot op, ik wil niet op de foto gezicht'
Dat was de minst ergequote:Op maandag 10 januari 2011 19:13 schreef Greys het volgende:
Da's toch geen 'Rot op ik wil niet op de foto' gezicht?
Wel bruin!
Die visjesfoto, dat kietelt al als je er naar kijkt!
Lijkt me een heel eng gevoelquote:Op maandag 10 januari 2011 19:30 schreef Rewimo het volgende:
Die visjesMoest even kijken hoe die foto in elkaar zat
Ligt eraan wat je daarmee bedoeltquote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
iemand nog kleine zwabber foto's zien?
Ben jij dat echt? Waar zijn je krullen dan?quote:
nooit gehad, toen ik m'n haar liet groeien toen ik 15 was kreeg ik ineens patsboem pijpekrullenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben jij dat echt? Waar zijn je krullen dan?
Of ingekapselde tamponsquote:
ik pikte em er net ook al tussen uit, het is inderdaad Ll met een pruikquote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef tombolafan het volgende:
Greys:
[ afbeelding ]
Aldus Erik, en als je er ander haar bij denkt lijkt ie toch wel een beetje?Of heb ik gewoon niet goed onthouden hoe Ll eruit ziet?
I agree!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef tombolafan het volgende:
Greys:
[ afbeelding ]
Aldus Erik, en als je er ander haar bij denkt lijkt ie toch wel een beetje?Of heb ik gewoon niet goed onthouden hoe Ll eruit ziet?
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
I agree!Maar Ll is wel wat minder gay hoor
![]()
ABENDDDDD
GMTAquote:Op maandag 10 januari 2011 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, jij bent niet homo!toch? Maar hij is jou met een pietsje homo
Oh, Tomboooo, hoe was het vanochtend/vanmiddag?quote:
Hij doet het er om he?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef tombolafan het volgende:
En GOFFER APK!Post je nou wéér een foto van jezelf als ik weg ben?
Gladquote:Op maandag 10 januari 2011 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, Tomboooo, hoe was het vanochtend/vanmiddag?
Ja, ik ook!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
Hm nou oke, een béétje Ll zie ik er wel in.
Maar dan wel met veel fantasieDan vind ik Ll leuker denk ik.
Nee, niet hoe het nu isquote:
Vragen heeft geen zinquote:Op maandag 10 januari 2011 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, Tomboooo, hoe was het vanochtend/vanmiddag?
Dat is nou echt niet een probleem dat ik herkenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:54 schreef Qwea het volgende:
AAAAAAAAAAARG. Ik weet echt niks voor mijn verjaardag hoor
Serieus niet? Ik héb alles alquote:Op maandag 10 januari 2011 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vragen heeft geen zin
[..]
Dat is nou echt niet een probleem dat ik herken
Wacht Tombo d'r review maar afquote:Op maandag 10 januari 2011 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, niet hoe het nu is![]()
Deed het pijn?! Greys en ik gaan samen, HÈ GREYSIE?![]()
Wel in aparte hokkies, trouwens
Zijn er niet nog Rituals dingen die je wilt hebben?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus niet? Ik héb alles alIk wist ook niet wat ik voor kerst moest vragen
ennu dit geneuzel weer.
Rondje harsen? Is in geloof ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:54 schreef Qwea het volgende:
AAAAAAAAAAARG. Ik weet echt niks voor mijn verjaardag hoor
Het deed natuurlijk heus wel een beetje pijn, maar lang niet zo erg als ik gedacht hadquote:Op maandag 10 januari 2011 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, niet hoe het nu is![]()
Deed het pijn?! Greys en ik gaan samen, HÈ GREYSIE?![]()
Wel in aparte hokkies, trouwens
Ja, weet ik veel. Denk het wel idd.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn er niet nog Rituals dingen die je wilt hebben?
Hoe is dat als je lipjes wat naar buiten hangen, vraag ik me af. Wat als er nou zo'n lip blijft plakken?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het deed natuurlijk heus wel een beetje pijn, maar lang niet zo erg als ik gedacht had
En in Magna Plaza is maar 1 hokje, in die nieuwe vestiging meerdere
Als Tombola zo krom van de pijn lag dat ze niet meer kon posten, dán zou ik niet meer gaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht Tombo d'r review maar af
(Maar ze zei wel dat het erg meeviel)
Dus () ja, we gaan samen!
Wanneer komt je review?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het deed natuurlijk heus wel een beetje pijn, maar lang niet zo erg als ik gedacht had
En in Magna Plaza is maar 1 hokje, in die nieuwe vestiging meerdere
Ieeeeeks, ik voel gewoon de pijnquote:Op maandag 10 januari 2011 19:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe is dat als je lipjes wat naar buiten hangen, vraag ik me af. Wat als er nou zo'n lip blijft plakken?
Q kiek 'ns op de klokke?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:00 schreef Qwea het volgende:
Zeg, ik werd op mijn vingers getikt vanmiddag. Dit is NSFW!
Weet ik niet, want dat heb ik nietquote:Op maandag 10 januari 2011 19:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe is dat als je lipjes wat naar buiten hangen, vraag ik me af. Wat als er nou zo'n lip blijft plakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |