herkenbaar, het is gelukkig nog goed gekomen met mequote:Op maandag 10 januari 2011 15:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, Samz, als ik IETS over kon doen is het mijn schooltijd. Ik ben er allesbehalve trots op.
ZIJN! ze staan nog steeds te spelen in de oostblok landen en 3e wereld.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die Sony Trinitrons waren ook altijd onverwoestbaar.
Marketing VS techneutenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat een magnetostaat of is 'ie zo plat door de marketingafdeling?
Ik heb er niet uit gehaald wat erin zit. Als ik nou gewoon niet beter had gekund, ála.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is kennis achteraf. Waarom zou je het dan anders doen? Wat zou er dan nu anders of beter voor voor je geweest zijn?
Hij is echt zo platquote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat een magnetostaat of is 'ie zo plat door de marketingafdeling?
Philips Matchline beeldbuis.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ZIJN! ze staan nog steeds te spelen in de oostblok landen en 3e wereld.
En op mijn oude slaapkamerquote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het had gekund dat je dat zo opvatte aan de hand van mijn post.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Het was ook niet serieus bedoelt.
Dat ook!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Philips Matchline beeldbuis.Doet het nog steeds
Marketingdude tegen techneut: Hé, kun je die speakers ook platter maken?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Marketing VS techneuten(en omdat de marketing vaak beter is in communiceren krijgen zij meestal hun zijn van de directie
- niet altijd terecht. )
Dat vind ik ook zo mooi, als je het overtuigend genoeg brengt, kan je alles bewerenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb vroeger het bedrijfstijdschrift voor een groot bedrijf in ICT en ICT personeel geschreven, over innovaties en allerlei grote projecten. Daar kwam ook een grote hoeveelheid blufpoker bij kijken ja ;')
Nee, ik heb je vaak genoeg zien posten dat je er zo'n spijt van hebt dat je niet meer van je schooltijd hebt gemaaktquote:Op maandag 10 januari 2011 15:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het had gekund dat je dat zo opvatte aan de hand van mijn post.
Dus je hebt eigenlijk spijt van dat je geen papiertjes gehaald hebt? Nu moet je steeds bewijzen dat je wel een bepaald niveau hebt, maar daar dus geen bewijsje van hebt.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er niet uit gehaald wat erin zit. Als ik nou gewoon niet beter had gekund, ála.
Maar ik heb wel de intelligentie, ik heb er alleen geen fuck mee gedaan, dat vind ik zonde.
Daarom doe ik nu al jaren werk wat ik niet leuk vind maar weet ik ook niet wat ik wel wil.
Ik heb er een paar jaar geleden nog 1 gekocht, vóórdat die platte tv's normaal werden.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, maar nu, heb je Ambilightquote:Op maandag 10 januari 2011 15:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ook!
en had je een my first sony, dan kon je die ook meenemen naar het graf al spelende. Die dingen gaan 2 levens mee
Vroeger was de kwaliteit van dat spul allemaal veel beter
tegenwoordig willen mensen zelf om het jaar iets nieuws, dus ja, waarom het steviger maken?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ook!
en had je een my first sony, dan kon je die ook meenemen naar het graf al spelende. Die dingen gaan 2 levens mee
Vroeger was de kwaliteit van dat spul allemaal veel beter
Dat kwam alleen maar omdat er nog geen HD-TV werd uitgezonden toenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er een paar jaar geleden nog 1 gekocht, vóórdat die platte tv's normaal werden.
Ik had beter beeld dan iedereen die op den duur een plasma of LCD kocht.
Sja, Philips hè.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog een ouderwetse Aristona beeldbuisEn hij bevalt prima
Idd, de consumptiemaatschappij in overdrivequote:Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tegenwoordig willen mensen zelf om het jaar iets nieuws, dus ja, waarom het steviger maken?.
Exact dat.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk spijt van dat je geen papiertjes gehaald hebt? Nu moet je steeds bewijzen dat je wel een bepaald niveau hebt, maar daar dus geen bewijsje van hebt.
Wat let je om dat bewijs alsnog te gaan halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |