Ik gelukkig wel. Maar tot op zekere hoogte. Aan een kind van 10 kan ik het bijvoorbeeld niet uitleggen, aan iemand van 18 al een stuk beterquote:Op maandag 10 januari 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan veel, maar lesgeven niet, ik heb to-taal geen geduld om dingen die IK vanzelfsprekend vind uit te leggen.
Romantische films.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb gewoon vrijdag de dvd van the notebook gekocht omdat ik wel eens wilde zien wat al die hopeloze romantici er nou aan vindenheb m nog niet gekeken though
inderdaad, je leert er volgens mij veel van, ik heb wel eens leuke discussies/gesprekken gehad met die gast-docenten. Ook wel meegemaakt dat we met een groepje bij z'n bedrijf werden uitgenodigd om er verder over te praten.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:16 schreef Ripley het volgende:
zo'n gastcollege is zo ook wel leuk voor de afwisseling. Altijd interessant om te zien hoe de studenten denken en zo
Kutfilmquote:Op maandag 10 januari 2011 15:16 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb gewoon vrijdag de dvd van the notebook gekocht omdat ik wel eens wilde zien wat al die hopeloze romantici er nou aan vindenheb m nog niet gekeken though
Ik denk dat ik het geduld bij een 10 jarige eerder kan opbrengen, die zijn gewoon nog domquote:Op maandag 10 januari 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel. Maar tot op zekere hoogte. Aan een kind van 10 kan ik het bijvoorbeeld niet uitleggen, aan iemand van 18 al een stuk beter
Toch zou ik er niet mijn beroep van willen maken.
Ik irriteer me er het meeste aan dat je het bij mensen van 20 vaak nog steeds op het niveau van een 10 jarige moet uitleggenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel. Maar tot op zekere hoogte. Aan een kind van 10 kan ik het bijvoorbeeld niet uitleggen, aan iemand van 18 al een stuk beter
Toch zou ik er niet mijn beroep van willen maken.
Hahahaquote:Op maandag 10 januari 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het geduld bij een 10 jarige eerder kan opbrengen, die zijn gewoon nog dom.
Idd, van die betweterige HBO-studentjes, daar zou ik me toch echt aan ergeren.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het geduld bij een 10 jarige eerder kan opbrengen, die zijn gewoon nog dom.
Mja, ik heb er geen ervaring mee. Ik heb in mijn leven alleen maar paardrijles, tekenles en turnlessen gegeven.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik irriteer me er het meeste aan dat je het bij mensen van 20 vaak nog steeds op het niveau van een 10 jarige moet uitleggen
Middelbaar misschien, maar ik ken geen hbo-leraar die zich daar druk over maaktquote:Op maandag 10 januari 2011 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou een slechte leraar zijn. Wil iemand zijn huiswerk niet maken of leren, prima hoor. Ik lig er niet wakker van. Ik zou mensen moeilijk kunnen pushen en dat wordt op een middelbare school wel van een leraar verwacht, vermoed ik zo.
Wij hadden vroeger een leraar voor natuurkunde die op een dag zei:quote:Op maandag 10 januari 2011 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou een slechte leraar zijn. Wil iemand zijn huiswerk niet maken of leren, prima hoor. Ik lig er niet wakker van. Ik zou mensen moeilijk kunnen pushen en dat wordt op een middelbare school wel van een leraar verwacht, vermoed ik zo.
misschien dat het ook door de doelgroep komt. Ik krijg/kreeg voornamelijk retail personeel voor mn kiezenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik heb er geen ervaring mee. Ik heb in mijn leven alleen maar paardrijles, tekenles en turnlessen gegeven.
Dat was ook mijn tactiek op de middelbare school. Uiteindelijk had je die briefjes niet eens meer nodig!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een leraar voor natuurkunde die op een dag zei:
Voor de volgende toets mogen jullie een spiekbriefje gebruiken, maar die mag niet meer dan 3 bij 3 cm zijn. Schrijf zo klein als je wil, aan beide kanten, maakt niet uit!
Met als gevolg dat ik dus al die hoofdstukken heb uitgeplozen om na te gaan wat ik dan het beste op dat briefje kon zetten en zo leerde ik het dus alsnog. Briljant!
Bij ons mocht je altijd alle 6 zijden beschrijven.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor de volgende toets mogen jullie een spiekbriefje gebruiken, maar die mag niet meer dan 3 bij 3 cm zijn. Schrijf zo klein als je wil, aan beide kanten, maakt niet uit!
Met als gevolg dat ik dus al die hoofdstukken heb uitgeplozen om na te gaan wat ik dan het beste op dat briefje kon zetten en zo leerde ik het dus alsnog. Briljant!
Ik durf oprecht te beweren dat het een van de betere lesmethodes is!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt ja. Vorig jaar waren wat mensen behoorlijk op hun teentjes getrapt, maar er kwamen ook mensen bedanken voor het realistische commentaarquote:Op maandag 10 januari 2011 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, van die betweterige HBO-studentjes, daar zou ik me toch echt aan ergeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |