wat een kutfilm vond ik dat, zwaar overrated.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:08 schreef rival het volgende:
over films gsproken, ik heb the expendables gekeken
ik dacht, over the top actie... dus niet teveel verwachten... maar moest wel leuk zijn...quote:Op maandag 10 januari 2011 15:09 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een kutfilm vond ik dat, zwaar overrated.
Ja, heb het de afgelopen 2 jaar ook gedaanquote:Op maandag 10 januari 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in, voor de klas staan, letterlijk dus, op een school of zo?
Voor wat voor opleiding doe je dat?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, heb het de afgelopen 2 jaar ook gedaanIk moet vertellen hoe mijn werk in elkaar zit, opdrachten uitdelen, begeleiden en vervolgens pitches beoordelen
Okequote:Op maandag 10 januari 2011 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, heb het de afgelopen 2 jaar ook gedaanIk moet vertellen hoe mijn werk in elkaar zit, opdrachten uitdelen, begeleiden en vervolgens pitches beoordelen
Absoluut niet! Mensen die zoiets maken mogen wat mij betreft zo tegen de muur.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, sorry, was je er heel erg aan gehecht?
ik vond schwarzie het beste. in zijn rolletje van 3 minuten.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht, over the top actie... dus niet teveel verwachten... maar moest wel leuk zijn...
hij is echt dramatisch slecht, de dialogen waren vast en zeker door stalone zelf bedacht
Voor de hogeschool van Amsterdam, dus jouw leeftijdscategorie jaquote:Op maandag 10 januari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeMaar, dan wel een klas met mensen van mijn leeftijd? Of middelbare school nog?
Dat klinkt wel leuk, welke opleiding/niveau?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
het enige moment dat ik zou lachen, ware het niet dat ik die opmerking over president worden al in de trailer had gezienquote:Op maandag 10 januari 2011 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond schwarzie het beste. in zijn rolletje van 3 minuten.
Och, ik vond hem best vermakelijk. Ik kijk nooit stallonefilms want Stallone, dus ik had me op het ergste voorbereid.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:08 schreef rival het volgende:
Okequote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor de hogeschool van Amsterdam, dus jouw leeftijdscategorie ja
de cast trouwens, geweldig! zonde dat het dit geworden is...quote:Op maandag 10 januari 2011 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond schwarzie het beste. in zijn rolletje van 3 minuten.
Ik vond 'm ook wel te doen, eigenlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ik vond hem best vermakelijk. Ik kijk nooit stallonefilms want Stallone, dus ik had me op het ergste voorbereid.
Jason maakte een hoop goed.
Dat zou ook de enige manier zijn waarop ik voor de klas sta. Want als ik van mn schoonzusje hoor wat voor een rommel je soms ingeleverd krijgt en dat elke dag...quote:Op maandag 10 januari 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeDat lijkt mij ook nog wel leuk om te doen.
RED, een film totaal in dezelfde categorie, was op zich wel okéquote:Op maandag 10 januari 2011 15:08 schreef rival het volgende:
Ik heb er geen geduld voorquote:Op maandag 10 januari 2011 15:14 schreef Ripley het volgende:
ow, lesgeven lijkt me juist superleuk. Misschien wil ik dat sowieso wel gaan doen als ik ooit stop in actief televisiemaken zeg maar
Ik heb er wel eens over nagedacht om PABO te gaan doen. Omdat het me wel een onwijs leuk beroep lijkt.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:14 schreef Ripley het volgende:
ow, lesgeven lijkt me juist superleuk. Misschien wil ik dat sowieso wel gaan doen als ik ooit stop in actief televisiemaken zeg maar
Ik zou wel eerst iedereen er uit sturen die geen zin heeft, ik teken je aanwezigheid wel afquote:Op maandag 10 januari 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan veel, maar lesgeven niet, ik heb to-taal geen geduld om dingen die IK vanzelfsprekend vind uit te leggen.
ik vind t een prul. ik had halverwege al zoiets van mwa, is dit alles?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
de cast trouwens, geweldig! zonde dat het dit geworden is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |