quote:
Ik wel. Vlak voordat hij klaar is, sla ik hem kapot en laat ik het nog heel ff bakken tot het eigeel net niet meer vloeibaar isquote:Op maandag 10 januari 2011 14:49 schreef Ripley het volgende:
heerlijk, een gebakken eitje. Sunny side up vind ik alleen niks
Goed zoquote:
Je snolt je wel in de rondte!quote:
Ik hou wel van een dooiertjequote:Op maandag 10 januari 2011 14:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wel. Vlak voordat hij klaar is, sla ik hem kapot en laat ik het nog heel ff bakken tot het eigeel niet meer vloeibaar is
Nee, ik wil juist zo'n bolletje en dan eigeel opslurpenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wel. Vlak voordat hij klaar is, sla ik hem kapot en laat ik het nog heel ff bakken tot het eigeel net niet meer vloeibaar is
idd maar wel grappigquote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik wil juist zo'n bolletje en dan eigeel opslurpen
En dat klinkt heel vies
Ook langs de randjes he, langs de randjesquote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat klinkt heel vies
Leuk gedaan, wel beetje grootquote:Op maandag 10 januari 2011 14:59 schreef STING het volgende:
Grappig om te zien trouwens, een overzicht van hoe verschillende film sequels het hebben gedaan
[ afbeelding ]
En the Devils Rejects zou dan het beste sequel zijn maak ik hieruit op.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:59 schreef STING het volgende:
Grappig om te zien trouwens, een overzicht van hoe verschillende film sequels het hebben gedaan
[ afbeelding ]
Lellebel ben ik eigenlijk he.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je snolt je wel in de rondte!
Als in, voor de klas staan, letterlijk dus, op een school of zo?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:02 schreef Ripley het volgende:
ow, leuk! Krijg een mailtje of ik weer college wil gevenVind ik altijd erg grappig om te doen
Het moet nog net een beetje vloeibaar zijn jaquote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat klinkt heel vies
Jij hebt die gruwelijke Singles afbeelding weggehaald?quote:
Ja, sorry, was je er heel erg aan gehecht?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt die gruwelijke Singles afbeelding weggehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |