Ik zat te wachten en omdat ik pas laat die post van Avey zag durfde ik niets te openenquote:
Avey doet even een Patrique'jequote:Op maandag 10 januari 2011 14:44 schreef Avey het volgende:
Morguh
Edit: kut, alweerKan iemand anders een nieuwe openen, ik moet eerst even wat anders doen
Precies hetzelfde hier.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zat te wachten en omdat ik pas laat die post van Avey zag durfde ik niets te openen
Al concrete plannen? Ook qua verhuizen?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is na dit jaar over![]()
Nou ja niet dat ik dan de Balkenende-norm ein-de-lijk kan overschrijdenMaar het ambtenaarschap
3 topics.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig enterde ik mijn topic niet. De ultieme traagheid is weer duidelijk.
Nou nog niets concreets. Ik wil eigenlijk een andere baan buiten de gemeente maar ik word gedetacheerd als ik niets vind. Heerlijk, als ik terug kom van die reis kan ik fris ergens anders beginnenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al concrete plannen? Ook qua verhuizen?
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben blij met Miauw, ze remt af als het moet.
Oh god, de PABO, een gemiste kans.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben blij met Miauw, ze remt af als het moet.
quote:
Ben blij dat je de kans wel gemist hebt.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:57 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god, de PABO, een gemiste kans.
(de studie, niet het blaadje)
Shalalie...en iets met mokka-ijs, tochquote:Op maandag 10 januari 2011 14:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben vergeten waar ik dit liedje heb gehoord in de zomerzon..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |