Juist wel! Mensen die last hebben van angst en schaamte schieten in de verdediging en gaan allemaal mooie politiek correcte dingen vertellen over zichzelf of over hun land. Mensen die eerlijk zijn, vertellen het zoals het is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:23 schreef MotorCitySoul het volgende:
TS kan niet met haar afkomst omgaan.
En mensen die een ongenuanceerd en zwaar overdreven nagatief beeld schetsen, hebben issues. Jij In jouw geval met jouw afkomst.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:03 schreef Helena1989 het volgende:
[..]
Juist wel! Mensen die last hebben van angst en schaamte schieten in de verdediging en gaan allemaal mooie politiek correcte dingen vertellen over zichzelf of over hun land. Mensen die eerlijk zijn, vertellen het zoals het is.
Dat zijn de meesten inderdaad, ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:43 schreef Helena1989 het volgende:
Rusland is echt een eng land. Er zijn bijna geen normale mensen daar, de meesten zijn seriemoordenaar, verkrachter, kannibaal, pedofiel, psychiatrisch patient, prostituee, alcoholist, drugsverslafde, dakloze, moslimterrorist, neo-nazi of minister-president. Je kunt er zomaar op straat aangesproken worden door een lieve baboesjka die je vraagt om haar te helpen haar deur open te krijgen, als je er eenmaal bent, sta je oog in oog met haar zoonlief, die het leuk vindt om mensen te vermoorden en op te eten samen met zijn hond. Als ik jullie was zou ik er echt niet naartoe gaan, laat dat maar lekker aan mij over.
Ik ben ook (bijna) nergens bang voor. In ieder geval niet om toe te geven dat wij Russen barbaren zijn. Stoer he.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:49 schreef BeSimple het volgende:
Helena1989, waar ben je bang voor. Je bent toch een barbaar? WOAAAAAARHGGG
Hoezo "overdreven"? Ooit van Stalin gehoord? En van het feit dat er in Rusland jaarlijks meer baby'tjes worden geaborteerd dan gebaard?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
En mensen die een ongenuanceerd en zwaar overdreven nagatief beeld schetsen, hebben issues. Jij In jouw geval met jouw afkomst.
Je lijkt je eigen vraag te beantwoordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Helena1989, wanneer post je die tietenfoto nou?
Jij wilt geen tieten zien? Bash mijn vraag dan niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:10 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Je lijkt je eigen vraag te beantwoorden
TS komt niet uit Ruslandquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij wilt geen tieten zien? Bash mijn vraag dan niet.
We hebben die foto nodig om te concluderen of Rusland echt zo eng is of niet.
En nee ik ben niet zo triest dat ik geil moet worden op een paar elektronische tietjes van een onbekende vrouw op een internetforumquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij wilt geen tieten zien? Bash mijn vraag dan niet.
We hebben die foto nodig om te concluderen of Rusland echt zo eng is of niet.
Stalinquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:55 schreef Helena1989 het volgende:
[..]
Hoezo "overdreven"? Ooit van Stalin gehoord? En van het feit dat er in Rusland jaarlijks meer baby'tjes worden geaborteerd dan gebaard?
Dan ben je mijn hollandse leeuw nog niet tegengekomenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Helena1989 het volgende:
[..]
Ik ben ook (bijna) nergens bang voor. In ieder geval niet om toe te geven dat wij Russen barbaren zijn. Stoer he.
Overigens heb je gelijk, ik HEB ook issues.... Maar leg me eens uit hoe je dat met een land als Rusland NIET kunt hebben? Volgens mij heeft zo'n beetje iedere Rus in de geschiedenis issues gehad met dat land. Als dat niet zo was, hadden we waarschijnlijk geen Dostojevski en Mandelstam gehad....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
En mensen die een ongenuanceerd en zwaar overdreven nagatief beeld schetsen, hebben issues. Jij In jouw geval met jouw afkomst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |