Paar glazen bier in een korte tijd is schadelijker voor jouw lever dan xtc.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:46 schreef Soulagement het volgende:
Huh, ik dacht dat ik gereageerd had. Maar hmm, ik weet het nu niet meer zo goed, lees overal verschillende dingen.. Met alcohol heb ik overigens totaal geen extra reactie ofzo. Was trouwens sowieso van plan om het dan een beetje mild te doseren. Als ik het dus nog ga doen.
Ik heb aanbevolen dosis niet gehaald, zat er iets onder. Kon nog meer spul halen, maar had geen zin meer. Heb iets van 100mg per kg gehaald (120 is aangeraden geloof ik). Rode vlekjes trekken weg ja, heel prettigquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:45 schreef Specops85 het volgende:
Nou ik ben na 4 maanden gebruik soms ook zo nu en dan op een punt dat ik het zat ben die roa. Maak het sowieso af daar niet van maar soms wenste ik dat ik er vanaf was en alles weer normaal was. Uiteraard puistvrij! Al je rode vlekjes enz ook weggetrokken blaxje? En heb je de aanbevolen dosis gehaald?
Bij mij heb ik het ingesmeerd met cetaphil lotion. Gewoon vet houden zie mijn derma. Probeer het eens een paar dagen ipv bijv hormoonzalf zoals de meeste voorgeschreven krokgen
Hoelang duurde dat bij jou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Rode vlekjes trekken weg ja, heel prettig
Wow wat een resultaat heb jij geboekt zeg! Super mooi ziet het er uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:35 schreef lieveliesje90 het volgende:
Ik zit nog steeds op 40mg per dag, een redelijk lage dosis, maar veel zwaarder mag ik helaas niet. Aangezien het steeds behoorlijk kritiek met mijn lever was.. Maar nu is hij stabiel en mag daarom niet hoger.
Heel erg bedanktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:24 schreef xChar het volgende:
[..]
Wow wat een resultaat heb jij geboekt zeg! Super mooi ziet het er uit
Ik heb nooit last van puistjes gehad, maar ik kan begrijpen dat het heel erg vervelend kan zijn.
Het resultaat is werkelijk verbluffend
Beetje grote sprong van 30 naar 80. Jouw dermatoloog keurt die zomaar goed? Lijkt me nogal onzorgvuldig.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:56 schreef Gigantmaroon het volgende:
Ik ben nu 86 dagen bezig, 80 dagen 30 mg en 6 dagen 80 mg. maar nu lijkt het wel of de bijwerkingen een stuk minder zijn dan op 30 mg. Begin ik er aan te wennen?
Ten eerste ziet je huid, vooral op je gezicht, er erg goed uit. Heeft dit ook niet met de vakantie te maken gehad?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:35 schreef lieveliesje90 het volgende:
Ik zit nog steeds op 40mg per dag, een redelijk lage dosis, maar veel zwaarder mag ik helaas niet. Aangezien het steeds behoorlijk kritiek met mijn lever was.. Maar nu is hij stabiel en mag daarom niet hoger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |