SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Sinds zaterdag hoor ik ook bij de Black Ops familie
Ik vind de maps tof! van alles wat.. kleine hoeken, open stukken.. gaaf spel!![]()
als je een silenced galil gebruikt mag je meteen optyfenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:54 schreef BzP het volgende:
[..]
Leer lezen mattie, Ik noemde hem geen noob..
Ik zei, als je dat niet deed dan was je een noob!
Zo bedoelde je of niet mayor?
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
een topic vol haat en nijd zit eraan te komen
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
oh is dit net zo als de gameforums zelf? waar iedereen zijn manier van spelen goedkeurt en elke andere manier afkraakt? waar ze haten op elke manier dat ze ooit vermoord zijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:10 schreef vulva-kobold. het volgende:
een topic vol haat en nijd zit eraan te komen![]()
![]()
Nee hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef rival het volgende:
[..]
oh is dit net zo als de gameforums zelf? waar iedereen zijn manier van spelen goedkeurt en elke andere manier afkraakt? waar ze haten op elke manier dat ze ooit vermoord zijn?
Veelal mensen die elkaar wat beter kennen dan de gemiddelde Fok!ker![]()
![]()
zemmelquote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
ah kk boelerquote:"Crescendo gramen sementat."
een semi-SCquote:Op maandag 10 januari 2011 14:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee hoor
Veelal mensen die elkaar wat beter kennen dan de gemiddelde Fok!ker"Crescendo gramen sementat."
kliekjesquote:Op maandag 10 januari 2011 14:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee hoor
Veelal mensen die elkaar wat beter kennen dan de gemiddelde Fok!ker![]()
![]()
Ik zal eens een filmpje maken van de camper die ik het meest haat.rice rice baby tututututedudududum![]()
Ik gebruik een ak74 maar dan die kleine versie ervan..... ik zag dat daar de meeste kills mee werden gemaakt en 1+1=2 hequote:Op maandag 10 januari 2011 14:17 schreef KoningStoma het volgende:
Iedereen zonder l96a met acog is een kkbezem![]()
![]()
welke modus speel je dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:18 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik zal eens een filmpje maken van de camper die ik het meest haat.
Ik weet nog van de vorige cod dat er bij hardcore veel campers waren.... bij core minder (vanwege die killcam denk ik?)![]()
Dit was in TDM maar speel ook vaak DOM laatste tijd en CTF. Ben nu de clip aant bekijken upload 'm zo.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
welke modus speel je dan?
Ik weet nog van de vorige cod dat er bij hardcore veel campers waren.... bij core minder (vanwege die killcam denk ik?)rice rice baby tututututedudududum![]()
wel echt zwaar a-relaxt en ongezellig hierquote:
in HC TDM was het altijd te erg voor woordenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:23 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Dit was in TDM maar speel ook vaak DOM laatste tijd en CTF. Ben nu de clip aant bekijken upload 'm zo.
Ik ren gewoon schietend rond voornamelijk![]()
![]()
een echt Fok subforum dusquote:Op maandag 10 januari 2011 14:26 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
wel echt zwaar a-relaxt en ongezellig hier![]()
![]()
geen problemen mee, zolang ik de triangel krijgquote:Op maandag 10 januari 2011 14:31 schreef KoningStoma het volgende:
hoe zouden jullie het vinden als ik jullie allemaal met de jostiband ging vergelijken?![]()
![]()
ik ben die rooie uit gestelquote:Op maandag 10 januari 2011 14:31 schreef KoningStoma het volgende:
hoe zouden jullie het vinden als ik jullie allemaal met de jostiband ging vergelijken?"Crescendo gramen sementat."
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: