Dan weet ik ook nog wel wat voor als iemand anders nog wat wil gevenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En vers is het veel lekkerderderder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das waar ookquote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar woonde ik een tijdje terug nog he
Minimeet in Zwolle?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Das waar ook![]()
...
Moet ik het alleen nog aan Trev zien te linken...
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan weet ik ook nog wel wat voor als iemand anders nog wat wil geven.
Ik overleg met Marijke, komt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
daar heb ik geen zin inquote:
Er was een keer een meet bij mijquote:Op maandag 10 januari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Das waar ook![]()
...
Net zo iets als gisteren alleen dan bij STquote:Op maandag 10 januari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Das waar ook![]()
...
Waarom was ik daar nietquote:Op maandag 10 januari 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er was een keer een meet bij mij
En toen dus die 10 min vertragingquote:Op maandag 10 januari 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er was een keer een meet bij mij
was een ONZ meetquote:
Oooh. Nee. Het was een eilandmeetquote:
Alleen op een eilandquote:Op maandag 10 januari 2011 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh. Nee. Het was een eilandmeet
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |