quote:Op maandag 10 januari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, moeten, moeten, ik zal je nooit ergens toe dwingen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nee, blauwvingertheequote:Op maandag 10 januari 2011 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een theepot in de vorm van een trein of een theeglas waar een liter thee in kan?.
Ohjaquote:Op maandag 10 januari 2011 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt het ooit ook op MSN verteld, dus ik moet alleen even de historie terugzoeken.
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben jij nou nog niet wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blauwvingerthee drinken.
ja ja, blauwvingeren.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooooh, damn, verkeerd soort MI
ST zit al te wachtenquote:
Nog niet helemaal, maar het einde van de voorraad komt wel in zichtquote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, blauwvingerthee![]()
Of is die nog niet op?
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Gezellig, een meet met jou, Mart en Marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
Alleen weet (bijna) niemand waar ik precies woon
Ruilen?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
nu echt operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Ohja, jij weet het ook hequote:Op maandag 10 januari 2011 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezellig, een meet met jou, Mart en Marijke
En vers is het veel lekkerderderderquote:Op maandag 10 januari 2011 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, maar het einde van de voorraad komt wel in zicht.
Neequote:Op maandag 10 januari 2011 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ruilen?
Hey Lui![]()
Hebben jullie niksn beters te doen?
eigenlijk welquote:Op maandag 10 januari 2011 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ruilen?
Hey Lui![]()
Trevquote:Op maandag 10 januari 2011 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ruilen?
Hey Lui![]()
Veel werk?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijkt, ik nog meer dan genoeg
Wat moet jij met haar oudersquote:Op maandag 10 januari 2011 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar bij je ouders dan weet ik het ook
Ik weet jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |