quote:Op maandag 10 januari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
Okee, koffie met een suikertaartje dan, gratis af te halen..hier
stof ze wokquote:
Almere-Zwolle, toch nog 1 uur rijden zie ikquote:Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
Alleen weet (bijna) niemand waar ik precies woon
stoffen naar zwolle, suikertaartje halenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stof ze wok
wel 5 minuten te vroeg![]()
Ja, en dan moet je nog HEULEMAAL naar de andere kantquote:Op maandag 10 januari 2011 14:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Almere-Zwolle, toch nog 1 uur rijden zie ik
halen?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stoffen naar zwolle, suikertaartje halen
Blauwvingerthee met suikertaartquote:Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
Thee ook, alleen verse natuurlijk, van het leukste theewinkeltje in Zwolle
heb je ook nog met koffie geknoeid toevalligquote:Op maandag 10 januari 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
halen?
ter plekke opeten toch?
Ik weet het!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
Alleen weet (bijna) niemand waar ik precies woon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
BlauwGoudvingerthee met suikertaart.
een blauwtje lopenquote:
Ik ben bang dat ik die niet heb..maar ik heb zojuist wel een verjaardagscadeautje voor je gevondenquote:
Nu welquote:Op maandag 10 januari 2011 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je ook nog met koffie geknoeid toevallig
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is prijsvraaginfo
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Blauwvingerthee drinkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet ik je weer schoonlikkenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik die niet heb..maar ik heb zojuist wel een verjaardagscadeautje voor je gevonden
[..]
Nu wel
[..]
dat is prijsvraaginfo
Een theepot in de vorm van een trein of een theeglas waar een liter thee in kan?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik die niet heb..maar ik heb zojuist wel een verjaardagscadeautje voor je gevonden
Ooooh, damn, verkeerd soort MIquote:
Nee hoor, je hebt het ooit ook op MSN verteld, dus ik moet alleen even de historie terugzoekenquote:
nou, moeten, moeten, ik zal je nooit ergens toe dwingen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, moeten, moeten, ik zal je nooit ergens toe dwingen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |