QFTquote:Op maandag 10 januari 2011 15:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Verdorie, nou heb ik ook zin om die serie weer te kijken.
Hier ookquote:Op maandag 10 januari 2011 15:10 schreef CaptainCookie het volgende:
veel minderquote:Op maandag 10 januari 2011 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hier ook
Hoe is de nieuwe serie eigenlijk ?
The Pacific geloof ik...
Veel mensen vonden het minder dan BoB, maar die vergeten dat het een totaal andere oorlog was. Ik vond het in ieder geval ook heel vet.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hier ook
Hoe is de nieuwe serie eigenlijk ?
The Pacific geloof ik...
Klopt, mensen die Band of Brothers hebben gezien gaan met een verkeerd beeld The Pacific kijken.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:21 schreef Splutje het volgende:
[..]
Veel mensen vonden het minder dan BoB, maar die vergeten dat het een totaal andere oorlog was. Ik vond het in ieder geval ook heel vet.
Ik vond The Pacific nog wel schokkender misschien, terwijl het verhaal van BoB wat spannender wasquote:Op maandag 10 januari 2011 15:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, mensen die Band of Brothers hebben gezien gaan met een verkeerd beeld The Pacific kijken.
Zijn niet met elkaar te vergelijken.
Ik heb de The Pacific ook gekeken met net zo veel 'plezier en emotie' als Band of Brothers.
The Pacific is voor veel mensen een ver van je bed show, omdat het zich niet in europa afspeelde.
Bij mij in de klas waren er een stel mensen die niet eens wisten dat het in dat gebied echt stevig oorlog is geweest.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, mensen die Band of Brothers hebben gezien gaan met een verkeerd beeld The Pacific kijken.
Ik heb de The Pacific ook gekeken met net zo veel 'plezier en emotie' als Band of Brothers.
The Pacific is voor veel mensen een ver van je bed show, omdat het zich niet in europa afspeelde.
Die scene met die Japanner die zijn scalp eraf heeft liggen en Snafu daar steentjes in gooit.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:28 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik vond The Pacific nog wel schokkender misschien, terwijl het verhaal van BoB wat spannender was
Als je even goed had terug gelezen dan merk je ook dat wij dat niet deden.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Laten we hier alsjeblieft geen Band of Brothers vs the Pacific topic van maken, dat zou geen eer doen aan Dick Winters.
Nee, maar ik zag het alweer gebeurenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als je even goed had terug gelezen dan merk je ook dat wij dat niet deden.
En de volle respect hebben voor D.Winters.
Dit...quote:Op maandag 10 januari 2011 15:10 schreef CaptainCookie het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Persoonlijk voelde ik veel meer mee met de personages uit BoB, kon ze ook veel beter uit elkaar houden. Pas op t einde van the Pacific wist ik zon beetje wie wie was.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |