quote:
Sterktequote:
Ja heey, alsof Jan Smit een criterium is dat ze niet meer doable is.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:13 schreef DustPuppy het volgende:
Kom op zeg, Yolante? Die lelijke breedbekkikker?
En elke keer als je d'r ziet moet je eraan denken dat Jan Smiter ooit overheen is geweest.
Nee, dank je. Beggers can't be chooser, ok. Maar er zijn grenzen!
En daarbij, als je echt een beggar bent, mot ze je toch niet, dus waar hebben we het over.
Nou, die paling lucht krijg je er nooit meer uit!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja heey, alsof Jan Smit een criterium is dat ze niet meer doable is.
Niets mis met exen van Jan Smit!
Daar zou ik hem in ieder geval laten.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:15 schreef L-E het volgende:
Maar, wat doe ik met een dode rat? Gaat dat in de GFT-bak oid?
Even een zak ofzo eromheen doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:15 schreef L-E het volgende:
Als je echt heel erg twijfelt ff dieren ambu bellen, die vertellen je wel wat je moet doen. Anders zou ik em eerder in de grijze gooien. Ratten dragen nogal wat ziektes. Ook niet direct aan raken of anders goed je handen ontsmetten.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:15 schreef L-E het volgende:
Dan moet ik 'm dus.. aanraken..?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar zou ik hem in ieder geval laten.
lijkt me wel... Of je moet zin hebben om naar de gemeentewerf te gaan, daar staan soms kadaverbakken....quote:Op maandag 10 januari 2011 10:15 schreef L-E het volgende:
Is dat geen misbruik maken van?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je kan ook een scharrel to be opbellen en vragen of hij hem voor je wil verwijderen.
Jan Smit mag anders best over mij heenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:13 schreef DustPuppy het volgende:
Kom op zeg, Yolante? Die lelijke breedbekkikker?
En elke keer als je d'r ziet moet je eraan denken dat Jan Smiter ooit overheen is geweest.
Nee, dank je. Beggers can't be chooser, ok. Maar er zijn grenzen!
En daarbij, als je echt een beggar bent, mot ze je toch niet, dus waar hebben we het over.
Zwembad!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop ook nog steeds te kloten met de ondergelopen berging, heb geen flauw idee hoe ik het water weg krijg.
Volledig toegestaan in dit gevalquote:
Alleen als je em niet beloont. Heb je geen toffe buurman die zulke klusjes doet?quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jan Smit mag anders best over mij heen
Jij wilt best paling roken?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jan Smit mag anders best over mij heen
Alleen als je 'm na afloop niet uitgebreid bedankt met de beste seks ooit. Daar zit voor jou de uitdaging om niet teveel te denken aan het gegeven dat de handen waarmee hij jou overal aanraakt een paar minuten geleden nog een dode rat vasthielden.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |