Henk, goeie naam!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:22 schreef L-E het volgende:
Een dode rat in de voortuin is best gezellig, bij nader inzien. We noemen 'm Henk, ik zal zo water en kattenvoer voor hem neerzetten.
De huismeester is steeds pleitos, al was ik gister te lam om me aan te kledenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het water nog niet weg? Mitros (daar is de flat van toch?) bellen, moeten zij toch echt oplossen.
quote:Title: German Speaking Videogame Tester
Salary: Excellent
Languages: German and English
Ben je tester?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:26 schreef Barbusse het volgende:
Godver, mijn Duits is niet goed genoeg
[..]
Niets dat een LOI-cursusje niet kan fixen.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Noem je me nu een walvis?quote:
jaquote:Op maandag 10 januari 2011 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nu een walvis?
Noem je me nu gigantisch?
Noem je me nu dik??!!!
Noem me dan tenmiiinste een spermwhale!
Het is voor EA, I wouldn't mind. En vooral; Madridquote:
Ich will dir gern einen blasen, aber nur wenn du sauber bistquote:Op maandag 10 januari 2011 10:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon direct bellen, even opletten trouwens, is het bekend dat jij onderhuurt? Want anders ff doen alsof je de hoofdhuurder bentquote:Op maandag 10 januari 2011 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De huismeester is steeds pleitos, al was ik gister te lam om me aan te kledenKan ik dan direct Mitros bellen?
Ik ben hier echt zo'n n00b in he
Noem je me nu diaree?!quote:
Testen lijkt me echt kut.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is voor EA, I wouldn't mind. En vooral; Madrid
Doe eens een linkjequote:Op maandag 10 januari 2011 10:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
LOI-cursusje?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Niets dat een LOI-cursusje niet kan fixen.
quote:• Fluency (written & verbal) in German language – either a native speaker (mother tongue), or educated to University degree level in the required language.
• Fluency in English – Excellent verbal and written communication skills a must
• Genuine interest and knowledge of videogames
• Very good knowledge in cultural areas related to EA video games
• Good knowledge of Microsoft Windows environment
• Demonstrable knowledge of video game platforms - PC, Consoles (such as PS2, PS3, Xbox 360, Nintendo DS, PSP, etc.) & related software
• Demonstrate an organised, structured approach to testing task with eye for detail
• Self-starting, proactive attitude. Ability to work independently.
• Ability to identify and resolve problems effectively.
Beneficial Experience
• Experience of software testing in a Localisation, QA (Quality Assurance), Customer Service or CQC environment within a video game publisher/ developer/ localisation agency is highly beneficial but not mandatory.
• Working in a multi-site/cultural team.
Ja, is bekendquote:Op maandag 10 januari 2011 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon direct bellen, even opletten trouwens, is het bekend dat jij onderhuurt? Want anders ff doen alsof je de hoofdhuurder bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alstu! http://www.toplanguagejob(...)ing-Videogame-Testerquote:
Native speaker ga je niet meer halen neem ik aan?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
LOI-cursusje?![]()
Skills and Knowledge Required
[..]
Zeg eensquote:Op maandag 10 januari 2011 10:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ik weet welke kleur een muur gaat worden
Aan 't vissen naar complimentjes?quote:
Anders ga je er even serieus op in ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
LOI-cursusje?![]()
Skills and Knowledge Required
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ik weet welke kleur een muur gaat wordenMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Neequote:Op maandag 10 januari 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Native speaker ga je niet meer halen neem ik aan?
Jamaar Madrid verdammt noch malquote:Op maandag 10 januari 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Anders ga je er even serieus op in ja.
Palingquote:
Kan mij het verrotten dat hij kutmuziek maakt, hij is best lekker en mijn leeftijd.quote:
Neh, heb zaterdag al hele leuke gehadquote:Op maandag 10 januari 2011 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan 't vissen naar complimentjes?
*aai over de bol*quote:
Kut, universitair niveau duits haal ik ook nietquote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeeEn Duits op universitair niveau op dit moment ook niet echt. Scheisse.
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, heb zaterdag al hele leuke gehad![]()
En een notoire vreemdganger, dus wie weet krijg je de kansquote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
Kan mij het verrotten dat hij kutmuziek maakt, hij is best lekker en mijn leeftijd.
Dus ik heb je voor jan joker die link gegeven?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kut, universitair niveau duits haal ik ook niet
He was kinda nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Neuh, staan andere leuke baantjes opquote:Op maandag 10 januari 2011 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ik heb je voor jan joker die link gegeven?
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He was kinda niceAnd cute.
En zo hoort het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He was kinda niceAnd cute.
Sukkel. Waarom ingehouden? als ie leuk was?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vertel, wat heb je gevonden?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, staan andere leuke baantjes op
Jij bent zijn beste vriend en krijgt verhalen uit de best betrouwbare bron? Of haal je je info uit roddelblaadjes? Als het dat laatste is, is dit ook gelijk de laatste keer dat ik jou serieus heb genomenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:34 schreef DustPuppy het volgende:
En een notoire vreemdganger, dus wie weet krijg je de kans
Ik vind 'm dus verre van lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Paling![]()
[..]
Kan mij het verrotten dat hij kutmuziek maakt, hij is best lekker en mijn leeftijd.
Hij is toch aan de (bar)man?!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sukkel. Waarom ingehouden? als ie leuk was?!
Fijn, meer voor mij!quote:
Sarcasm, tricky as always.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
Jij bent zijn beste vriend en krijgt verhalen uit de best betrouwbare bron? Of haal je je info uit roddelblaadjes? Als het dat laatste is, is dit ook gelijk de laatste keer dat ik jou serieus heb genomen
nog niks specifieks, maar ik zie dat je perse per land moet zoeken. Mij boeit het niet in welk land ik werkquote:
Je hebt toch wel voorkeuren?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nog niks specifieks, maar ik zie dat je perse per land moet zoeken. Mij boeit het niet in welk land ik werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |