Sarcasm, tricky as always.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
Jij bent zijn beste vriend en krijgt verhalen uit de best betrouwbare bron? Of haal je je info uit roddelblaadjes? Als het dat laatste is, is dit ook gelijk de laatste keer dat ik jou serieus heb genomen
nog niks specifieks, maar ik zie dat je perse per land moet zoeken. Mij boeit het niet in welk land ik werkquote:
Je hebt toch wel voorkeuren?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nog niks specifieks, maar ik zie dat je perse per land moet zoeken. Mij boeit het niet in welk land ik werk
En die middag had ik ook al sex weerstaan,quote:
Nou moet je natuurlijk niet gaan overdrijven he?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die middag had ik ook al sex weerstaan,
Mijn goede voornemens gaan goed
Finland, maar die staat er niet tussenquote:
idiootquote:Op maandag 10 januari 2011 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En die middag had ik ook al sex weerstaan,
Mijn goede voornemens gaan goed
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Finland, maar die staat er niet tussen![]()
Ik zag wel deze (locatie is puur toeval), zelf doen waar ik nu mensen voor train: http://www.toplanguagejob(...)eded-for-Sunny-Malta
LOLquote:Op maandag 10 januari 2011 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
! Lol, volgens mij weet ik welk bedrijf dat is, ze verkopen bedden
Ligt er een beetje aan wat het is, maar over t algemeen niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Is 325 euro uitgeven aan iets dat je mooier maakt geoorloofd als man zijnde?
Maar natuurlijk! Wat is het?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dit is Malta, everything is near the sea!quote:The role is base in sunny Malta. The offices are based in a lovely building block near the sea!
Schoenen!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat dacht ik ook al jaquote:Op maandag 10 januari 2011 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is Malta, everything is near the sea!
Zijn foto's van mij in een hangertje zo duur tegenwoordig?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn foto's van mij in een hangertje zo duur tegenwoordig?
Jamaar! Ik heb gewoon een overdosis gehad denk ik. ff afkickenquote:
jij bent priceless.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn foto's van mij in een hangertje zo duur tegenwoordig?
Niet te lang doen, voor je t weet sta je droog enzoquote:Op maandag 10 januari 2011 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar! Ik heb gewoon een overdosis gehad denk ik. ff afkicken
Is het een creme? Neequote:Op maandag 10 januari 2011 10:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Arme jongen toch, we leven met je mee hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar! Ik heb gewoon een overdosis gehad denk ik. ff afkicken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |