Native speaker ga je niet meer halen neem ik aan?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
LOI-cursusje?![]()
Skills and Knowledge Required
[..]
Zeg eensquote:Op maandag 10 januari 2011 10:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ik weet welke kleur een muur gaat worden
Aan 't vissen naar complimentjes?quote:
Anders ga je er even serieus op in ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
LOI-cursusje?![]()
Skills and Knowledge Required
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ik weet welke kleur een muur gaat wordenMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Neequote:Op maandag 10 januari 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Native speaker ga je niet meer halen neem ik aan?
Jamaar Madrid verdammt noch malquote:Op maandag 10 januari 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Anders ga je er even serieus op in ja.
Palingquote:
Kan mij het verrotten dat hij kutmuziek maakt, hij is best lekker en mijn leeftijd.quote:
Neh, heb zaterdag al hele leuke gehadquote:Op maandag 10 januari 2011 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aan 't vissen naar complimentjes?
*aai over de bol*quote:
Kut, universitair niveau duits haal ik ook nietquote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeeEn Duits op universitair niveau op dit moment ook niet echt. Scheisse.
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, heb zaterdag al hele leuke gehad![]()
En een notoire vreemdganger, dus wie weet krijg je de kansquote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
Kan mij het verrotten dat hij kutmuziek maakt, hij is best lekker en mijn leeftijd.
Dus ik heb je voor jan joker die link gegeven?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kut, universitair niveau duits haal ik ook niet
He was kinda nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Neuh, staan andere leuke baantjes opquote:Op maandag 10 januari 2011 10:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ik heb je voor jan joker die link gegeven?
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He was kinda niceAnd cute.
En zo hoort het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He was kinda niceAnd cute.
Sukkel. Waarom ingehouden? als ie leuk was?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vertel, wat heb je gevonden?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, staan andere leuke baantjes op
Jij bent zijn beste vriend en krijgt verhalen uit de best betrouwbare bron? Of haal je je info uit roddelblaadjes? Als het dat laatste is, is dit ook gelijk de laatste keer dat ik jou serieus heb genomenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:34 schreef DustPuppy het volgende:
En een notoire vreemdganger, dus wie weet krijg je de kans
Ik vind 'm dus verre van lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Paling![]()
[..]
Kan mij het verrotten dat hij kutmuziek maakt, hij is best lekker en mijn leeftijd.
Hij is toch aan de (bar)man?!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sukkel. Waarom ingehouden? als ie leuk was?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |