Hier wel manquote:
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 01:01 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Hier wel man
ik probeer het te filmen maar me camera is te crappy klote zooi
Een ster die van kleur verandere, licht geeft/ flikkerend licht.. beweegt, rond draait?quote:
Nee, maar door bewolking lijkt het alsof ze dat doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:01 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Een ster die van kleur verandere, licht geeft/ flikkerend licht.. beweegt, rond draait?
er bestaan geen sterren die dat kunnen
Jawel.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:01 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Een ster die van kleur verandere, licht geeft/ flikkerend licht.. beweegt, rond draait?
er bestaan geen sterren die dat kunnen
Het is een heldere nacht man met je bewolking.. sukkelquote:Op maandag 10 januari 2011 01:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nee, maar door bewolking lijkt het alsof ze dat doen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 01:03 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Het is een heldere nacht man met je bewolking.. sukkel
En omdat het een heldere nacht is zijn er geen wolken?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:03 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Het is een heldere nacht man met je bewolking.. sukkel
Ja ik ben fucking gefrustreerd man.. kzie daar duidelijk iets hangen, meerdere lichten het schuift heen en weer alles en dan krijg je steeds die lompe reacties van iedereen.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
En omdat het een heldere nacht is zijn er geen wolken?En jezus wat heb jij een kort lontje zeg.
Film het eens.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:07 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Ja ik ben fucking gefrustreerd man.. kzie daar duidelijk iets hangen, meerdere lichten het schuift heen en weer alles en dan krijg je steeds die lompe reacties van iedereen.
Het kan ook nog de kern zijn...quote:Op maandag 10 januari 2011 01:06 schreef Habberbal het volgende:
Rotterdam en omstreken zeg je? Moerdijk is weer bezig... Alleen ik weet niet of het de gemeente Moerdijk betreft, of de inwoners van Moerdijk
Buienradar laat buien zien, geen wolken.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:04 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat klopt helemaal.
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 01:01 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Hier wel man
ik probeer het te filmen maar me camera is te crappy klote zooi
Je was me voor om deze hond even op zijn fout te wijzenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:11 schreef Kos_Mos het volgende:
[..]
Buienradar laat buien zien, geen wolken.
quote:Op maandag 10 januari 2011 01:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je was me voor om deze hond even op zijn fout te wijzen
Je denkt dat ik grapjes maak nuquote:Op maandag 10 januari 2011 07:32 schreef trolololo het volgende:
Komt die gek weer met z'n UFO meldingen.
Ga eens even naar TRU ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |